Propranolol

propranolol

Tremor (20 meningen)
Hartritmestoornissen (13 meningen)
Snel werkende schildklier (2 meningen)
Ziekte van Graves (1 mening)
Verhoogde hartslag (1 mening)

INVLOED VAN DNA

Genetisch invloed bekend? Ja.
Genen zijn bij niemand gelijk. Geven jouw genen je meer kans op bijwerkingen?

Metoprolol (601 meningen)

Bojan Nikolik (28-06-2015)

Pagina 1 van 7
14-03-2019

Propranolol (propranolol)

Na een aantal andere middelen, kreeg ik Propranolol voorgeschreven voor de hoge bloeddruk icm migraine, ruim 4 jaar geleden. Hielp mij op die fronten echt, maar heb er oorsuizen aan overgehouden. Ik hoop dat dat nog wat verminderd. Ook heb ik al een paar jaar een raar gevoel/gevoelloosheid in mijn tenen van de rechtervoet. Nooit naar gevraagd, maar nu ik sinds ruim 5 w[lees meer...]kn gestopt ben, beginnen mijn tenen weer normaal te voelen. Hoofdpijn is helaas ook weer terug en de bloeddruk stijgt weer lekker. Ook afvlakking van gevoelens heb ik last van gehad.
11-02-2019

Propranolol (propranolol)

de eerste vier à vijf dagen van het gebruik, voelde ik me fantastisch: geen hoofdpijn, energiek,... Dit gevoel ebde de dagen nadien jammer genoeg weer weg, en een significante impact op mijn migraine had het ook niet, zelfs na verdubbeling van 1x naar 2x 40mg per dag... Gelukkig ook niet veel bijwerkingen, occasioneel een beetje licht in mijn hoofd, verder niks.
04-02-2019

Tremor

Ik had last van trillende handen. Met name schrijven was een probleem. Slik sindsdien Propanolol. Probeer wel eens of het nog effect heeft als ik er mee stop. En ja, binnen 2 dagen begint het trillen weer. Ik heb er dus erg veel baat bij en nauwelijks bijwerkingen. Ik moet de tabletten middendoor breken en dat gaat vaak erg moeilijk.
29-01-2019

Propranolol (propranolol)

Nadat ik eerst metropolol voorgeschreven kreeg, maar daar niet goed op reageerde (erge druk op de borst) nu dus propranolol, een kindermiddel volgens de dokter.... (nou ja...) ;p Dit omdat ik nogal heftig op medicijnen kan reageren. Ben begonnen met 10 mg, daar kon ik vrij snel beter door slapen, maar na enkele weken had ik er niet meer genoeg aan en begon het hartbonke[lees meer...]n weer 's nachts. Dus 10 mg erbij, gaat redelijk nu, word alleen regelmatig wakker 's nachts en voel me dan onrustig. Dan ga ik er even uit, drink iets of neem valeriaandruppels, vannacht ben ik met een halve paracetamol weer in slaap gevallen. Hoop dat ik niet weer hoef te verhogen, want ben wel minstens 3 kilo aangekomen, niet leuk... 😛
09-01-2019

Hypertensie

eerst gebruikte ik Metoprolol maar door een hele nare bijwerking waar ik nooit meer vanaf kom, te weten oorsuizen, deze voorgeschreven gekregen. Al eerder had ik allergische reactie op Renitec en Diovan. Allebei veroorzaakten gezwollen oogleden en lippen. Dit medicijn gebruik ik nog maar kort dus hoe het zich op de langere termijn ontwikkeld weet ik nog niet maar ik houd[lees meer...] mijn hart vast.
16-12-2018

07-11-2018

Aangezichtspijn

Ik ben S. gebruik medikament omdat ik lichamelijk nodig heb . maar heb er veel last van hoofpijn rood aangezicht worden mottigheid zweten . VOOR MIJ IS DEZE MEDIKAMENT STOPPEN WEGENS ER IETS INZIT WAAR IK NIET TEGENKAN . dat kan zeg dokter wegens medisch gezondheid en zef kennis .
10-10-2018

Sinds ik het neem is de migraine voor 90 % verminderd
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (488) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (464) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!