Trillen

Let op! Dit is slechts een deel van de meningen in deze groep.
Voor alle meningen ga naar: Tremor (31)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor trillen

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Propranolol 2 3,5
4,5
Diazepam 1 5
Rivotril 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: trillen

Propranolol

29-11-2020 | Man | 29
propranolol
Trillen
Ik heb al vanaf mijn 12e jaar last van trillen, was nooit zo van de suprise op school uitpakken want dan werd het trillen erger. Op mijn 18e levensjaar ging ik ermee naar dokter omdat het trillen zo heftig was dat als ik ging afrijden dat het gevaarlijk werd om re rijden. Zeg dat me been alle kanten op ging bij het indrukken van de koppeling ik heen en weer ging in de stoe[lees meer...]l het was niet leuk meer. Toen bij de arts geweest en die zei als je dit medicijn neemt krijg je deze en deze bijwerkingen.. toch maar niet gedaan. Waarom? Geen idee.... tot een jaar of 25 heb ik altijd de angst gehad van straks ga ik daar afrekenen en ga ik weer trillen en raar worden... dus dat was geen leven meer voor mij. Heb ik toch maar het medicijn genomen want het was gewoon niet leuk meer... dat ik begon ging ik al snel naar de 160 mg met een tal bijwerkingen maar het hielp mij echt goed kreeg meer zelfvertrouwen maar tot een moment moest ik voor een keuring en daar uit bleek dat mijn hartslag gevaarlijk laag was namelijk 44 in rust. Dus het medicijn moest omlaag, ik ben nu van 160 naar 10 mg gegaan me hartslag is nu 46 in rust en de 10 mg werkt niet de hele dag. Maar ik heb meer rust in me lijf. Dat ik niet hoef te denken straks ga ik weer trillen. Ik tril gewoon maar boeiend als iemand anders dat ziet iedereen heeft wat. Ik ben inmiddels bijna 30 jaar

Propranolol

06-03-2020 | Vrouw | 28
propranolol
Trillen
Houdings nektremor Ik denk dat ik na een periode van hoge stress in combinatie met al bestaande zenuwen standaart passend bij mijn persoonlijkheid een nektremor heb ontwikkelt. Het belemmerde mijn hele leven. En ik zag het somber in omdat ik toen 26/27 was.. Het beheerste mijn leven en ik werd er lichamelijk en geestelijk heel moe van.. als ik drank drink is de tremor[lees meer...] tijdelijk minder of weg.. zodra de drank is uitgewerkt komt de tremor harder terug.. weinig mensen weten dat ik het hem omdat ik bepaalde houdingen vermijd of het verberg. Propranolol maakt het nog enigzins dragelijk geestelijk en lichamelijk. En zelfs dan is het vaak aanwezig... ik ben erdoor aangekomen en heb geen gejaagde gevoelens meer kan makkelijk uren op de bank liggen terwijl ik vroeger niet stil kon zitten.. op mijn zin in sex is erg vermindert. Zonder dit medicijn zou het niet vol te houden zijn. Er is weinig over bekend. Ik hoop dat iemand mijn verhaal leest en mij verder wil onderzoeken want deze medicatie pakt de oorzaak absoluut niet aan en ik denk dat het mijn hele metabolisme heeft vertraagd met alle gevolgen van dien.. ook ken ik de gevolgen niet voor op de lange termijn..

Rivotril

24-04-2016 | Man | 48
clonazepam
Trillen
Vroeger bij geboorte of zwangerschap een hersenbeschadiging gehad. Sinds mijn Thp plaatsing kreeg ik enorm last van trillingen in de spieren. Ook schoot mijn kop van de prothese er continu uit. Sindsdien slik ik rivotril 0,5 Mg tablet voor het slapen gaan. In 2015 beide heupen geheel gereviseerd en nog schiet de heup uit de kom. Dosering verhoogd naar 1 Mg voor het slapen[lees meer...]. Trillingen in spieren blijven en is sindskort ook overdag 0,5 Mg 's morgens. Medicijn geeft niet de werking waar het voor bestemd is. Inmiddels een anti luxatie brace op maat gemaakt. Op 18 mei word dit middel stopgezet ivm verslaving en geen effect!

Diazepam

13-03-2015 | Vrouw | 47