lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

11-05-2016

Nekklachten

Hielpen mij direct van mijn nekklachten af.
26-04-2016

Diazepam (diazepam)

De arts en ik welde stoppen met lorezepam. Maar door dit medicijn werd het erger. Ik wilde me wat aan doen. Ik zag het niet meer zitten. Nu weer over gestapt naar het oude medicijn. Maar misschien was het teveel in een keer voor mij 20 Mg voor het slapen. Ik sliep er ook niet van.
20-04-2016

07-04-2016

Diazepam (diazepam)

Door verslaving aan zware (pijn) stillende middelen voor mijn rug en slapeloosheid hierdoor middelen gaan nemen.
29-01-2016

Diazepam (diazepam)

Ik heb het in het verleden ook geslikt met goed resultaat, ik kon eindelijk weer naar buiten en het werkte ook tegen de angst en paniekaanvallen die ik destijds had. Ook de spanning en gejaagdheid die ik vaak ervaarde werd minder. Verder ontspande het mijn spieren lichtelijk en hielp het goed bij het inslapen, je slaapt er echt als een roos op. Op een gegeven moment krijg [lees meer...]je natuurlijk tolerantie aan de pammetjes. Ik heb het bijna een jaar achtereenvolgend gebruikt en ik slikte uiteindelijk zo'n 50 a 60 mg diazepam per dag. (Let wel, ik kreeg het eerst voorgeschreven en daarna ben ik het op de zwarte markt gaan kopen.) Het middel is best wel verslavend. Ik ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan en om hulp gevraagd bij het afkicken en op een afbouw schema van 6 weken gezet. Dit ging heel erg goed en ben toen zonder al te veel moeite en afkickverschijnselen gestopt met het middel. Nu is er in mijn leven recentelijk het een en ander gebeurd en sinds 2 dagen slik ik het weer, nu onder begeleiding van een arts, op de juiste manier. Het werkt zoals van ouds goed en ook nu kan ik weer zonder erg angstig te zijn naar buiten en ook mijn dagen kan ik redelijk relaxed doorbrengen, en ik slaap ook weer goed! In het kort, diazepam (net als alle andere pammetjes.) is een geweldig middel en het heeft mij heel erg geholpen in mijn leven. Maar let wel op de afhankelijkheid die je krijgt voor deze middelen. In mijn geval verliep het afkicken soepel maar voor sommige mensen is het echt horror! Lees je zelf goed in!
20-01-2016

Diazepam (diazepam)

Gebruik het voornamelijk vanwege het moeilijk in slaap komen en dan ook daadwerkelijk doorslapen. Ik vind diazepam erg fijn spul, overdag kan ik er soms nog wat suffig van zijn en erg traag van begrip. Ik kan nu wel goed doorslapen en sneller in slaap komen. Ook word ik er heel rustig van en ontneemt het mijn stress/angstgevoelens.
19-01-2016

Drugsverslaving

Ik ben in de jaren 80 verslaafd geweest aan heroine afgekickt maar nooit rust gevonden, tot ik 1 stripje kon kopen, een zee van rust toen ik er 3 in nam. zo is het allemaal ontstaan! Dus als je ca. 3 tot 6 maanden slikt, probeer te kappen zo rustig mogelijk! als je jezelf forceert krijg je een rebound en slik je 2x zoveel.
06-01-2016

Diazepam (diazepam)

Ik gebruik 10 mg diazepam voor het slapen gaan. Ik kan ook slapen op 5 maar onrustiger en met veel nachtmerries. Op 10 gaat als het ware alles gewoon even uit, dit is erg prettig aangezien ik heel lang heel slecht heb geslapen en dit echt een soort laatste redmiddel was. Ik gebruik het zo min mogelijk maar kom toch wel uit op 3, 4 keer in de week. Ik heb helemaal geen bijw[lees meer...]erkingen en voel me er ook niet suf van overdag.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (719) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (327) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (284) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop