diazepam

27-07-2022 | Vrouw | 55
Werkt na een halfuur.

30-05-2022 | Man | 64
diazepam (5mg)
Na een hernia, zenuwpijn , uitstraling naar beide benen overgehouden. Gebruik 1 tablet van 5mg per dag wat net de ergste uitstraling goed vermindert! Helaas is dit medicijn mij nu ontnomen, voor in de plaats nu Nortriptyline 10mg Ria gekregen, na eerste maal gebruik, direkt mee gestopt ivm zeer vreemde, rare bijwerkingen . Van een zeer pijnlijk rechter oog tot een ha[lees meer...]lvering van mijn zicht ! Nu een maand zonder diazepam , geen ontwenningsverschijnselen ervaren, alleen de pijn qua uitstraling naar de beide benen is enigszins ondraaglijk. Ik heb pech dat diazepam zo in het verdoemhokje zit !!

28-05-2022 | Man | 26
diazepam (10mg)
Werkte bij mij 2 3 dagen daarna werd het een verslaving

19-05-2022 | Man | 66
diazepam (5mg)
dat lichte in mijn hoofd ,heb ik ook ,vooral als ik met mijn ogen draai,ook wat licht misselijk maar dat kan ook komen doordat ik angstig en gespannen wakker wordt en ze direct 2 van 5 mg op de nuchtere maag neem.

08-05-2022 | Man | 66
diazepam (5mg)
ik heb een gegenaraliserende angst stoornis,en 2 van 5mg diazapam,en dat 2 keer per dag soms 3 als de angst heel erg is.30 mg is zo, n beetje de max geloof ik per dag ,de stapeling zorgt er bij mij voor dat het in de loop van de dag goed gaat ,ben wel bang voor gewenning.ik heb wel van licht heid in hoofd,veders geen noemenswaardige problemen,tot nu toe.slik het nu zo,n 10[lees meer...] jaar.

26-04-2022 | Vrouw | 55
diazepam (5mg)
Dit haalde de scherpste pijn weg die in mijn rug, nek, arm, schouder zat en de hoofdpijn. Ik kon weer redelijk slapen. Ik kreeg het voor 5 dagen maar moet nog naar fysio en dry needling dus u weer een week zonder medicatie en hevige pijn. Ik krijg geen nieuwe voorgeschreven waar ik erg van baal. De naproxen met paracetamol gaf mij enorm veel bijwerkingen tot bloed opho[lees meer...]esten. Waarom zijn artsen zo overdreven voorzichtig, het is mijn lichaam en mijn pijn! Het zou mijn keuze moeten zijn als ik dit langer wil gebruiken.

23-03-2022 | Man | 49
diazepam (5mg)
ik heb. gisteren twee paracetamols 500 mg vanwege migraine aanval in genomen en diazepam 5mg tegelijk samen in geslikt. ik vraag me af of dit wel samen kan eigelijk maak me er ongerust over. weiweet me gerust te stellen graag hoor ik het van iemand gr

10-03-2022 | Man | 53
diazepam (10mg)
Ik neem al 35jaar benzodiazepines de laatste jaren alleen diazepam 3 tot 4 per dag wat ik heb ondervonden is alles Ik minder dan 3 neem of meer dan 4 dan verandert mijn gelaat ik word mager in mijn gezicht en ook de kleur op mijn gelaat gezicht veranderd. Kan iemand mij uitleggen hoe dat het komt. Aub .

05-03-2022 | Man | 72
Beenkrampen
Gebruik nu 40 jaar voor onrustig been. Daarna ook voor slapeloosheid. Prima spul. Geen enkele bijwerking, ook niet bij autorijden. Mijn concentratievermogen is zeer goed en blijft ook zeer goed als ik diazepam vlak daarvoor heb ingenomen. Meeste artsen en apothekers weten niet dat je op de stikker niet meer mag zetten dat autorijden verboden is bij gebruik dia. 1 op de dui[lees meer...]zend mensen heeft namelijk last van concentratieproblemen. Mag ook niet meer door politie gecontroleerd worden en gebruik mag niet meer bij rechtzaken tegen gebruiker ingezet worden. Tot slot. Schandelijk dat dia in rijtje zware drugs stond. Ook op last van apothekers en rechters verwijderd uit deze lijst. En van mijn vorige apotheker opdracht meegekregen dat ik tegen dokters moet zeggen dat ze ophouden drama te maken van diazepam.

16-02-2022 | Man | 32
diazepam (5mg)
Heb diazepam vroeger nog gebruikt als spierontspanner voor verkrampte spieren. Helaas doet het niet veel. Neem dit in combinatie met tramadol. Beide zouden slaperigheid opwekken maar dit is in mijn geval helemaal niet. Waarschijnlijk omdat ik vroeger zaldiar, tradonal en tramadol als smarties at om te kunnen gaan werken voor ik wist dat ik de ziekte van bechterew had.

30-01-2022 | Vrouw | 44
Rugklachten
Door een nare bovenrugpijn die ook mijn nek beïnvloed na een paar zeer gebroken nachten gekozen voor deze doorbreking. En het helpt! Ik sliep door en had geen pijn in de nacht. Nadeel is wel dat je door de pijn wel op de zere kant gaat liggen want die voel je dus minder. Dus soms wel wakker met extra pijn. Door de belasting in de nacht. Nul bijwerkingen…. Verbaas me erov[lees meer...]er. Ook niet suf of moe. Ik kies voor een paar nachten wel en dan niet. Nu 8 pillen gehad en hoop weer te stoppen.

14-01-2022 | Man | 76
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
76 jaar en gebruik 50 jaar diazepam. Daardoor kan ik het leven aan. Hogere doseringen kan ik niet aanbevelen. Wel als je zeer oud of terminaal bent.

11-01-2022 | Vrouw | 42
diazepam (4mg/ml)
Beenkrampen
Ik slik nu ongeveer een week Diazepam 4mg voor de nacht. Ook sinds een week heb ik ontzettend veel last van erge hoofdpijn en pijn in en achter mijn ogen. Is iemand anders daar ook bekend mee?

22-12-2021 | Man | 73
Onrust
Sorry maar ik gebruik diazepam al vanaf mijn 12 jaar. Ben nu 73. Ik kan er niet van buiten en stoppen moet ik echt niet proberen want dan krijg ik heel veel psychische klachten. Dan de bijwerkingen. Die zijn er niet. Voor het CBR zal je geen verlenging krijgen maar als je diazepam langer dan 3 maanden slikt. Zijn de negatieve bijwerkingen verdwenen. Slaperig worden doe dan[lees meer...] niet meer en je rectievermogen is weer optimaal. Dus je rijbewijs zal zeker verlengd gaan worden. Mijn hele leven diazepam (valium) geslikt gewoon mijn militaire dienst verricht en voor het werk veel auto moeten rijden. Laatst meegedaan aan de broemrit met als uitkomst dat ik de beste was wat betreft het reactievermogen. Laat u dus niet gek maken want de eventuele bijwerkingen zullen verdwijnen.

13-11-2021 | Vrouw | 61
Rugklachten
Acute spit en geen werkende darmen. Na een week veel pijn hebben en geen medicatie die wat deed was dit het laatste redmiddel. Ik moet 2 x per dag 1 tablet nemen, maar ik neem een halve. Vannacht eindelijk geslapen. Niet geweldig maar zo veel beter dan daarvoor. Ik hoop ze alleen niet lang nodig te hebben. Want ze zijn verslavend.

05-11-2021 | Man | 72
diazepam (2mg)
Ik slik al vanaf mijn 2e jaar Valium. 5x per dag 2 mg. Ben nu 72. Medicatie werk wel goed. Maar van bijwerkingen kan ik niet spreken. Men zegt dat je geen auto mag rijden maar dit is pure onzin. Mijn reactie is heel erg snel. Alle negatieve reactie zijn echt niet van toepassing. Merk niets van bijwerkingen en functioneert goed. Moet nu mijn rijbewijs gaan verlengen maar m[lees meer...]aar huisarts zegt dat dit OK is en ik mij geen zorgen hoeft te maken. Immers zijn de bijwerkingen verleden tijd. Ik zal niet slaperig worden etc.

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (593) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (554) - Antibiotica - penicillines breedspectrum