lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

10-01-2017

Rivotril (clonazepam)

Ik zou hier ook beter van slapen, het is nu 2 uur in de nacht. Je zou toch denken? Ik ben in behandeling bij een neuroloog vanwege Parkinson.
04-01-2017

Epilepsie

Ik slik rivotril bij een voorbode van een insult. Ik voel het van te voren aankomen, als dat gebeurt neem ik 1 mg. en als het na 20 min. nog niet over is mag ik de andere helft, blijft het echter doorgaan moet ik een dokter bellen of eerder moet iemand voor mij een dokter bellen. Ik blijf altijd bij met een insult wat nogal uitzonderlijk schijnt te zijn. Als baby tot mijn[lees meer...] zesde had ik grand mal daarna ben ik er over heen gegroeid maar nadat ik in 1992 een beroerte heb gehad is het weer terug gekomen. Ik heb 2 jaar geen medicatie geslikt, omdat ik daarvoor al 2 jaar aanval vrij was maar kerstavond 2015 kreeg ik het in de hevigste vorm terug ik heb opnieuw 2 x dgs. 500 mg. kepra voorgechreven gekregen en ook zelf toen om de rivotril gevraagd, omdat t bij mij heel goed werkt en ben er dan ook heel tevreden over ik ga naar mijn bed als ik het heb ingenomen en kom de nacht goed door volgende dag lichte hoofdpijn maar dat is door de aanval en de inspanning daarbij, de volgende dag kan ik gewoon weer normaal functioneren en leef een gewoon leven.
03-10-2016

MS (multiple sclerose)

21-09-2016

Rivotril (clonazepam)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

N.a.v. het Restless Legs Syndome heb ik Rivotril voorgeschreven gekregen. 0,5 mg tabletten in te nemen voor het slapen gaan. Begin augustus 2016 begonnen, eerste weken effectief en zo goed als geen problemen meer met in slaap vallen. Echter de oorzaak van de steeds erger wordende vermoeidheid en spierpijnen in voeten, benen, armen en schouders, denk u nu te moeten relater[lees meer...]en tot het gebruik van Rivotril. Door een toevalligheid dat ik niet tijdig bij de Apotheker geraakte, heb ik 2 dagen geen Revotril gebruikt, te weten dat langdurig stappen, trappen nemen, uit de auto stappen enz... op sommige momenten zeer pijnlijk en moeilijk was, kon ik deze ochtend zonder problemen de trap af, de avond ervoor moest ik me ook niet uit de zetel laten schuiven om op te staan en was ik al verrast, maar heeft me aan het denken gezet en ben zo terecht gekomen op dit forum. Hoop dat ik met deze de oorzaak van mijn spierpijnen en vermoeidheid gevonden heb, want was niet meer te verdragen, op aanraden van specialist staat er nog een fysiologisch en neurologisch onderzoek gepland, maar hoop met deze dat de oorzaak gevonden is. Te weten dat ik reeds 23 jaar diabeet ben en vreesde voor de mogelijke gevolgen zoals motorische polyneuropathie. Voor alle duidelijkheid heb ik maar 1 voorschreven verpakking van 50 tabletten Revotril gebruikt en hoop dat er op deze korte tijd geen ontwenningsverschijnselen zijn.
13-05-2016

Tinnitus

plotseling oorsuizen gekregen, niet door lawaai, misschien wel door stress (wie zal het zeggen). Wel bij de tandarts geweest, verstandskies laten trekken. Niemand die het weet. In het begin was het niet uit te houden, door dit middel is het rustiger geworden, acceptatie.
24-04-2016

Trillen

Vroeger bij geboorte of zwangerschap een hersenbeschadiging gehad. Sinds mijn Thp plaatsing kreeg ik enorm last van trillingen in de spieren. Ook schoot mijn kop van de prothese er continu uit. Sindsdien slik ik rivotril 0,5 Mg tablet voor het slapen gaan. In 2015 beide heupen geheel gereviseerd en nog schiet de heup uit de kom. Dosering verhoogd naar 1 Mg voor het slapen[lees meer...]. Trillingen in spieren blijven en is sindskort ook overdag 0,5 Mg 's morgens. Medicijn geeft niet de werking waar het voor bestemd is. Inmiddels een anti luxatie brace op maat gemaakt. Op 18 mei word dit middel stopgezet ivm verslaving en geen effect!
07-04-2016

Fibromyalgie

Ik neem dit geneesmiddel al 3jaar. Eerst voor een diepere slaap te hebben. Nu het laatste jaar voor spierspasmen en spierpijnen over gans mijn lichaam. Ik nam steeds 1/2 van 0,5mg. Nu met die fibromyalgie neem ik 's avonds 0,5mg. En ik slaap 's nachts goed en ervaar al die jaren geen bijwerkingen. Het is helaas wel uitgewerkt 's morgens.
18-03-2016

Tinnitus

Zware allergische reactie op slechts 0,25 mg. Zware hoofdpijn, zeer rode huid onderarm, hart- en oorkloppingen die tot op heden voortduren. Wat een gevaarlijk spul is dit. Ik las ergens op internet dat 5% van de gebruikers een allergische reactie hebben.
Pagina 1 van 7

Mirena (1947) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (395) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!