ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

19-04-2018

Rivotril (clonazepam)

Ik heb last van neuropathie in de benen dit middel geeft wat meer rust zodat ik een beetje beter kan slapen ik gebruik hiervoor nog een aantal medicijnen
30-03-2018

Ademhalingsproblemen

[redactie mijnmedicijn: tekst weggehaald aangezien het geen ervaring met het medicijn betreft]
19-03-2018

Rivotril (clonazepam)

Begonnen met 1 mg en eigenlijk al vrij snel op de voor mij juiste hoeveelheid 4 mg uitgekomen. Januari 2016. Ik heb een neurostimulator geïmplanteerd gekregen, maar helpt goed voor de heup- en beenpijn, echter stopt precies bij de enkel. Kon geen schoenen meer verdragen. De voet stond in brand of voelde aan als een ijsklomp. Wat vitamine’s gebruikt in samenspraak pijnpoli,[lees meer...] maar dat leidde tot geen baat erbij hebben. Toen schreef ze Rivotril voor. Bijsluiter gelezen, wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maar toch gedaan. Ik verdraag mijn dekbed weer en ik verdraag een paar uurtjes mijn orthopedische laarzen per dag. Uiteindelijk er achter gekomen dat meer ook niet effectief is. Dus we houden het op 4 mg. Ik kies voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, ik heb het leven lief en denk er ook niet over dit ooit af te bouwen.
12-03-2018

Rivotril (clonazepam)

Ik heb het voorgeschreven gekregen voor Exploding Head Syndrome. Helpt geweldig. Heb er geen last meer van. Begonnen met 2 mg, nu 6 mg, verdeeld over de dag ook om rustig van te worden. Ben er erg blij mee! EHS is afschuwelijk. Vanaf het moment dat ik Rivotril voorgeschreven kreeg, geen last meer van gelukkig.
02-03-2018

Epilepsie

Ik heb alle soorten epilepsie overgehouden aan 9 beroertes en 1 TIA ik ben sowieso al chronisch vermoeid en met clonazepam rivotril is dat dubbel zo erger ik slaap alleen nog maar ik heb meer last van de bijwerkingen dan van mijn epilepsie als ik die 2 tegen over elkaar moet opwegen dus ben het inmiddels ook aan het afbouwen zelf ik. Ben eerst van 2 naar anderhalf gegaan t[lees meer...]oen naar1 tablet ik zit nu op een half tablet maar de stoffen hangen nog te veel in mijn systeem dat ik zelfs nu nog last van de bijwerkingen heb moe depressief non actief veel slapen hoofdpijn nog steeds nog steeds misselijk al met al gezegt een rot medicijn zou verboden moeten zijn het maakt een junkie van je waar ik woonde dachten dat ik een junk was omdat ik altijd afwezig en versuft over straat naar de winkel ging dat heeft mij besloten om het af te bouwen ja ik had en heb afkick verschijnselen zo voel ik me fit zo slaat het weer om in vermoieidheid dat ik me bed weer in kijk dat is toch geen leven meer ik lag 7 dagen alleen nog maar op bed geen sosciaal contacten zelfs net mn kids niet omdat ik alleen maar sliep of slaap ik slaap me leven voorbij heb doordat ik depressief ben van de rivotril zelfmoord neigingen ze moeten een ander middel zoeken met minder bijwerkingen
19-02-2018

Alcoholverslaving

Ik gebruik Rivotril om de zin in alcohol te verminderen, een voldoende sterke dosis geeft je net dat 'tipsy' gevoel waardoor je niet gaat drinken. Werkt rustgevend en ik slaap er ook beter door.
10-12-2017

Fibromyalgie

Ik kreeg Rivotril 0,5mg voorgeschreven in 2013 voor een diepere slaap. Dit werkte effectief. Ik kreeg last 2jaar later van spierpijnen, bij nader onderzoeken werd er fibromyalgie vastgesteld. Vermoeidheid was al jaren aanwezig. Ik begon met 1/2 co van 0,5mg en nu 4jaar later al een jaar ervan 1mg ‘s avonds. Dit werkt heel goed en het werkt overdag verder tot de middag. Dan[lees meer...] Begin ik weer last te krijgen van spierspasmen in mijn rug en mieringen in beide voeten. Als pijnstilling neem ik overdag 100mg Tramadol en 3g paracetamol. Met deze combinatie gaat het wel goed.
01-08-2017

Rivotril (clonazepam)

Heb een neurostimulator die helaas maar niet de zenuwpijn in mijn voet bereikt. Sinds februari 2016 de Rivotril, eerst begonnen met 1 mg, zit nu al ruim 1 jaar op 4 mg. Neem het 's avonds in en verdraag het dekbed en overdag mijn orthopedische laarzen met voetheffer. Ben erg blij met dit middel. Geen bijwerkingen ondervonden.
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!