Rivotril

clonazepam

Epilepsie (15 meningen)
Restless legs syndrome (rusteloze benen) (15 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)

Topamax (200 meningen)
Gabapentine (127 meningen)

13-08-2019

Rivotril (clonazepam)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

Rivotril is bij mij een wondermiddel...om een of andere reden krijg ik 1 maal per jaar af te rekenen met nerveuze benen..vreselijk....mijn vriendin raadde me dit product aan dus bij een docter in Frankrijk kreeg ik rivotril...telkens ik een aanval van nerveuze benen heb....gebruik ik dit medicijn....tot ik niks meer voel!!!!!top medicijn voor mij....velen weten niet datriv[lees meer...]otril dient voor nerveuze benen...ik ben er super blij mee....een ander leven heb ik nu..mevr D
07-08-2019

Rivotril (clonazepam)

Door heftig schudden van het hoofd in ontspanning dus voor het slapengaan Rivotril gekregen om rustig in slaap te komen. 1/2 tablet werkt heel erg goed. Duurt even voor het werkt maar ik slaap elke nacht heel goed en ben uitgerust. Ik bemerk geen bijwerkingen.
28-05-2019

Rivotril (clonazepam)

Ik krijg verschilende benzo's waaronder ook rivotril 2MG potjes. Door tolerantie werkt deze niet meer zoals het zou moeten, dit heb ik ook met mijn Valium 10mg. De Tranxene 50mg & Halcion 0.250 & Flunitrazepam 1mg & Xanax 2mg werken het beste. Ik wissel natuurlijk eens af tussen de benzo's maar ik laat het me wel nog allemaal voorschrijven. Dit is niet via een gewone huisa[lees meer...]rts maar via een specialist, daarom ook dus dit uitgebreid assortiment dat ik voor een goede geldige reden krijg.
21-12-2018

Morbus Sudeck

23-09-2018

Rivotril (clonazepam)

Ik heb een periode van 2 jaar rivotril genomen als ik deze niet nam werd ik het gewaar , uiteindelijk heb ik doorgevaren en op 5 weken tijd volledig afgebouwd met een schema dit was niet makkelijk ik heb alle verschijnselen gehad diaree , slecht slapen , hartkloppingen , druk op de borst , hoofdpijn , zweet aanvallen kort gezecht ik heb sterretjes gezien ik neem geen medic[lees meer...]atie meer dat een verslaving voortbrengt! Het is makkelijk deze in te nemen maar heel moeilijk om er vanaf te geraken het heeft een stevige dosis karakter nodig
14-09-2018

Rivotril (clonazepam)

Lang verhaal maar de huisarts heeft. Mij te lang door laten lopen met darmklachten. De klachten werde steeds erger en ik werd maar niet serieus genomen. Uiteindelijk werder de klachten zo hevig dat ik op de spoed belande. Ook hier werd geen oorzaak gevonden voor mijn klachten. De 2de nacht kreeg ik een rare aanval waarin ik het gevoel had dat ik gelijk stopte met ademen.[lees meer...] Mijn hele lichaam verstijfde en alles stak en deed zeer. Erg in paniekngeraakt maar de zusters zeiden alleen "volgens mij lig je hier gewoon te hyperventlieren en ging daarna weer weg. 4 dagen lang niet durven slapen dus daar uiteindelijk zelf een psycholoog ingeschakeld omdat ik het niet meer zag zitten. en toen mocht ik ook nog naar huis Met oxazepam en temazepam naar huis gegaan maar aan het slapen veranderde niets. Uiteindelijk rivotril gekregen 2 mg die ik mag gebruiken als ik een aanval niet onder controle kan krijgen. Eergisteravond 1 gehad en prima geslapen . Wel zo dronken en sloom als een gympies toen het werkte. Vanmorgen weer 1 gehad omdat ik mijn zenuwen niet de baas kon. Weer dronken en loom maar een paar heerlijke uurtjes geslapen . Ik geloof dat het verslavend kan zijn maar dit is voor nu het enige middel waar ik wel op slaap en DAT heb ik nodig. Als het tijd is om af te kikker zien we dat dan wel weer
26-07-2018

Chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS)

Omdat ik al vanaf mijn jonge jeugd slecht sliep en ik blijkbaar CVS had (gekregen?) schreef de specialist Rivotril voor om toch tenminste fatsoenlijk te slapen. Dat hielp. Wat ik pas onlangs uitvond (nadat ik reeds 4.5 maanden gestopt was): blijkbaar was het oorzaak van agressie in een asielzoekerscentrum en toen begreep ik plots... die onverklaarbare zelfmoord gedachten e[lees meer...]n - pogingen, de agressie... Ik was gestopt omdat ik onverklaarbare hoofdpijnen had gekregen en niets hielp. Ten einde raad stopte ik een paar nachten met Rivotril - en nam de slechte slaap erbij - en de hoofpijn bleef weg! De die hele Rivotril de deur uit. Ja, ettelijke weken 2 tot 4 uur per nacht geslapen, maar ik wilde doorzetten en dat is gelukt, sinds half juli slaap ik weer beter.
05-06-2018

Rivotril (clonazepam)

Een Godsgeschenk als je niet kunt slapen en gewone inslapers niet werken, wordt je heel rustig en vrolijk van, + je slaapt als een roosje op wolkjes, maar is echt verslavend ! heel moeilijk om van af te blijven, en de drang om steeds meer te nemen, ik probeer het enkel te nemen indien nodig, maar ben er als tiener jare lang verslaafd aan geweest, er mee stoppen is wel hel.[lees meer...] Maar als je niks slaapt is dit wel een geschenk, wel zware bijwerkingen, niet helder denken, extreem moe zijn overdag, niet uit bed kunnen, meer vergeten dan anders. Je hebt ook zeer weinig energie overdag.
24-05-2018

Rivotril (clonazepam)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

Ik gebruik Rivotril omdat ik rusteloze benen heb ( restless leg syndrome ) het helpt bijzonder goed, je ziet de bewegingen in de benen nog wel maar je hebt er geen last van. Ik kan niet slapen als ik de Rivotril niet heb ingenomen, ook al zie ik s'morgens pas dat ik de avond ervoor mijn medicijn vergeten heb, dan bedenk ik o, daarom kon ik niet slapen.
23-05-2018

Rivotril (clonazepam)

Ik heb al heel lang last van slapenloosheid. Echte slaappillen wil/ mag mijn huisdokter niet schrijven. Al de rest helpt niet. Deze winter last gekregen van wintertenen. De koude is voorbij, maar mijn tenen, voeten tot half mijn benen blijven singelen. Daarom heeft mijn huisdokter Rivotril 0.5 mg voor geschreven. Die tingeling in mijn voeten is beter en joepie ik slaap[lees meer...]. Het probleem is wel, dat ik van gans de dag niet klaar meer ben. Ik val in slaap waar ik zit. Ik neem nu op mijn eigen een half tabletje, maar ik ben nog niet klaar in den dag, alles gebeurd in een waas. Ook maak ik mij zorgen dat het dient voor epilepsie, wat ik niet heb, maar wat doet dat in je hersenen?
19-04-2018

Polyneuropathie

Ik heb last van neuropathie in de benen dit middel geeft wat meer rust zodat ik een beetje beter kan slapen ik gebruik hiervoor nog een aantal medicijnen
30-03-2018

Ademhalingsproblemen

[redactie mijnmedicijn: tekst weggehaald aangezien het geen ervaring met het medicijn betreft]
19-03-2018

Rivotril (clonazepam)

Begonnen met 1 mg en eigenlijk al vrij snel op de voor mij juiste hoeveelheid 4 mg uitgekomen. Januari 2016. Ik heb een neurostimulator geïmplanteerd gekregen, maar helpt goed voor de heup- en beenpijn, echter stopt precies bij de enkel. Kon geen schoenen meer verdragen. De voet stond in brand of voelde aan als een ijsklomp. Wat vitamine’s gebruikt in samenspraak pijnpoli,[lees meer...] maar dat leidde tot geen baat erbij hebben. Toen schreef ze Rivotril voor. Bijsluiter gelezen, wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maar toch gedaan. Ik verdraag mijn dekbed weer en ik verdraag een paar uurtjes mijn orthopedische laarzen per dag. Uiteindelijk er achter gekomen dat meer ook niet effectief is. Dus we houden het op 4 mg. Ik kies voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, ik heb het leven lief en denk er ook niet over dit ooit af te bouwen.
12-03-2018

Epilepsie

Ik heb het voorgeschreven gekregen voor Exploding Head Syndrome. Helpt geweldig. Heb er geen last meer van. Begonnen met 2 mg, nu 6 mg, verdeeld over de dag ook om rustig van te worden. Ben er erg blij mee! EHS is afschuwelijk. Vanaf het moment dat ik Rivotril voorgeschreven kreeg, geen last meer van gelukkig.
02-03-2018

Epilepsie

Ik heb alle soorten epilepsie overgehouden aan 9 beroertes en 1 TIA ik ben sowieso al chronisch vermoeid en met clonazepam rivotril is dat dubbel zo erger ik slaap alleen nog maar ik heb meer last van de bijwerkingen dan van mijn epilepsie als ik die 2 tegen over elkaar moet opwegen dus ben het inmiddels ook aan het afbouwen zelf ik. Ben eerst van 2 naar anderhalf gegaan t[lees meer...]oen naar1 tablet ik zit nu op een half tablet maar de stoffen hangen nog te veel in mijn systeem dat ik zelfs nu nog last van de bijwerkingen heb moe depressief non actief veel slapen hoofdpijn nog steeds nog steeds misselijk al met al gezegt een rot medicijn zou verboden moeten zijn het maakt een junkie van je waar ik woonde dachten dat ik een junk was omdat ik altijd afwezig en versuft over straat naar de winkel ging dat heeft mij besloten om het af te bouwen ja ik had en heb afkick verschijnselen zo voel ik me fit zo slaat het weer om in vermoieidheid dat ik me bed weer in kijk dat is toch geen leven meer ik lag 7 dagen alleen nog maar op bed geen sosciaal contacten zelfs net mn kids niet omdat ik alleen maar sliep of slaap ik slaap me leven voorbij heb doordat ik depressief ben van de rivotril zelfmoord neigingen ze moeten een ander middel zoeken met minder bijwerkingen
19-02-2018

Alcoholverslaving

Ik gebruik Rivotril om de zin in alcohol te verminderen, een voldoende sterke dosis geeft je net dat 'tipsy' gevoel waardoor je niet gaat drinken. Werkt rustgevend en ik slaap er ook beter door.

Amoxicilline (475) - Antibiotica - penicillines breedspectrum