clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (19 meningen)
Epilepsie (15 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (6 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

29-07-2020 | Man | 19
clonazepam (2mg)
Ik begon 2 maanden geleden met xanax ook wel bekend als alprazolam dat deed ik niet regelmatig maar afentoe in 2 maanden tijd heb ik dat ongeveer 10x gebruikt. Onlangs ben ik begonnen met rivotril dat heb ik 4dagen achter elkaar gebruikt en ik begin me een beetje afhankelijk te voelen en bijwerkingen te krijgen zoals slaperigheid of juis slapeloosheidmaar het heeft me ook[lees meer...] wel geholpen tegen angst en depressie ik weet dus niet of ik het beste kan afbouwen of blijven gebruiken.

29-04-2020 | Man | 75
clonazepam (1mg/ml)
Dystonie
Positief,misschien iets vermoeider dan met lorazepam,Verdergeen klachten.

15-04-2020 | Man | 25
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik gebruik dit medicijn al meer als 10 jaar en werkt perfect. Alleen het zwakt langzaam af en merk ook dat ik meer ga in nemen dan voorgeschreven. Om te zorgen dat het weer effect heeft om mijn aanvallen ga ik kijken voor een alternatief om de werking van rivotril weer volledig te krijgen alleen dit zal ik met me dokter moeten over leggen. Het is niet meteen verslavend [lees meer...]maar daardoor sluipt het er in helaas. En ja balen dat rivotril ineens besloot een irritante blauwe kleurstof toe toevoegen, dit was ooit transparant en zorgde voor geen kleding vlekken. Verder wel een top medicijn ik heb adhd en maak geen melatonine aan dus die medicijnen slik ik ook maar desondanks heb ik geen bijwerkingen.

15-04-2020 | Man | 25
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Het werkt top en ik gebruik dit al denk iets meer dan 10jaar ben in middels 25 alleen maak me langzaam wel zorgen. Ondanks dat het perfect werkt knaagt er een vraag... Hoe verslavend is dit? Ik vond het eerst boelshit maar nu ik meer druppels pak dan voorgeschreven merk ik dat het lastig is om weer me voor geschreven hoeveelheid te slikken. En ik merk dat anders de[lees meer...] werking gewoon minder wordt. Als ik een lange tijd minder pak dan gaat het opgevemoment goed maar niet gemakkelijk. Ik ga kijken of de dokter een alternatief heeft die mij tijdelijk iets anders kan geven zodat dit medicijn later weer optimaal kan werken met de voor geschreven hoeveelheid.

13-01-2020 | Vrouw | 65
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik heb er veel baat bij voor de restless benen. depressief gevoel. En als ik een paar dagen wat minder wil innemen kan ik bijna niet in slaap komen s'nachts.

13-11-2019 | Vrouw | 62
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Goed om in te slapen samen met stilnoct maar dit hielp niet voor rusteloze benen

26-09-2019 | Vrouw | 68
clonazepam (0,5mg)
angstaanvallen, hyperventilatie tot 25 aanvallen per dag sinds ik rivoltril gebruik heb ik evenwicht in mijn leven gevonden

29-08-2019 | Vrouw | 22
clonazepam (1mg/ml)
Door mijn paniek en angststoornis kon ik niet meer goed mijn leven leiden zoals het hoort. Ik was een gelukkig meisje maar na alles wat er gebeurd is heeft Rivotril me enorm geholpen. Ik werd er heel rustig van, sliep goed, rustig zonder angst of paniek wakker geworden. Enige nadeel is dat ik heel de dag door suf bleef.Voor de rest top medicijn mijn leven gered.

13-08-2019 | Vrouw | 66
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Rivotril is bij mij een wondermiddel...om een of andere reden krijg ik 1 maal per jaar af te rekenen met nerveuze benen..vreselijk....mijn vriendin raadde me dit product aan dus bij een docter in Frankrijk kreeg ik rivotril...telkens ik een aanval van nerveuze benen heb....gebruik ik dit medicijn....tot ik niks meer voel!!!!!top medicijn voor mij....velen weten niet datriv[lees meer...]otril dient voor nerveuze benen...ik ben er super blij mee....een ander leven heb ik nu..mevr D

07-08-2019 | Vrouw | 60
clonazepam (0,5mg)
Door heftig schudden van het hoofd in ontspanning dus voor het slapengaan Rivotril gekregen om rustig in slaap te komen. 1/2 tablet werkt heel erg goed. Duurt even voor het werkt maar ik slaap elke nacht heel goed en ben uitgerust. Ik bemerk geen bijwerkingen.

28-05-2019 | Man | 30
clonazepam (2mg)
Ik krijg verschilende benzo's waaronder ook rivotril 2MG potjes. Door tolerantie werkt deze niet meer zoals het zou moeten, dit heb ik ook met mijn Valium 10mg. De Tranxene 50mg & Halcion 0.250 & Flunitrazepam 1mg & Xanax 2mg werken het beste. Ik wissel natuurlijk eens af tussen de benzo's maar ik laat het me wel nog allemaal voorschrijven. Dit is niet via een gewone huisa[lees meer...]rts maar via een specialist, daarom ook dus dit uitgebreid assortiment dat ik voor een goede geldige reden krijg.

21-12-2018 | Vrouw | 58
Morbus Sudeck

23-09-2018 | Vrouw | 28
clonazepam (2,5mg/ml)
Ik heb een periode van 2 jaar rivotril genomen als ik deze niet nam werd ik het gewaar , uiteindelijk heb ik doorgevaren en op 5 weken tijd volledig afgebouwd met een schema dit was niet makkelijk ik heb alle verschijnselen gehad diaree , slecht slapen , hartkloppingen , druk op de borst , hoofdpijn , zweet aanvallen kort gezecht ik heb sterretjes gezien ik neem geen medic[lees meer...]atie meer dat een verslaving voortbrengt! Het is makkelijk deze in te nemen maar heel moeilijk om er vanaf te geraken het heeft een stevige dosis karakter nodig

14-09-2018 | Vrouw | 40
clonazepam (2mg)
Lang verhaal maar de huisarts heeft. Mij te lang door laten lopen met darmklachten. De klachten werde steeds erger en ik werd maar niet serieus genomen. Uiteindelijk werder de klachten zo hevig dat ik op de spoed belande. Ook hier werd geen oorzaak gevonden voor mijn klachten. De 2de nacht kreeg ik een rare aanval waarin ik het gevoel had dat ik gelijk stopte met ademen.[lees meer...] Mijn hele lichaam verstijfde en alles stak en deed zeer. Erg in paniekngeraakt maar de zusters zeiden alleen "volgens mij lig je hier gewoon te hyperventlieren en ging daarna weer weg. 4 dagen lang niet durven slapen dus daar uiteindelijk zelf een psycholoog ingeschakeld omdat ik het niet meer zag zitten. en toen mocht ik ook nog naar huis Met oxazepam en temazepam naar huis gegaan maar aan het slapen veranderde niets. Uiteindelijk rivotril gekregen 2 mg die ik mag gebruiken als ik een aanval niet onder controle kan krijgen. Eergisteravond 1 gehad en prima geslapen . Wel zo dronken en sloom als een gympies toen het werkte. Vanmorgen weer 1 gehad omdat ik mijn zenuwen niet de baas kon. Weer dronken en loom maar een paar heerlijke uurtjes geslapen . Ik geloof dat het verslavend kan zijn maar dit is voor nu het enige middel waar ik wel op slaap en DAT heb ik nodig. Als het tijd is om af te kikker zien we dat dan wel weer

26-07-2018 | Vrouw | 54
Chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS)
Omdat ik al vanaf mijn jonge jeugd slecht sliep en ik blijkbaar CVS had (gekregen?) schreef de specialist Rivotril voor om toch tenminste fatsoenlijk te slapen. Dat hielp. Wat ik pas onlangs uitvond (nadat ik reeds 4.5 maanden gestopt was): blijkbaar was het oorzaak van agressie in een asielzoekerscentrum en toen begreep ik plots... die onverklaarbare zelfmoord gedachten e[lees meer...]n - pogingen, de agressie... Ik was gestopt omdat ik onverklaarbare hoofdpijnen had gekregen en niets hielp. Ten einde raad stopte ik een paar nachten met Rivotril - en nam de slechte slaap erbij - en de hoofpijn bleef weg! De die hele Rivotril de deur uit. Ja, ettelijke weken 2 tot 4 uur per nacht geslapen, maar ik wilde doorzetten en dat is gelukt, sinds half juli slaap ik weer beter.

05-06-2018 | Vrouw | 30
clonazepam (2,5mg/ml)
Een Godsgeschenk als je niet kunt slapen en gewone inslapers niet werken, wordt je heel rustig en vrolijk van, + je slaapt als een roosje op wolkjes, maar is echt verslavend ! heel moeilijk om van af te blijven, en de drang om steeds meer te nemen, ik probeer het enkel te nemen indien nodig, maar ben er als tiener jare lang verslaafd aan geweest, er mee stoppen is wel hel.[lees meer...] Maar als je niks slaapt is dit wel een geschenk, wel zware bijwerkingen, niet helder denken, extreem moe zijn overdag, niet uit bed kunnen, meer vergeten dan anders. Je hebt ook zeer weinig energie overdag.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum