Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

14-01-2024 | Vrouw | 53
Epilepsie
Na anderhalve dag in status epilepticus gelegen te hebben kreeg ik Rivotril om de nacht door te komen. De aanvallen zijn gestopt maar ik voel me net n zombie .. weet niet goed of dit nou aan de Rivotril ligt of nog t herstel is van mn aanvallen.. kan bijna niet normaal functionerend zo

24-09-2023 | Vrouw | 61
Epilepsie
Ik slik al zeker 10 jaar rivotril, voor epilepsie en na 4 zware rug operaties. Zoals bij iedereen wel bekend was het een tijd lang slecht leverbaar, nu weer volop leverbaar, maar let op de originele rivotril was van Roche, nu heeft een Duitse fabrikant dit overgenomen, de doosjes en potjes zijn bijna hetzelfde, je ziet het eigenlijk niet. Ik heb enorme bijwerkingen gekrege[lees meer...]n van deze rivotril, clonazepan is voor mij ook geen optie en ik kan niet zonder. In België is het soms nog te krijgen van Roche, maar er zijn nieuwe regels, je mag het niet meer over de grens mee nemen. Als iemand nog rivotril 0,5 mg of 2 mg van Roche heeft, ik ben ten einde raad //////////////RED. Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek./////////

01-09-2023 | Vrouw | 68
clonazepam (0,5mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Wordt ge toch dikker van en zeker buik

27-07-2023 | Man | 37
clonazepam (2,5mg/ml)
Veel lagerugpijn na operatie. Kan ook niet goed slapen door de verstijfde spieren 'avonds ik lees dat veel mensen geen rivotril meer vinden. Zoals al vaker geschreven staat klopt het dat het in België nog wel verkocht wordt. Maar deze zijn soms ook maanden uit de rekken. Je kan best de rivotril 2.5 mg druppels vragen die zijn veel vaker voorhanden en het voordeel is dat j[lees meer...]e met de druppels per druppen (0.5 mg) kan sorteren.

29-06-2023 | Man | 39
Onrust
Rivotril merk is in België nog verkrijgbaar.

14-04-2023 | Man | 75
clonazepam (0,5mg)
Vanaf 1990 gebruik ik het voor pijn onderdrukking en heb een buursstimulator In mijn rug en in sept 2022 was er geen rivotril meer kfeeg clonazepan vreselijk middel ben nu nog ziek van de bijwerkinge en slapelooosheid heb nu 4 2023 weer rivotril ben benieuwd hoelang ik nog een zieke zombie ben is een goed middel voor je huwlijk

30-03-2023 | Vrouw | 67
clonazepam (0,5mg)
Moest vanwege het niet meer verkrijgen van novotril Clonazapam gebruiken. Merkte dat ik ontwenningsverschijnselen kreeg, ik gebruik een kwart per dag,en soms als ik wakker word nog een kwart. Ben ook gauw wakker dus geen mummie achtig gedoe, je bent klaar wakker s'morgens. Nu na bijna een week een ander slaapmiddel gaat het nu wat beter wat betreft de ontwenningsverschijns[lees meer...]elen.mijn lichaam is rustig en hoop dan ook dat ik kan stoppen met de slaaptabletten

30-03-2023 | Vrouw | 67
clonazepam (0,5mg)
Ik slik al jaren dit medicijn ik slik een halve en tevreden met dit aantal. Ben gauw wakker als ik iets hoor en dat is fijn. Niet dat je in coma ligt en helemaal niets hoort. Dik tevreden,helaas moet ik nu Clonazapam gebruiken omdat de ander er niet meer zijn. En merk tog iets van ontwenning,ook durf ik niet de Clonazepam in te nemen, ik merk wel doordat ik een 4 van een [lees meer...]tablet neem snel slaap en ook wakker word als ik iets hoor. Maar ben toch voorzichtig met de hoeveel heid en mis door deze kom ik van die slaaptabletten af

02-02-2023 | Vrouw | 72
clonazepam (2,5mg/ml)
Rivotril is niet meer te krijgen helaas. Ik heb nu clonazepam 0,5 mg tabletten maar die werken veel minder goed. Ik heb veel meer pijn en slaap slecht.

27-01-2023 | Vrouw | 76
Ziekte van Parkinson
Ik heb sinds 2010 Parkinson. Gebruik o.a. Rivotril van 0 ,5mgr 2× daags. Sinds september niet meer verkrijgbaar. Krijg nu clonazepam. Heeft voor mij totaal andere werking ( De grondstof is wel dezelfde maar de toevoegingen niet) Voel me ook veel slechter. Mijn conditie is beboo achteruit gegaan . Voornamelijk bij het lopen. (..) /// Red mijnmedicijn.nl - Let op: de[lees meer...]ze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.////

18-01-2023 | Vrouw | 70
clonazepam (2mg)
Ik ben al 6 keer in mijn rug geopereerd .nu is mijn rug volledig vastgezet.ik heb nog veel pijn.voor ik ga slapen neem ik 1 rivotril in van 2mg.ik voel na ongeveer 15 min.dat ik meer ontspannen ben.dus ik slaap redelijk snel in.

29-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Ik heb ook rivotril gebruikt,dit was niet meer te krijgen. Kreeg daarvoor inlaatspruitstuk clonazepam. Na drie dagen gebruik hiervan ging het licht uit en kwam ik in een hel terecht,een enorme angst spanning nerveus trillen overspoelde me. Ik dacht echt dat ik knetter gek werd. Ben in allerijl naar de huisarts gegaan deze schreef me diazepam voor. Doodziek ben ik gewe[lees meer...]est. Nu is het allemaal wat rustiger geworden,maar zit nu wel aan de diazepam. 16 januari moet ik terug naar de huisarts. En wat dan. Ik wil nooit meer doormaken waar ik doorgegaan ben. Een hel is het.

28-12-2022 | Vrouw | 37
Epilepsie
Dit zou echt super zijn ik weet dat dit niet mag maar ik ben zo gevoelig voor de switch ik ben moeder van 2 Kids ik heb al 3x moeten switchen en dit was echt een hell ze zijn nergens meer te verkrijgen ik weet me geen raad meer vandaar via dit

28-12-2022 | Vrouw | 36
Epilepsie
Ik kan op een of andere manier niet inloggen of jou reactie zien zou jij mij kunnen (...) ///RED Mijn medicijn.nl - om op een mening te reageren: het is nodig om een eigen account te hebben. wij zetten geen privé gegevens online - wij geven geen gegevens door //

26-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Rivotril niet meer te krijgen,clonazepam gekregen. Dacht dat ik gek werd,hevige angst en paniek,zweten niet meer slapen doodnerveus. Wist me geen raad meer,naar de huisarts gegaan. Hij heeft de rivotril vervangen voor 2x5mgr diazepam. Na een maand werdt alles een beetje rustiger. Dacht echt dat ik gek werd,het was een hel.

24-12-2022 | Vrouw | 37
Epilepsie
Rivotril niet verkrijgbaar heeft iemand iets over De switch is niet fijn