ziekte

Wratten

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor wratten

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
2,28571428571429
Duofilm 3 4,66666666666667
4,66666666666667
Wartner 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: wratten

20-09-2021 | Vrouw | 36
Wratten
Wrattenpen gebruikt zoals op de bijsluiter beschreven. Zo'n 3 dagen lang 1 à 2 maal per dag een druppel op de wrat gedaan. De wrat is uiteindelijk verdwenen, maar op die plek is een grote ontsteking en een diepe wond ontstaan. Inmiddels 8 weken verder en de wond is nog steeds niet genezen.

19-09-2021 | Vrouw | 28
Wratten
Het begon met dat ik dacht scheerbultjes te hebben, tot ik zo ver was, waren de wratten rond mijn schaamlippen tot aan de anus. Van de huisarts condyline voorgeschreven gekregen. Ik was sceptisch door verschillende reacties hier maar ik moet zeggen dat ik vanaf ongeveer week 2 verschil begon te merken. In totaal ben ik 5 weken bezig geweest en zijn nu de wratten weg. I[lees meer...]k heb geen verschrikkelijke pijn gehad maar meer soort van jeuk en een rode huid.

10-09-2021 | Vrouw | 51
Wratten
Ik heb dit 6 maanden gebruikt. Soms verdwenen er een paar wratten maar kwamen terug met meer. Het gebied is 6 maanden een grote zweer geweest. Daarna heb ik 5 weken Condilyne gebruikt. Niet te doen bijna vanwege zweren 0 resultaat. Vandaag voor de 2 de keer bij de huisarts met stikstof laten aanstippen. Had ik dat maar gelijk gedaan. Geen zweren meer en ze verdwenen bijna [lees meer...]allemaal na de eerste keer.

02-08-2021 | Man | 28
Wratten
Tot mijn schrik voor het eerst een genitale wrat ontdekt. Gelukkig was ik er vrij snel bij en kon ik na 1,5 week na het constateren met Condyline beginnen. Eerste 2 dagen 2x aangestipt. De eerste dag heb ik aardig wat op de wrat gedaan, dit gaf een heel licht brandend gevoel, wat ik niet als storend heb ervaren en ook snel weg was. Op de tweede dag lag de wrat al op[lees meer...]en en na de ervaringen hier te hebben gelezen ben ik zinkzalf rondom gaan gebruiken. Op de 3e dag 1x de overgebleven randjes van de wrat aangestipt. 4e dag hele wrat is weg. Het is nu alleen nog een zweertje. (Zinkzalf op je eikel is niet ideaal. Het vervelendste was om de zalf weg te krijgen.)

01-06-2021 | Man | 28
Wratten
Dacht eerst heb een moedervlek/fibroom. Toen nog 1, en na scheren zag ik er nog paar in de schaamstreek. Had direct door dat dit GW zijn. Oei. Op naar de huisarts voor medicijnen. Op fora overal gelezen over dit medicijn, allemaal horrorverhalen over open wonden en bloedingen. Maar ook dat het heel effectief is. Ik heb het vervolgens precies zo aangewend als in de bijsl[lees meer...]uiter. Dag 1 zag ik niks, dag 2 ook niks, dag 3 ook helemaal geen verandering. Nada. Dus dacht doe ik nog halve dag erbij. Zit nu in de 3e rustdag, naast dat het beetje jeukt gebeurt er niks. Of ik ben letterlijk resistent voor dit medicijn, want ik heb dat halve potje inmiddels over me heen gegoten, of het komt doordat het bij mij niet op de slijmvliezen zit, maar daar waar schaamhaar zit en begin van de penis. In ieder geval ben ik helemaal verbaasd dat ik zo een andere ervaring heb, had liever dat het ff pijn deed en dat ze wel weg waren...

06-05-2021 | Man | 45
Wratten
Heb me genetale wratten laten weg laseren moet 6 weken aldara crème als nabehandeling doen veroorzaakt erge brandwonden bij mij wat aanvoelt alsof je je erg geschaafd heb ondergoed niet te dragen door de pijn lopen met moeite doordat het overal tegenaan kom

21-04-2021 | Vrouw | 31
Wratten
Het werkt beter dan het aanstippen bij de dokter. Ik zie hier veel negatieve reacties maar komt omdat mensen het product niet juist gebruiken. Ik doe het op de wrat en laat het dan rustig drogen. Als het na een paar minuten ingedroogd is, kan er niks meer fout gaan. Mocht je, je gezonde huid wel raken dan brandt het een minuut of 5, maar het valt wel mee hoor.

14-04-2021 | Man | 25
Wratten
Het middel gekregen voor wratten wat geen soa bleek te zijn maar van scheren. Flink wat vloeistof op het staafje gedaan 3dagen achter elkaar (moet 4 weken lang) en geen gehoor gegeven aan vasaline rond de wratten smeren “DOE DIT WEL!! “ Dag 1: geen probleem Dag 2: geen probleem Dag 3: open wonden en ernstige pijn op de plekken waar het is aangebracht met dunne h[lees meer...]uid. Het werkt heel goed het verschroeit letterlijk de bovenste laag van de huid en het lijkt op een soort zuur wat door de huid brandt. Dag 3/4/5 flink koelzalf op de open plekken gesmeerd en het is goed geheeld op rode huid na. Maar wel alle wratjes weg. Die vielen als soort schilvers met de “oude” huid weg. Ofwel zeer effectief middel maar doe zeer kleine hoeveelheid met het staafje echt alleen aanstippen op de wrat en niet over de huid smeren want dan krijg je wat ik had. Staafje dompelen en aan zijkant langs de rand van t flesje vegen om extra vloeistof weg te krijgen. Flink crème overal smeren om de plekken heen en ook over de wratten want wanneer je het aanstipt gaat het er wel doorheen. Een erg Lang verhaal kort: Het werkt zeer goed maar wees erg zorgvuldig met de hoeveelheid en verzorgd de huid goed. Indien wonden -> koelzalf smeren en het zal helen Nu 2e week doe ik het verstandigen met wat zeer kleine minuscule plekjes die ik heb gemist met aanstippen de eerste week waarvan ik aanneem dat dit nu met goed crème smeren en zorgvuldig aanstippen hopelijk zonder problemen zal verlopen.

11-04-2021 | Vrouw | 21
Wratten
Sterk spul, werkt enorm goed. Helaas werkte het iets te heftig bij mij en kwamen er wonden en bloedde het. Zo had ik dus ook standaard pijn bij het plassen, zitten en sporten de weken dat ik het smeerde. Condyline is erg effectief, maar pas wel op, want de huid kan er compleet stuk van gaan (vooral bij grotere wratjes).

01-09-2020 | Man | 19
Wratten
werkte helemaal niet bij mij

22-06-2020 | Man | 15
Fijn spul

28-09-2019 | Vrouw | 24
Wratten
Werkte goed voor de hardnekkige wrat onder de bal van mijn voet. Ik heb het bijna een maand lang om de dag ingesmeerd en steeds een keer per week met een puimsteen de wit geworden huid eraf geschuurd.

05-06-2019 | Vrouw | 48
Wratten
het is een zeer precies werkje om de wrat aan te stippen, maar ziet meteen resultaat, een keer eerder bij de h. a. geweest voor aanstippen met stikstof dit deed net zo'n pijn., na +/- 5 minuten voelt het weer normaal en verkleurd de wrat, zoals beschreven staat in de bijsluiter heel nauwkeurig gebruiken en als het een moeilijke plek is rondom insmeren met vaseline en ieman[lees meer...]d laten helpen, volg dit op want het is een agressief middel

31-08-2018 | Vrouw | 40
Wratten
Gebruik het nu een kleine week. Keurig zoals gemeld alleen op de juiste plek. Wrat krijgt wit laagje, maar er gebeurd verder weinig. Wratje zit onder aan mijn wijsvinger boven mijn handpalm.

16-08-2018 | Vrouw | 23
Wratten
Al 3,5 jaar had ik een wrat op mn vinger vlak naast mn nagel. Ook had ik er een onder mn voet die er nog veel langer zat. Ik heb hiervoor alle middeltjes van de drogist geprobeerd en ook meer dan een half jaar bij de huisarts gelopen om ze elke 2 weken te laten aanstippen met stikstof. Deze behandeling was ontzettend pijnlijk, vooral doordat de wrat op mn vinger bij de nag[lees meer...]el zat. Hier was ik dus echt klaar mee en vond op internet goede recencies over duofilm. Het middel belooft niet direct resultaat, maar als je blijft doorzetten en het middel elke dag 's avonds blijft aanbrengen voor ongeveer 6-12 weken verdwijnen de wratten. Zelf was ik erg sceptisch door eerdere ervaringen met andere behandelingen en was ik bang dat ik voor altijd met die wratten zou blijven lopen. Maar het tegendeel is bewezen! Elke avond duofilm op mijn hardnekkige wratten heeft er toch voor gezorgd dat ik nu al een paar weken met gezonde en schone huid rondloop. Hier ben ik zo blij mee! Tip: blijf doorzetten, ookal lijkt het de eerste weken nog niet te helpen. Breng het 's avonds aan zodat het lang de tijd heeft om in te werken en doe er desnoods 2 lagen overheen. In het begin voelt het middel wat branderig aan maar dit verdwijnt na een paar keer gebruiken. De huid gaat schilferen en soms vallen er hele stukjes wrat af. Blijf doorzetten totdat de laatste zwarte puntjes in de huid weg zijn.

07-08-2018 | Vrouw | 30
Wratten
Als je de bijsluiter goed volgt is het een fluitje van een cent. Zowel voor wratjes als likdoorns erg prettig in het gebruik. Geen enkel ander middel is voor ons zo effectief gebleken als dit. Het mag niet op de gezonde huid komen, dit staat duidelijk in de bijsluiter. Dus zorg dat dit niet gebeurt. Zo wel geen ramp maar je voelt het wel.

14-07-2018 | Man | 23
Wratten
Dit werkt geweldig het iss al weg en niks ging op de huid! Want je moet om de wrat huid beschermmiddel doen!

28-03-2018 | Vrouw | 16
Wratten
K had een klein wratje en wilde het gelijk weghalen, door w-formule. De eerste keer ging prima. het prikte een beetje maar niet erg. Het werkte super goed en was bijna weg. Vandaag deed ik het nog een keer om het helemaal weg te krijgen. Omdat het zo’n klein wratje is het waarschijnlijk over m’n huid heengegaan want het brand heel erg. Normaal ben ik wel sterk met zulk soo[lees meer...]rt dingen, maar dit is wel heel heftig. K voel m’n huid zowat opgegeten te worden. Eerst was het een mini klein bobbeltje en nu is een een grote witte vlek wat ook nog in de dik staat qua gevoel. De wrat is op de plek waar k m’n vinger beweeg en dat lukt ook niet meer. Als je een wrat hebt sou ik gewoon naar de huisarts gaan en dit niet kopen!

16-08-2017 | Man | 45
Wratten
Had een, volgens mij, wratje op mijn onderrug en ik wilde daar vanaf. Dus dit middel gekocht en een paar keer op gebracht voor zover mogelijk. Ik moest het alleen doen dus kwam er vaak wat vloeistof op de verkeerde plek en alle vloeistof wat niet op de wrat komt dat brand als de tering. Ik dacht soms dat ik brandwonden zou krijgen, zo voelde het. Ik ben totaal niet kleinze[lees meer...]rig en heb een hoge pijngrens, maar ik kan heel goed begrijpen dat dit goedje een ervaring van echte pijn kan geven! Mij heeft het iig wel geholpen, wratje is weg! Maar iedereen moet voor zichzelf weten of ze het kopen, ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders het voelt. Laat ik het zo zeggen, Formule W vond ik meer ''irritant'' dan het zetten van een tattoo hahaha.

Wartner

24-07-2017 | Man | 41
dimethylether en propaan (DMEP)
Wratten
Heb het gekocht bij de huisarts en merkte binnen een week al resultaat. Na de eerste week was de wrat volledig weg. Top spul.

19-07-2017 | Man | 65
Wratten
Zodra de vloeistof ook maar iets van gewone huid aanraakt volgt langdurig pijn vgl. met brandwonden. Nadat na enkele dagen de bovenlaag van de wrat is verpulverd komt een kraterachtige plek tevoorschijn die nog langdurig openblijft. Weken later zitten er nog steeds gaten in de huid. Het ziet er onprettig uit en doet pijn bij aanraking. Nooit gebruiken dit middel zeg ik. V[lees meer...]oor mij is dit middel veel ernstiger dan de kwaal

15-06-2017 | Vrouw | 20

05-08-2016 | Vrouw | 11
Wratten
Ik (11 jaar) heb vandaag de wratten formule w gebruikt op mijn wratje van hooguit 1 mm. De vloeistof kwam overal behalve op de wrat. Het begon te prikken, wij hadden er een pleister opgeplakt zodat het niet overal zou komen. Ik keek onder de pleister door en mijn gehele huid ( tot 5 a 7 mm rondom de wrat) was spierwit! Ik deed het gelijk onder de kraan om alles eraf te wa[lees meer...]ssen wat niet ging.. Met tranen in mijn ogen van de pijn keek ik naar de plek. Ik heb twee jaar geleden al eens eerder de formule w gebruikt, met het zelfde resultaat. Nu, twee jaar later, zie ik die akelige plek nogsteeds!! Koop dit spul niet, pure bedrieging en je verminkt je eigen huid!!

20-06-2016 | Vrouw | 23
Wratten
Weinig resultaat. De kuur al meerdere keren herhaalt, maar nog steeds niet weg. Lastig aan te brengen en komt gauw op de goede huid er naast.

29-05-2016 | Vrouw | 13
Wratten
zeer tevreden. Resultaat al na de eerste dag! heb het ook al aan andere mensen aangeraden.

14-03-2016 | Vrouw | 66
Wratten
Ooit met onze zoon naar de huisarts gegaan voor een wrat. Die is 'bevroren'. Geen resultaat. Huisarts stuurde ons door naar de dermatoloog. Die probeerde hem elektrisch weg te branden. Geen resultaat. Toen zei de dermatoloog: ik geef u een recept voor Duofilm. (is ook zonder recept verkrijgbaar) En? Binnen veertien dagen was de wrat weg. Sinds die tijd, is er altijd een fl[lees meer...]esje in huis. Ook ideaal bij voetwratten. (nu ben ik bezig met het aanstippen van een voetwrat. Het enige nadeel is dat je eerst in warm water met de wrat moet. Ook kun je het middel vaak niet gebruiken tot het op is. Op het laatst is het een drab en moet je het flesje weggooien. Maar voor ons: Altijd Duofilm.

09-01-2016 | Man | 4
Wratten
Flinke wrat op de voet van mijn zoon met succes en pijnvrij verdwenen. Zeker omdat aanstippen met stikstof erg pijnlijk is op voeten, zou ik zeker eerst duofilm gebruiken. De wrat veranderd gedurende de eerste dagen en daarna kan je hem er laagje voor laagje afwassen/poetsen. Wrattenpennen waren niet succesvol.

13-11-2015 | Man | 26
Wratten
Nauwelijks tot geen effect op wratten op hand en voet. Dure, ineffectieve oplossing. Nu naar nieuwe specialist voor second opinion en nieuwe middelen ter bestrijding van wratten. Nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Eerste week enigszins last van bijwerkingen gehad: rillingen en zweten en een mild grieperig gevoel.

11-10-2015 | Vrouw | 23
Wratten
Gigantische jeuk gehad in de tweede week, maar nu al na zes keer (dus twee weken) smeren bijna geen wrat meer te ontdekken terwijl ik er heel veel had! Geen grieperig gevoel gehad, wel wat vermoeider dan normaal. Ik ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk weg blijven als ik het middel staak te gebruiken.

25-08-2015 | Man | 30
Wratten
Dan deel ik mijn verhaal ook maar aan mijn lotgenoten... Dik een jaar geleden kreeg ik ineens een paar vlekjes op mijn piemel.. Wel gewoon puur op de huid waar de condoom eindigt ( die ik dus niet gebruikt heb toen :(. Half jaartje na die seks met haar kwam ik erachter dat ik kleine vlekjes kreeg, terwijl ik toen ook alweer een nieuwe vriendin had waar ik al seks mee had. [lees meer...]Op dat moment drong het niet echt tot me door dat het iets ergs zou zijn, dacht dat het door het scheren of iets kwam.. Half jaar verder leken die vlekken toch groter te worden. Nog enkele maandjes gewacht en al mijn moed bij elkaar geraapt om naar de (vrouwelijke) huisarts te gaan, waar ik toch al geen hoge pet van op had. Die verblijde me met het nieuws dat het slechts pigmentvlekken waren, wat ik zelf amper kon geloven na een avondje google. Maargoed, het toch maar laten lopen dat het pigmentvlekjes waren, ondanks dat het me toch dwars bleef zitten. Na zo'n ongeloofwaardig antwoord van mijn huisarts heb ik een andere huisarts gezocht, waar ik meteen bij mn 1e afspraak mn broekje naar beneden kon doen, en die vertelde me binnen een minuut dat het dus wel wratjes waren. (Het liefst klaag ik mijn vorige huisarts aan, in Amerika was ik nu miljonair.) Uiteindelijk was het toch een opluchting voor me en hij schreef me meteen Condyline voor die ik afgelopen weekend van vrijdag tot en met zondag gebruikt heb. Het is ff branderig in het begin maar daarna viel het enigszins mee. Leuk en aardig allemaal, maar afgelopen maandag, de 1e rustdag, moest deze jongen wel gewoon om 6 uur aan het werk. Toen ik opstond was het 1 groot drama, het was superrood, erg geirriteerd, witte aanslag en het werd een open wond, zodra je gaat douchen valt het er gewoon vanaf waardoor de wond groter word. Blijkbaar niet goed genoeg aangestipt of de omringende huid niet goed ingesmeerd. Het is vandaag (dinsdag) erger geworden en het is geen gezicht. Kan wel door de grond zakken hoe het er nu uitziet. En dan moet je ook gewoon werken waar ik veel moet bewegen, staan, zitten, bukken... Echt een drama! Maargoed, moet ik nu de huid laten herstellen of gewoon verder gaan met aanstippen komend weekend? Ik mag toch hopen dat de condyline uiteindelijk zijn werk doet en de wratten verdwijnen, zodat ik deze ellende dan nog enigszins voor lief neem. Ik moet alleen de overdrager niet tegenkomen.. Groetjes

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2647)
Depressie (2128)
Angst & paniekstoornis (2100)
Hoge bloeddruk (1516)
Blaasontsteking (1095)