Ervaringen met Diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

26-12-2023 | Man | 46
Spierspasmes
Altijd goed geholpen diazepam maar nu ineens vervangen door het merk TEVA...Nu juist spierspasmes en onrust en misselijkheid. (....). ////RED mijmedicijn.nl Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd/////

15-11-2023 | Man | 67
diazepam (5mg)
als antwoord op u vraag obstapatie nee dat niet maar het is soms door de hardheid langer en moeilijker afgaan.veel sterkte.

14-11-2023 | Vrouw | 65
diazepam (2mg)
Onrust
Ik slik al enkele jaren diazepam 2mg maar heb ernstige obstipatie. Hebben er meer mensen last van of zou het niet door deze medicatie komen?

14-11-2023 | Man | 67
diazepam (5mg)
Ik slijk dit middel al geruime tijd soms 1x daags ,maar als ik echt angstig /paniekerig wordt 2x ,tabletten van 5 mg .Nu heb ik de laatste tijd last van jeuk ,dit staat beschreven in de bijsluiter ,echter ik lees er op deze site niets van.Hebben meer mensen daar last van?

20-10-2023 | Man | 35
Onrust
Door stress rondom de schizofrenie helpt het middel enorm voor een leefbaarder heden.

08-08-2023 | Man | 62
Beenkrampen
Ik gebruik voor de nacht 1 diazepam van 10 mg om mijn zenuwen in de rug rustig te houden. Door stenoses in de onderrug heb ik snel last van mijn zenuwen, die beklemd raken. Hierdoor ontstaan beenkrampen en trillingen. Ik merk het de volgende ochtend al wanneer ik niet geslikt heb. Het voldoet mij al jaren prima, geen bijwerkingen.

02-08-2023 | Man | 35
diazepam (10mg)
Ik gebruik Diazepam als een kuur . Sinds burnout die 4 jaar geleden begon. Zo heb ik periodes dat ik weer te ver ben gegaan. Slapen gaat steeds slechter en stress is niet te houden. Knal er dan gewoon 20 mg in voor slapen gaan. 1e week 20 mg 2e week 15mg 3e week 10 mg 4e week 5mg 5e week 2.5mg 6e week 1.25 mg 7e week 0 mg Luister mensen op zich is afb[lees meer...]ouwen niet moeilijk met diazepam omdat het lekker lang werkt minder ontwenning dan een kort werkende benzo. Koop de Dr Original Week Medicijn Doos via internet voor 6 euro en je kaan voor 4 weken je afbouw maken. Op https://www.knmp.nl/rekenmodules Kan je je medicijn uitrekenen hoe af te bouwen. Snijplank mesje erbij. Het is helemaal niet moeilijk en volg gewoon je gevoel. Gaat 6 weken te snel dan kies je voor 12 weken. Waarom haasten als je er een kutgevoel van krijgt . Waarschuwing door benzodiazepine word je trager en je kan makkelijk van de trap vallen of in het verkeer een ongeluk veroorzaken. Neem dat niet te licht. Laat het middel in je voordel werken en ga er verantwoord mee om dan kan het zeker in je voordeel werken. Ik wens iedereen succes en kracht toe bij hun problemen.

17-07-2023 | Man | 39
Lage rugpijn
Ik ben wesley, ben eigelijk anti pijn stilling nemer maar ongeveer 3 maand geleden hebben ze mij diazepam 1x5 en contramal 2x100 voor geschreven om dat ik verschrikelijke rug pijnen had die niet werden op gelost onder tussen 3 maand verder hebben ze de hoofd zaak gevonden en gaan ze denerveren. Nu vragen ze mij om te minderen met pijn stillers. Ik ben er aan begonnen maar[lees meer...] is totaal niet makelijk ik ben van 5mg naar 2.5mg overgegaan maar ik krijg verschrikkelijke afkicken verscheinselen ik kan eigelijk niet normaal functioneren eerlijk gezet. Ik neem dit nu bijna 4 maand ik ben eigelijk totaal geen verslavend persoon maar ik word angstig door de uitwerking van het medicijn. Iemand een idee wat ik hier mee kan a.u.b

18-06-2023 | Vrouw | 60
diazepam (5mg/ml)
Verschrikkelijke medicijnen met veel bij/ ontwenningsverschijnselen. VERZIN EER MEN BEGIN!!!

21-05-2023 | Man | 58
Lage rugpijn
In neem 5 mg diazepam samen met diclofenac 50mg. Het ontspant, veel minder pijn en het herstel gaat veel sneller. Veel minder verkramping. Doorbloeding beter. Anders ga ik op de bank zitten omdat lopen veel slechter gaat. Nu kan en durf ik meer te bewegen.

23-04-2023 | Man | 23
Psychose
Ik gebruik 1 x daags 5 mg diazepam per dag voor mijn psychose ik Gebruik het nu pas 3 dagen maar voel nog niks angst en paniek aanvallen en stemmen hoor ik nog steeds na hoeveel dagen werkt dit medicijn?

06-04-2023 | Man | 40
Alcoholverslaving
Door vroeger verslaafd te zijn aan benzo´s voor de remmers erop zaten heeft het enkel klachten bij mij. Minder zin in sex ,snel en veel vergeten, niet slapen Ben bezig met de afbouw want denk dat mijn hersenen door het verleden met benzo´s Stoppen, enige manier

28-03-2023 | Vrouw | 31
diazepam (5mg)
Fabrikant geen idee... ik ben aan het afbouwen van tranxene in een kliniek. Doormiddel van diazepam van 10 naar 7.5 naar 5 naar 2.5 naar 0. Op het begin gaat het maar zodra ik op 2.5 en 0 zit begin ik duizelig spierspanning alsof ik uit elkaar knap. Zoveel pijn en zoveel angst. 3 dagen zonder langer wil niet. Dan neem ik diazepam mag eigenlijk 2.5 maar dat werkt niet dus [lees meer...]neem dan 5 mg dat werkt wel even maar zodra ik slaap snachts wakker en nerveus en angst en wil je steeds meer dus ik heb besloten om mijn afbouw te stoppen trek het niet meer. Niet slapen werkt even daarna nerveus en angstig en wil een hogere doses. Als ik 3 dagen niks neem word ik helemaal gek ik heb het al 3 maanden lang geprobeerd maar het lukt mij niet. Mensen die ervan af komen respect! Tips?

19-03-2023 | Man | 66
diazepam (5mg)
ik heb ook dat lichte gevoel met het draaien van de ogen.slik het 2x daags 5mg dus 10 mg.

11-03-2023 | Man | 47
Rugklachten
Kreeg dit voorgeschreven van mijn huisarts omdat het SI gewricht voor uitstralingspijnen zorgt en de spieren berkrampt zijn, ik verga van de pijn. Zou spierontspannend zijn en er goed op kunnen slapen maar niets is minder waar. Helpt totaal niet, ook geen bijwerkingen, alsof het helemaal niets doet. Ook Naproxen gekregen 2 keer 500 mg, dit diet helaas ook niets. Nu met 4 [lees meer...]keer daags 500 mg parcetamol erbij nemen. Iemand nog tips of ideeen voor pijnverlichting?

02-01-2023 | Vrouw | 69
Onrust
Slik ze al ruim 2 jaar voor mijn ADD. In bed 's avonds als mijn hoofd druk is en ik een vrij snelle pols heb. Na 3 kwartier zo voel ik de pil gaan werken, dan val ik in slaap en de volgende dagen kan ik er weer tegen. Het laatste jaar zeer veel stress gehad wat waarschijnlijk tot histamine intolerantie heeft geleid wat ik nu heb. Dus nu neem ik er weleens 1of 2 meer in de [lees meer...]week. Ben er zeer tevreden over.