ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

01-08-2017

Rivotril (clonazepam)

Heb een neurostimulator die helaas maar niet de zenuwpijn in mijn voet bereikt. Sinds februari 2016 de Rivotril, eerst begonnen met 1 mg, zit nu al ruim 1 jaar op 4 mg. Neem het 's avonds in en verdraag het dekbed en overdag mijn orthopedische laarzen met voetheffer. Ben erg blij met dit middel. Geen bijwerkingen ondervonden.
22-05-2017

Restless legs syndrome (rusteloze benen)

Ik heb het middel voorgeschreven gekregen omdat ik tijdens een slaaponderzoek met CPAP dus geen apneu had, maar toch nog veel wriemelde met mijn voeten. Ik moet zeggen dat het mij vooral deugd doet minder spierspanning te voelen overdag, omdat ik mankte en enorme krampen heb normaal gezien als fibromyalgiepatient. Van die rusteloze benen verbetering merk ik niets ( ik[lees meer...] denk zelf dat het een beetje aan het verergeren is terug, meer mieren in mijn benen zowel s'avonds als s'ochtends). Wel ben ik uitermate tevreden over de spierspanning die minder is. Ik moet nu bespreken of ik de dosis moet opbouwen ivm RLS die erger aan het worden zijn. Ik wil het eigenlijk behouden omdat ik veel beter stap met minder spierspanning...
19-03-2017

Restless legs syndrome (rusteloze benen)

Ik heb het medicijn voor onrustige benen. Voor ik alles had gelezen over dit product was ik tevreden. Geen gedoe met mijn onrust in mijn benen, dat had ik als ik naar bed ging en kon er niet van slapen. Maar ik heb er zo'n baat bij, slaap lekker en ben 's morgens uitgerust. Maar nu ik dit allemaal lees huiver ik toch wel erg hoe slecht het is. Maar ik kan niet zonder, de g[lees meer...]edachte alleen al.
10-01-2017

Rivotril (clonazepam)

Ik zou hier ook beter van slapen, het is nu 2 uur in de nacht. Je zou toch denken? Ik ben in behandeling bij een neuroloog vanwege Parkinson.
04-01-2017

Epilepsie

Ik slik rivotril bij een voorbode van een insult. Ik voel het van te voren aankomen, als dat gebeurt neem ik 1 mg. en als het na 20 min. nog niet over is mag ik de andere helft, blijft het echter doorgaan moet ik een dokter bellen of eerder moet iemand voor mij een dokter bellen. Ik blijf altijd bij met een insult wat nogal uitzonderlijk schijnt te zijn. Als baby tot mijn[lees meer...] zesde had ik grand mal daarna ben ik er over heen gegroeid maar nadat ik in 1992 een beroerte heb gehad is het weer terug gekomen. Ik heb 2 jaar geen medicatie geslikt, omdat ik daarvoor al 2 jaar aanval vrij was maar kerstavond 2015 kreeg ik het in de hevigste vorm terug ik heb opnieuw 2 x dgs. 500 mg. kepra voorgechreven gekregen en ook zelf toen om de rivotril gevraagd, omdat t bij mij heel goed werkt en ben er dan ook heel tevreden over ik ga naar mijn bed als ik het heb ingenomen en kom de nacht goed door volgende dag lichte hoofdpijn maar dat is door de aanval en de inspanning daarbij, de volgende dag kan ik gewoon weer normaal functioneren en leef een gewoon leven.
03-10-2016

MS (multiple sclerose)

21-09-2016

Restless legs syndrome (rusteloze benen)

N.a.v. het Restless Legs Syndome heb ik Rivotril voorgeschreven gekregen. 0,5 mg tabletten in te nemen voor het slapen gaan. Begin augustus 2016 begonnen, eerste weken effectief en zo goed als geen problemen meer met in slaap vallen. Echter de oorzaak van de steeds erger wordende vermoeidheid en spierpijnen in voeten, benen, armen en schouders, denk u nu te moeten relater[lees meer...]en tot het gebruik van Rivotril. Door een toevalligheid dat ik niet tijdig bij de Apotheker geraakte, heb ik 2 dagen geen Revotril gebruikt, te weten dat langdurig stappen, trappen nemen, uit de auto stappen enz... op sommige momenten zeer pijnlijk en moeilijk was, kon ik deze ochtend zonder problemen de trap af, de avond ervoor moest ik me ook niet uit de zetel laten schuiven om op te staan en was ik al verrast, maar heeft me aan het denken gezet en ben zo terecht gekomen op dit forum. Hoop dat ik met deze de oorzaak van mijn spierpijnen en vermoeidheid gevonden heb, want was niet meer te verdragen, op aanraden van specialist staat er nog een fysiologisch en neurologisch onderzoek gepland, maar hoop met deze dat de oorzaak gevonden is. Te weten dat ik reeds 23 jaar diabeet ben en vreesde voor de mogelijke gevolgen zoals motorische polyneuropathie. Voor alle duidelijkheid heb ik maar 1 voorschreven verpakking van 50 tabletten Revotril gebruikt en hoop dat er op deze korte tijd geen ontwenningsverschijnselen zijn.
13-05-2016

Tinnitus

plotseling oorsuizen gekregen, niet door lawaai, misschien wel door stress (wie zal het zeggen). Wel bij de tandarts geweest, verstandskies laten trekken. Niemand die het weet. In het begin was het niet uit te houden, door dit middel is het rustiger geworden, acceptatie.
Pagina 1 van 7

Mirena (1990) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!