Aldara

imiquimod

Condyloma (11 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (9 meningen)
Huidkanker (8 meningen)
Wratten (5 meningen)

Condyline (53 meningen)
Formule W Wratten (21 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Prevner (10 meningen)
Zovirax (9 meningen)

28-09-2019

Basaalcelcarcinoom

Ik smeer 1c per dag aldara crème voor huidkanker Ik had een klein plekje bij mm neus piep klein door de zalf is het heel groot geworden....daarna open en korsten ...ik zag er niet uit ..maar ik weet van de eerste keer 2 jaar geleden dat ik het op een andere plek had dat dit goed werkt en er minder litteken overblijft al is het wel volhouden en doorbijten
14-07-2019

Aldara (imiquimod)

Gezien alle bijwerken nog steeds in afwachting of dit het is heb al slecht afweer systeem hopend op goed bericht aan het eind van dit proces wat ik nog verder nog moet doorlopen
09-07-2019

Aldara (imiquimod)

Ik had erge jeuk aan mijn rechter schaamlip bleek dat ik door bevolkingsonderzoek dat het kanker kon worden . Daarom gebruik ik Aldara creme nu al 6 weken ong . IK moet het nu drie keer in de week gebruiken maar als ik erg last hebt twee keer. Maar soms jeukt het te erg ,en de andere keer erg schrijnen en soms ook pijn met plassen Wie heeft er ervaring mee ik moet het [lees meer...]14 weken nog gebruiken maar word ook schraal
27-05-2019

Genitale wratten

Van mn gynaecoloog aldara crème voorgeschreven gekregen nadat er inwendig en aan de binnenkant van de binnenste schaamlippen genitale wratten waren geconstateerd. Om de dag smeren, (inwendig mbv tampon, die smeer je vol en breng je in) hou je de hele nacht in. Wat ik deed; voor en na behandeling douchen, ondergoed 60 graden wassen, slapen zonder onderbroek maar wel op een [lees meer...]handdoek, handdoeken 60 graden wassen, en door goed consequent smeren (evt met spiegel) waren bij mij de wratjes zo goed als weg. Had nog 3 kleine plekjes uitwendig dus nog 4 weken doorgesmeerd en alles was verdwenen. Scheren maakt je huid kwetsbaar dus doe dat niet tijdens de behandeling. Je kunt jezelf daardoor op andere plekken besmetten.
28-03-2019

Condyloma

Beste, ik ben een man 36 jaar en had drie kleine genitale wratten. procedure: week 1: toedining van een zuur - na een week geen reactie week 2: start Aldara creme, dit tot 10 weken. enkel in laatste twee weken lichte verandering dat de wrat minder oppervlak kreeg, maar nog steeds aanwezig. bijwerkingen starten in week 6: brandwonden op balzak... begon met lichte roodhe[lees meer...]id en ging al snel over tot schuurwond en brandwond. week 10: terug naar specialist, meteen moeten stoppen. Nu heeft de specialist de wratten bevroren. zou in 90% van de gevallen de wratten doen verdwijnen. Zeer vermoeiend allemaal. Khad misschien beter voor het laatste gekozen. bij de ene werk Aldara, bij de ander niet...
19-10-2018

Actinische keratose

Ik weet nog niet wat het uiteindelijk resultaat is maar in overleg met de specialist ben ik gestopt. Wat kan men in een korte tijd ongelofelijk ziek worden en niet meer toonbaar zijn Omdat mijn lijf er zo heftig op reageerde meende de specialist dat ik direct moest stoppen.
06-10-2018

Huidkanker

Ter voorbereiding op grote operatie drie maanden gebruikt om laesie kleiner te maken. Ontzettend pijnlijk in gebruik in de schaamstreek. Toiletbezoek na gebruik was gruwelijk. Verder griepverschijnselen en beven. Wel effectief, daarom kunnen volhouden.
17-09-2018

Genitale wratten

Geweldig middel! Met wattenstaafje om de dag heel dun op de wratjes inwrijven. Ik had er behoorlijk wat en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon binnen twee weken. Geen enge wonden of bijwerkingen. Gebruik het middel zoals het recept zegt om de dag: de dag dat je niets gebruikt is je huid ook met het aanvallen van de wratjes bezig. In de kantlijn: Ik begrijp niet waaro[lees meer...]m artsen het slopende condolyne nog voorschrijven. Aldara is 1. effectiever, 2. de kans op terugkomst wratjes is vele malen kleiner en 3. Aldara sloopt je huid niet!
30-08-2018

Huidkanker

Plek BCC (doorsnee net iets kleiner dan 1 cm) op mijn kuit behandeld. Geen enkele bijwerking. Plekje na 6 weken smeren, 6 weken rust, goed genezen.
19-05-2018

Huidkanker

ik had een sterke weerstnd om de aladra te gebruiken, deed het op aandringen dermatologe toch met als resultaat een sterk verbrande huid ! Volgens ervaringen die ik nu pas vind kan aldra het immuunsysteel kapot maken dus ik zou deze creme absoluut niet meer gebruiken ! Gebruik enkel natuurlijke middelen !
25-03-2018

Actinische keratose

Had basaalcelcarcinoom op mijn rug. Lokaal behandeld met Aldara (Imiquimod)en na 6 weken weg. Echter ook in die periode waarin ik het produkt gebruikte is mijn haaruitval begonnen en na stopzetting begon mijn haar te breken. Ook last van vermoeidheid en moeilijk om te concentreren tijdens gebruik. Mijn kapster, mijn moeder en zus hebben ook Aldar gebruikt (ook succesvol[lees meer...] voor basaalcelcarcinoom) en hebben ook dezelfde problemen met hun haar gehad dus ik beeld het me echt niet in (zoals huisarts me probeerde wijs te maken) Bij 4 mensen die ik zelf goed ken & die Aldara creme gebruikt hebben waren dus ook haarproblemen (uitval & afbreken) het gevolg.
07-03-2018

Genitale wratten

3 x per week aangebracht. Binnen 2 weken resultaat en de wratjes zijn verdwenen. Half jaar mee rond gelopen in de hoop dat ze zelf verdwenen. Voorgeschreven door de huisarts
04-11-2017

Aldara (imiquimod)

na twee weken werd ik wat misselijk, moe en spierpijn. Na vier weken contact gezocht met huisarts, omdat ik zo ziek was dat ik gewoon niet meer kon. Op advies gestaakt met de behandeling en het blijkt nog eens dat het totaal niet geholpen heeft, baal enorm.
31-10-2017

Genitale wratten

Behandeling Genitale wratten bij man 48j. Ik heb eerst Veregen gebruikt gedurende 6 weken, zonder resultaat, daarna met aldara begonnen 3 x per week, na drie weken al resultaat!! Daarna wel last van te dun vel aan balzak. schuurwonden. Op advies dokter 1 X week aldara gebruiken, en perfect genezen op een paar weken.
18-08-2017

Condyloma

Van huisarts dit recept ontvangen, totaal geen verbetering. Meteen bij eerste constatering naar huisarts gegaan en begonnen met dit recept. Nu bij dermatoloog en meteen verbetering (stikstof behandeling).
29-11-2016

Genitale wratten

Totaal onverwacht en onaangenaam een aantal genitale wratten vastgesteld bij mijn vriendin. Aldara voorgeschreven. In tegenstelling tot heel wat negatieve reacties heeft dit geneesmiddel uitstekende resultaten gegeven. Na drie weken was alles volledig verdwenen. We zijn nu 4 weken na einde van de behandeling en alles is terug zoals vroeger. Zeker aan te raden. Zorgvuldig e[lees meer...]n heel miniem (met wattenstaafje) aanbrengen enkel op het letsel. Zo heeft het bij ons perfect gewerkt.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum