ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 5

19-05-2018

Huidkanker

ik had een sterke weerstnd om de aladra te gebruiken, deed het op aandringen dermatologe toch met als resultaat een sterk verbrande huid ! Volgens ervaringen die ik nu pas vind kan aldra het immuunsysteel kapot maken dus ik zou deze creme absoluut niet meer gebruiken ! Gebruik enkel natuurlijke middelen !
25-03-2018

Actinische keratose

Had basaalcelcarcinoom op mijn rug. Lokaal behandeld met Aldara (Imiquimod)en na 6 weken weg. Echter ook in die periode waarin ik het produkt gebruikte is mijn haaruitval begonnen en na stopzetting begon mijn haar te breken. Ook last van vermoeidheid en moeilijk om te concentreren tijdens gebruik. Mijn kapster, mijn moeder en zus hebben ook Aldar gebruikt (ook succesvol[lees meer...] voor basaalcelcarcinoom) en hebben ook dezelfde problemen met hun haar gehad dus ik beeld het me echt niet in (zoals huisarts me probeerde wijs te maken) Bij 4 mensen die ik zelf goed ken & die Aldara creme gebruikt hebben waren dus ook haarproblemen (uitval & afbreken) het gevolg.
07-03-2018

Genitale wratten

3 x per week aangebracht. Binnen 2 weken resultaat en de wratjes zijn verdwenen. Half jaar mee rond gelopen in de hoop dat ze zelf verdwenen. Voorgeschreven door de huisarts
04-11-2017

Aldara (imiquimod)

na twee weken werd ik wat misselijk, moe en spierpijn. Na vier weken contact gezocht met huisarts, omdat ik zo ziek was dat ik gewoon niet meer kon. Op advies gestaakt met de behandeling en het blijkt nog eens dat het totaal niet geholpen heeft, baal enorm.
31-10-2017

Genitale wratten

Behandeling Genitale wratten bij man 48j. Ik heb eerst Veregen gebruikt gedurende 6 weken, zonder resultaat, daarna met aldara begonnen 3 x per week, na drie weken al resultaat!! Daarna wel last van te dun vel aan balzak. schuurwonden. Op advies dokter 1 X week aldara gebruiken, en perfect genezen op een paar weken.
18-08-2017

Condyloma

Van huisarts dit recept ontvangen, totaal geen verbetering. Meteen bij eerste constatering naar huisarts gegaan en begonnen met dit recept. Nu bij dermatoloog en meteen verbetering (stikstof behandeling).
29-11-2016

Genitale wratten

Totaal onverwacht en onaangenaam een aantal genitale wratten vastgesteld bij mijn vriendin. Aldara voorgeschreven. In tegenstelling tot heel wat negatieve reacties heeft dit geneesmiddel uitstekende resultaten gegeven. Na drie weken was alles volledig verdwenen. We zijn nu 4 weken na einde van de behandeling en alles is terug zoals vroeger. Zeker aan te raden. Zorgvuldig e[lees meer...]n heel miniem (met wattenstaafje) aanbrengen enkel op het letsel. Zo heeft het bij ons perfect gewerkt.
16-05-2016

Condyloma

Elke keer als ik het gebruik, ben ik standaard de volgende dag extreem vermoeid. Zodanig, dat ik na 4 uur na het opstaan al amper mijn ogen kan open houden. Ik hou er persoonlijk dus rekening mee met mijn agenda.
Pagina 1 van 5

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!