ISO 27001

23-08-2017

Rugpijn

07-08-2017

Onrust

Mijn relatie (die dit middel ook gebruikte) is totaal veranderd door dit middel, en is op een bepaald moment ook onhandelbaar geworden (agressief). Helaas is dit tot een enorm grote ruzie uitgekomen, waardoor mijn relatie is stopgezet, en zij weer terug is gegaan naar Duitsland. Ik heb natuurlijk ook fouten begaan, maar die waren niet de reden om ons geluk in de weg te sta[lees meer...]an. Ik heb er werkelijk alles voor over om de relatie weer goed te maken, maar denk dat dit niet gaat gebeuren. Nu ze weer terug is in Duitsland en geen Diazepam meer gebruikt gaat het stukken beter met haar, maar zij heeft de mening dat het niet door de medicatie kwam, en kon ik dat nou maar uit haar hoofd zien te krijgen, dat ze ff wakker geschud kan worden.
14-07-2017

Diazepam (diazepam)

Ben net gestart, dus ben voorlopig hier allen om te lezen en te vragen.
19-05-2017

Diazepam (diazepam)

Ik gebruik het medicijn omdat ik heel erg last heb van stuiptrekkingen in mijn handen en polsen, maar vooral door overprikkeling door geluid. Daardoor kan ik slecht in het openbaar komen en begeef ik me momenteel het liefst om het huis, schilderen, klusjes, etc. Dit medicijn maakt het me weer mogelijk om dit te doen, ik was voorafgaand depressief sinds januari. Nu heb i[lees meer...]k weer zin om dingen te ondernemen. Mijn ervaring met Diazepam was dat ik in een gevoelloze zombie veranderde, nu is totaal het tegenovergestelde het geval. Mijn huwelijk gaat beter, libido is beter sinds januari, wil weer dingen ondernemen en durf bij uitzondering mezelf in het openbaar te begeven, behalve wachtkamers. Nu is het wel zo dat ik een absurde dosis nodig heb en een combi met andere benzodiazepine om dit nivo te bereiken. Ik sta op met 1x 10mg Dia en 2x Alprazolam 0.5mg. Na enkele uren is dit uitgewerkt, en dan praat ik over 3 uurtje of zo afhankelijk welke prikkelingen die ik ontvang of druk die ik ervaar. Zo verstrijkt mijn dag en heb ik ca. 4 Diazepam 10mg op en ongeveer 8 á 10 Alprazolam 0.5mg. Maar nu komt het; Slapen.. Ik neem 2x Diazepam 10mg 4x Alprazolam 0.5mg 20mg Temazepam En dan slaap ik van 11 tot 4, afgelopen week neem ik dan 10mg Diazepam en 2 á 3x Alprazolam in om nog enkele uurtjes door te slapen. Maar zoals nu heeft die laatste dosering geen effect en ben ik klaar wakker sinds 4 uur. Ik ben wel aardig kalm, maar het malen begint al weer toe te nemen, nadenken over de stompzinnigste dingen die mensen me aan hebben gedaan in het verleden. Ik probeer rustig mijn dag door te gaan nemen om te kijken wat ik vandaag kan doen, met weersverwachting etc. Al bovenstaande medicijnen zijn voorgeschreven door mijn huisarts, alleen de dosering pas ik zelf naar behoefte aan. Ik mag 4x 10mg Diazepam per dag, en 5x daags Alprazolam. Tevens heb ik a.s dinsdag een afspraak bij een psychiater omdat mijn huisarts niet de bevoegdheid heeft om hogere dosering voor te schrijven en eventueel anderen oplossingen zijn ook niet voor handen. Al met al maakt dit medicijn mijn leven momenteel dragelijker, en misschien kun je aan mijn woordkeuze en zinsopbouw zien dat ik flink gedoseerd ben, óf toch niet? Ik kan weer nadenken en leef niet meer in constante paniek en ik zie door de bomen het bos weer :) Ten slotte wil ik niemand deze dosering aanbevelen omdat het gewoonweg niet goed kan zijn. Groetjes, Stats: 198cm en 120 kilo
25-03-2017

Alcoholverslaving

Heb het nodig, omdat ik ben gestopt met alcohol te drinken vanaf 8/08/2015 , veel pijnen in de rug heb en met dit lost het beter op en kan ik beter slapen ook.
13-03-2017

Onrust

Overprikkeling door factoren van buitenaf die niet meer veranderen. Coördinatiestoornissen, neiging tot vallen en/of struikelen, verminderde waakzaamheid, alleen in het begin van de behandeling verandering van gedrag na ongeveer 3 weken aaneensluitend gebruik van diazepam stabiliseert het gedrag zich weer. Verder prima middel bij matige tot ernstige spanningsklachten. Bete[lees meer...]r dan oxazepam. Daar moet je meer van doseren om hetzelfde effect te krijgen. Bij spanningsklachten niet langer dan 8 weken achter elkaar gebruiken! En in die 8 weken een afbouwschema voor jezelf maken! Bijvoorbeeld 2 weken 3 x 5 08.00u - 13.00u-18.00u, 2 weken 2x 5 mg bijvoorbeeld om 08.00u 5mg en om 18.00u 5 mg 4 weken 1x 5 mg bijvoorbeeld midden op de dag om 14.00 uur of zo en tenslotte 2 weken 2 x 2,5 1 x 2,5 ochtends vroeg 08.00u en 1 x 2,5 's-Avonds laat 22.00u. Prima middel. Maar verslavingsgevoelig. Dus met beginnen al gaan afbouwen en in een noodgeval, een uitglijder jezelf niets kwalijk nemen, maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee!
31-01-2017

medicijn beviel me niet.
12-01-2017

Rugklachten

Gebruikte Diazepam vanwege ernstige rugklachten. Dit hielp in de tijd dat ik pijn had behoorlijk goed. Werd ontspannen, sliep goed waardoor de pijn beter te verdragen was. Alleen wil ik het hier meer over in mijn geval de bijwerking hebben. De Diazepam daar werd ik rustig van en kon daardoor bovengemiddeld veel verdragen van mijn gezinsleden. Maar zoals in ieder gezin well[lees meer...]icht gebeuren er dingen die niet prettig zijn. Maar dan kon ik zoals men zegt de druppel die de emmer doet overlopen, abnormaal agressief reageren. Iets wat ik zeer waarschijnlijk zonder het regelmatige gebruik van Diazepam niet of veel minder ernstig zou hebben gedaan. Toen de pijn minder werd ben ik resoluut gaan minderen ook vanwege mijn gedrag en is mijn agressiviteit sterk verminderd en eigenlijk niet meer....... In die tijd kon ik mijn handjes wel gebruiken zogezegd. Gelukkig heb ik ze nu niet meer zoveel nodig ( 2x 5 mg in de week i.p.v. destijds 3x per dag) en zijn de extreme uitvallen (handjes gebruiken) weggebleven. Mijn vermoeden is de oorzaak Diazepam......
Pagina 1 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!