Formule W Wratten

Wratten (15 meningen)
Likdoorn(s) (1 mening)

Condyline (49 meningen)
Aldara (48 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Prevner (10 meningen)
Zovirax (9 meningen)

05-06-2019

Wratten

het is een zeer precies werkje om de wrat aan te stippen, maar ziet meteen resultaat, een keer eerder bij de h. a. geweest voor aanstippen met stikstof dit deed net zo'n pijn., na +/- 5 minuten voelt het weer normaal en verkleurd de wrat, zoals beschreven staat in de bijsluiter heel nauwkeurig gebruiken en als het een moeilijke plek is rondom insmeren met vaseline en ieman[lees meer...]d laten helpen, volg dit op want het is een agressief middel
17-12-2018

Waterwratten

Ik las op internet dat dit ook gebruikt kon worden bij waterwrats Ik heb dit middel in kleine hoeveelheid opgesmeerd in de knieholte van mijn zoontje Gelijk Brande het heeel erg, waardoor hij bukte eb dus de gel oo de gezonde huid kwam. Ik heb dit direct afgewassen met koud water en zeep Er ontstond direct een witte plek op de huis wat smiddags blauw werd en nu helemaa[lees meer...]l rood/bruin is van een brandwond. Er staat dat je gezonde huid moet insmeren met vaseline, dit had ik achteraf beter moeten doen. Maar had dit niet zien aankomen Morgen hiermee naar de huisarts. Dus zeker niet aan te raden
31-08-2018

Wratten

Gebruik het nu een kleine week. Keurig zoals gemeld alleen op de juiste plek. Wrat krijgt wit laagje, maar er gebeurd verder weinig. Wratje zit onder aan mijn wijsvinger boven mijn handpalm.
07-08-2018

Wratten

Als je de bijsluiter goed volgt is het een fluitje van een cent. Zowel voor wratjes als likdoorns erg prettig in het gebruik. Geen enkel ander middel is voor ons zo effectief gebleken als dit. Het mag niet op de gezonde huid komen, dit staat duidelijk in de bijsluiter. Dus zorg dat dit niet gebeurt. Zo wel geen ramp maar je voelt het wel.
14-07-2018

Wratten

Dit werkt geweldig het iss al weg en niks ging op de huid! Want je moet om de wrat huid beschermmiddel doen!
28-03-2018

Wratten

K had een klein wratje en wilde het gelijk weghalen, door w-formule. De eerste keer ging prima. het prikte een beetje maar niet erg. Het werkte super goed en was bijna weg. Vandaag deed ik het nog een keer om het helemaal weg te krijgen. Omdat het zo’n klein wratje is het waarschijnlijk over m’n huid heengegaan want het brand heel erg. Normaal ben ik wel sterk met zulk soo[lees meer...]rt dingen, maar dit is wel heel heftig. K voel m’n huid zowat opgegeten te worden. Eerst was het een mini klein bobbeltje en nu is een een grote witte vlek wat ook nog in de dik staat qua gevoel. De wrat is op de plek waar k m’n vinger beweeg en dat lukt ook niet meer. Als je een wrat hebt sou ik gewoon naar de huisarts gaan en dit niet kopen!
16-01-2018

Formule W Wratten (salicylzuur)

ik lees hier veel klachten.ik gebruik het nu voor de 7e keer. ging altijd goed ik laat het nooit op de gezonde huid komen.dat staat er ook duidelijk!! een wrat die open ligt moet je niet met die gel behandelen dan komt het in je bloed.voor deze prijs is het goed spul .gewoon de bij sluiter goed lezen??
16-08-2017

Wratten

Had een, volgens mij, wratje op mijn onderrug en ik wilde daar vanaf. Dus dit middel gekocht en een paar keer op gebracht voor zover mogelijk. Ik moest het alleen doen dus kwam er vaak wat vloeistof op de verkeerde plek en alle vloeistof wat niet op de wrat komt dat brand als de tering. Ik dacht soms dat ik brandwonden zou krijgen, zo voelde het. Ik ben totaal niet kleinze[lees meer...]rig en heb een hoge pijngrens, maar ik kan heel goed begrijpen dat dit goedje een ervaring van echte pijn kan geven! Mij heeft het iig wel geholpen, wratje is weg! Maar iedereen moet voor zichzelf weten of ze het kopen, ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders het voelt. Laat ik het zo zeggen, Formule W vond ik meer ''irritant'' dan het zetten van een tattoo hahaha.
19-07-2017

Wratten

Zodra de vloeistof ook maar iets van gewone huid aanraakt volgt langdurig pijn vgl. met brandwonden. Nadat na enkele dagen de bovenlaag van de wrat is verpulverd komt een kraterachtige plek tevoorschijn die nog langdurig openblijft. Weken later zitten er nog steeds gaten in de huid. Het ziet er onprettig uit en doet pijn bij aanraking. Nooit gebruiken dit middel zeg ik. V[lees meer...]oor mij is dit middel veel ernstiger dan de kwaal
15-06-2017

05-08-2016

Wratten

Ik (11 jaar) heb vandaag de wratten formule w gebruikt op mijn wratje van hooguit 1 mm. De vloeistof kwam overal behalve op de wrat. Het begon te prikken, wij hadden er een pleister opgeplakt zodat het niet overal zou komen. Ik keek onder de pleister door en mijn gehele huid ( tot 5 a 7 mm rondom de wrat) was spierwit! Ik deed het gelijk onder de kraan om alles eraf te wa[lees meer...]ssen wat niet ging.. Met tranen in mijn ogen van de pijn keek ik naar de plek. Ik heb twee jaar geleden al eens eerder de formule w gebruikt, met het zelfde resultaat. Nu, twee jaar later, zie ik die akelige plek nogsteeds!! Koop dit spul niet, pure bedrieging en je verminkt je eigen huid!!
20-06-2016

Wratten

Weinig resultaat. De kuur al meerdere keren herhaalt, maar nog steeds niet weg. Lastig aan te brengen en komt gauw op de goede huid er naast.
29-05-2016

Wratten

zeer tevreden. Resultaat al na de eerste dag! heb het ook al aan andere mensen aangeraden.
27-06-2015

Wratten

mijn dochtertje van 12 heeft het gebruikt maar wist niet hoelang ze het erop moest doen, heel haar huid rondom de wrat is nu wit, en steekt. wie weet wat te doen
17-06-2013

Formule W Wratten (salicylzuur)

Mijn dochter van 9 had een klein wratje onder haarteentje. Na weken in water moest ik van de pedicure het gedeelte wat ik pijnloos weg kon snijden ,weg snijden en dan formule w erop maar eerst Vaseline gebruikt rondom om zo goed mogelijk alleen de wrat te pakken, maar het geheel van de huid werd wit als ik de pleister de volgende dag verwijderde. Na de derde dag kreeg mijn[lees meer...] dochter jeuk, 'smorgens spul gebruikt. Jeuk begon over haar lichaam denk ik na 1 a2 uur. Maar s' avonds bij het naar bed gaan zag ik pas de ernst van de jeuk ( zij dacht dat ze gestoken was door muggen) maar ze bleek galbulten te hebben van haar oren tot kuiten. Mijn vermoeden is dat dit toch door de dunne huid in het bloed is gekomen, waar ze zo op reageerde. Of het was toeval. Ze werd gek van de jeuk. Mijn dochter is een kind met soms eczeem klachten. Heeft nooit zelf eerder galbulten gehad. Stop nu dus met formule w , zit nu nog een heel klein stukje in de huid.
30-11-2012

Formule W Wratten (salicylzuur)

bagger product. domme kwast op, waar te veel uit komt, en wat je niet goed kan richten op de wrat zelf. Brandt gewoon weg in goede huid!!!!

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum