Diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

21-11-2019

Diazepam (diazepam)

zelf heb ik na een ziekenhuis opname vanwege luchtwegproblemen diazepam gaan gebruiken op doktersadvies in een ziekenhuis Ik ben er zo langzamerhand verslaafd aan geraakt en dat op doktersadvies ha slechte zaak. En tijdens een alcoholontwennings periode in een kliniek heb ik het ook gekregen Ik sliep toen slecht en was altijd gespannen en in de stress. Graag wil ik va[lees meer...]n die zooi af want het begint voor mij verslavingstekenen te vertonen. Stop er altijd mee in overleg met een arts eigenlijk is het troep Ik gebruik diazepam nu 5 tot 6 jaar en ben doodongelukkig Het werkt door overdag en kijk niet meer helder uit mijn ogen en constant moe.
09-11-2019

Diazepam (diazepam)

Ik ben zeer tevreden Met vriendelijke groet,
07-11-2019

Diazepam (diazepam)

Vroeger heb ik weleens Diazepam gebruikt, het meest verschrikkelijke medicijn die er voor mij bestaat. Ik ging ervan hallucineren. Nooit meer. Ik ben nu heel blij met Lorazepam.
21-08-2019

Onrust

Ten eerste, slik ik dit niet vaak en maar een halve tablet van 5mg. Raad het vooral niet aan als je HSP'er bent en/of gevoelig bent voor bijwerkingen. Gebruik het alleen als mijn onrust te erg/lang gaat worden en ik er spierspanning/krampen aan heb overgehouden, om dat tot rust te brengen. Ik merk dat het even helpt maar de volgende dag ben ik suf en vermoeid de gehel[lees meer...]e dag, en ben ik erachter gekomen dat ik hiervan nachtmerries krijg en eigenlijk slaat de onrust daarna ook erger toe dan dat het was., met daarbij de eerste dag ook jeuk. geheel misselijk, duizelig en onrust terugkomt/blijft, en dat laatste 3 is moeilijk om van af te komen. Voor mij dus echt geen Diazepam meer, want uiteindelijk heeft het dan geen effect maar wordt het juist erger.
05-04-2019

Diazepam (diazepam)

Ik had verwacht dat het een behoorlijke werking zou geven. Heb twee maal daags 10 mg gram voorgeschreven voor 5 dagen. Ik neem het alleen 1 keer in de avond in 10 mg i.v.m werken overdag. En nu komt het. Ik heb de eerste 2 dagen slechter geslapen als normaal. Het leek gewoon niks te doen en slik nooit dit soort tabletten. Nek werd er ook niet echt minder om. Dus toen vor[lees meer...]ig weekend overdag geprobeerd,om werkelijke effect te ervaren. Werd totaal niet suf,naar inname 1,5 uur gewacht maar ik voel niks,hoe kan dit? Op zijn minst verwacht sufjes te worden,maar ben gewoon net als anders en er gebeurd echt niks. Derde dag maar mee gestopt,gelukkig is wel de juiste fisio opgestart.
05-04-2019

Diazepam (diazepam)

Tegen angst en paniekstoornissen al meerdere benzo's en SSRI's voorgeschreven gekregen, en Tranxène 5 mg (3-4 per dag) is veruit de beste. Probleem met diazepam (Valium) is dat zelfs 5 mg teveel vermoeid tegenover de werking tegen angst die je krijgt. Kreeg diazepam 5 mg enkele maanden 2-3 keer per dag voorgeschreven, maar terug gegaan naar Tranxène wat dus beter werkt en [lees meer...]minder vermoeid dan diazepam. Zelfs van een halve diazepam 5 mg word je al behoorlijk moe. SSRi's zoals Sipralexa ook enkele maanden voorgeschreven gekregen maar die maakten de angst en paniekaanvallen juist erger.
30-03-2019

Rectumkanker

19-03-2019

Diazepam (diazepam)

Diazepam hielp een aantal weken, niet heel goed, ik werd in de nacht toch regelmatig wakker, en na een paar weken hielpen ze niet meer
27-01-2019

Schizofrenie

ik ben al vroeg in mijn leven gediagnosteerd met schizofrenie.ik krijg sindsdien al hele vele medicijnen ook seroquel.
11-12-2018

Diazepam (diazepam)

begon met 5 mg, in de nachtdiensten in ziekenhuizen om beter te slapen, geleidelijk aan gebruikte ik erg veel begint met 5, mg dan 10 mg, dan 30 mg per keer, en samen met alcohol, kon ik er heel goed tegen, kon de rust niet meer terugkijken, kreeg nog meer paniekaanvallen, medeloosheid, treurigheid, het niet zien zitten,na lange tijd 1992 in de detox proberen af te kicken[lees meer...] van alcohol en valium gebruik was een echte valium junk geworden, diverse malen heb ik mij aangemeld detax, kliniek, maar niks wilde echt helpen daar het ook een opgedrongen iets is,ik rookte ook heel zware franse asigaretten, tot in de zomer van zover ik nog weet 2013,4 ik het zo benauwd kreeg, en ik toch nog langer wilde leven, ben volledig in één keer gestopt met roken, drinken en valium gebruik, een ware hel waar je doorheen gaat, heeft heel lang geduurt voor ik vrij was, en ik alles weer helder kon zien, en dan komt schaamte gevoelens wel binnen, gedragsverandering is enorm , niet in positieve zin, kortaf, ongeduldig, slechts slapen, en heb daar heden ten dagen nog last van, maar nee ik zal nooit meer een sigaret aanraken, of alcohol,soms nog wel 5 mg valium,met melatonine dat wil helpen met slapen, maar sta wel erg slaperig op, wat veroorzaakt wordt door de valium,maar ik ben bijna 70 jaar en kan doen en laten wat ik wil met de dag zeg maar.
30-11-2018

Chronisch pijnsyndroom

Ik ben al zoon 3 tot 4 jaar aan de diazepam ben er een tijdje van afkickt door overmatig gebruik en omdat ik verslaafd was aan pijnstillers het is erg af te raden om hier radicaal mee te stoppen ik heb last gehad van een site bijwerking zoal paniek aanvallen rusteloosheid overgeven trillen en een consentarie probleem die verslaving is gekomen door een zware medische ingree[lees meer...]p aan mij rug en ik zat uiteindelijk op 50 mg pd dit is echt af te raden ik ging het steets vaker en steets meer gebruiken tot ik niet meer zonder kom ! Blijf darom altijd goed overleggen met je art ik ben nu zoon 3 maanden clean maar het is een serieus gevecht geweest als het geen absolute noodzaak heeft om dit midel te gebruiken blijf er dan bij uit de buurt het is erg verslavend teminsen voor mij wel verder had het wel het gewenste efect maar gebruik dit midel met maten en niet langer dan een week aansluitend maar mij advies is om het eerst even op de homiopatiche manier te probeeren!
18-10-2018

Onrust

25-09-2018

Diazepam (diazepam)

Hi iedereen, ik had echt super last van slapeloze nachten en merkte dat het mij steeds verder tegen ging zitten. Vandaar dat ik uiteindelijk besloot om online te gaan zoeken. Ik had geen zin om langs de dokter te gaan en in een heel traject te gaan om van alles uit te zoeken. Vandaar na een beetje speuren op internet. Daar een beetje zitten speuren en hebben ze veel aa[lees meer...]nbod. Uiteindelijk voor de Diazepam 10mg gekozen. Merkte gelijk al dat het slapen een stuk beter ging. Wel word ik af en toe een beetje suf wakker, maar dit gaat vanzelf weg. Merk wel echt dat het zin heeft.
18-09-2018

Spierspasmes

Een half uur na inname begon de tinnitus in het linkeroor. De eerste 3 uur van de nacht had ik psychedelische nachtmerries. Niet voor herhaling vatbaar. Gevolg is geen slaap gehad. Gelukkig begint na 11 uur na inname nu de tinnitus af te nemen.
22-07-2018

Diazepam (diazepam)

Nadat ik op de pijnpoli Baclofen kreeg voorgeschreven, waarop ik zeer slecht reageerde en niet sliep, van de huisarts Diazepam gekregen. Nu ben ik een voorzichtige gebruiker en was wat huiverig. Echter toch ingenomen en na ongeveer 1 week nam de uitstralingspijn al flink af. Gebruikte 10 mg, maar werkte niet, toen 3 dagen 15 mg, werkte ook niet en toen naar de 20 mg gegaan[lees meer...]. Tevreden over. Geen rare of vreemde bijwerkingen. Gevraagd om te minderen, geprobeerd, maar dan komtbde nachtelijke pijn weer terug opzetten. Dus ik hou het op 20 mg., hoewel de arts van de pijnpoli daar niet blij mee was, maar ik heb chronische zenuwpijn na een medische misser en polyartrose, een syringomyelie in nek, dus ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
19-07-2018

Psychische klachten

Na problemen met Aurobind,waar ik hart rithme stoornissen van kreeg (betablokkers en bloedverdunners erbij) ben ik overgestapt naar Cetrapharm die na wisseling van batch darm obstructie als bijwerking gaf.(laxeermiddelen erbij) heb ik als laatste optie diazepam van Accord.Nu krijg ik deze niet heel uit de blisterverpakking ,ze verpulveren tot een zeer fijn poeder de heft v[lees meer...]alt op de grond.Ze werken wel kalmerend,maar de bijkomende tachycardie zorgt ervoor dat ik betablokkers nodig heb om te kunnen slapen.De apotheker en mijn dokter helpen mij met alle inzet.Ik heb de desbetreffende fabrikanten gecontacteerd,evenals lareb.Ik denk niet dat ik dit nog lang volhoud. Al een jaar of tien moet ik,als ik het slecht tref, met verkeerd of niet totaal werkende simpele diazepam thuis en daar ga ik weer.Waar komen die klachten toch vandaan.Vooral de hart en darmklachten hebben me gesloopt.Ik ben somber over de vooruitzichten.Ik kan hiet nog wat melden en dat is het.Een pil persen zodat hij heel blijft is nu ook al moeilijk.Ik heb tot mijn verdriet een lange ervaring met diazepam e heb dit zo erg nooit meegemaakt.Sorry voor het lange epistel.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum