ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

13-09-2018

Propranolol (propranolol)

ik ben blij dat ik ze heb kan beter slapen waarom weet ik niet het gaat goed zo met de bloedverdunners er bij heb geen pijn meer op de borst .
13-09-2018

Tremor

Na 2 jaar trillen eindelijk een rustiger gevoel met Propronolon. Het zou van de stress zijn, emdr gedaan enz. Van de alcohol (want dat maakte mijn lijf wat rustiger) maar nu toch duidelijk dat het een neurologisch ding is. Ben er niet blij mee, maar wel fijn te weten dat mijn gevoel dus juist is! Ik heb gewoon geen grip op het trillen! Voel me nu een sterker mens.
28-08-2018

Propranolol (propranolol)

Ik heb al jaren last van een paniekstoornis met pleinvrees. Als een paniekaanval zó erg wordt dat ik het niet meer trek, dan neem ik een tabletje in. Ik merk dat mijn lichaam er rustig van wordt. Het kan ook een placebo-effect zijn, maar dan nog: het helpt. Eén tabletje is genoeg, ik neem het zelden. Gevaarlijk bij beginnende zwangerschap trouwens, staat niet duidelijk in [lees meer...]de handleiding. Overleg dan ook echt meteen met de arts als je zwanger bent.
26-08-2018

16-07-2018

Tremor

Trillende handen zijn kennelijk blijvend,( erfelijk via moeder's kant) maar na het dagelijks gebruik van propranolol wel iets minder (1 x per dag 160 mg). Ik heb het meeste last tijdens warmte of hitte en na inspanning van de armen, zoals vuil uit de tuin trekken of bijvoorbeeld enig spitwerk of timmerwerk. Na verloop van een uur of een paar uur rust is dat weer verdwenen[lees meer...]. Ben wegens essentiele tremor al jaren niet meer in een restaurant geweest voor een etentje o.i.d. Daarbij moet worden gezegd dat een immuunziekte van mijn in januari 2018 overleden echtgenote ook een belangrijke rol heeft gespeeld (bang voor bacterieoverdracht). Ben nu ook gestopt met koffie drinken ofschoon ik geen overmatige koffiedrinker ben/was. Misschien helpt dat iets in positieve zin. Ben bang dat anderen mijn bevende handen opmerken !!!
31-01-2018

Propranolol (propranolol)

Helpt mij goed,ik word er weer rustig van als ik mij gejaagd voel.
23-12-2017

Hartritmestoornis

Het fijne is dat propranolol bij mij direct helpt tegen de hartoverslagen. Zo kan ik als ik meer last heb de dosis aanpassen. Nadeel is dat mijn gewicht is toegenomen doordat de vetverbranding op een lager pitje is gaan staan tijdens gebruik van propranolol volgens mijn diëtiste.
05-12-2017

Propranolol (propranolol)

Ik kreeg propanolol voorgeschreven vanwege het feit dat ik al vanaf mijn tienerjaren migraine had en ik het zat was dat niks hielp. Het middel werkte gelukkig vrij snel, dat wel. Echter na nog geen 3 weken kreeg ik het extreem benauwd, hartslag zakte tot 47 en moest er gelijk weer mee stoppen. Aan de ene kant jammer want het deed wel zijn werk, aan de andere kant... Ik[lees meer...] had deze keer bewust de bijsluiter niet gelezen, nu echter kan ik de klachten die ik erbij had wel verklaren... idiote dromen, constant koude handen en voeten, oververmoeid, en onder het lopen in één keer zo´n evenwichtsstoornissen dat ik geluk had dat er een muur naast me was omdat ik anders zó op de grond terecht gekomen was. Dus werkzaam, absoluut. Echter deze bijwerkingen, daar bedank ik voor.
Pagina 1 van 7

Mirena (2071) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (464) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (452) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (367) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!