categorie

Antibiotica - cefalosporines

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Antibiotica - cefalosporines

26-08-2016

Mandol (cefamandol)
Allergie

Vreselijk middel, zou moeten helpen tegen mijn allergie klachten. Dat s 0,0. Ik ben gestopt met dit middel vanwege de bijwerkingen. Vooral de agressie vind k niet kunnen , mezelf niet meer zijn en ik vind het een gevaarlijk middel bij autorijden door vermoeidheid en de watten in mijn hoofd. Door de duizelingen heb ik de neiging om om te vallen. Zoveel slechte bijwerking ma[lees meer...]akt het dat het middel erger is dan de kwaal. In mijn boekje valt het dan niet meer onder geneesmiddel.
29-04-2015

Cedax (ceftibuten)
Prostaatontsteking

Ik heb een chronische prostatitis al minsten 15 jaar, ben zwaar vergiftigd met de Fluoroquinolone, Avelox en Tarivid. Tot nu is Cedax het beste antibiotica en velligste die ik heb gehad! ben bijna genezen, maar na een kuur van 30 dagen moet ik er mee stoppen kan niet meer aan - de laatste week heb zeer hoog bloeddruk 110/180, mijn lichaam zeg me: stop. Helaas heb ik hog[lees meer...]e bloeddruk en tachycardie al meer dan 20 jaar, dus het ligt aan mij, ik ben zekere dat andere patiënt die een korte kuur zullen nemen, zullen zeer goed mee geholpen zijn. ben zeer tevreden over deze medicijn. vriendelijk groet, A.T
25-03-2015

Zinnat (cefuroxim)

normaal werkt het wel, maar zoals nu met het vochtige weer heb ik veel meer last van ontstekingen diep in de longen en gewone kuren helpen niet.
18-09-2014

Rocephin (ceftriaxon)
Ziekte van Lyme

Insijpeling intraveneus: 1 uur Na inname eerste infuus: brain fog verdwenen hoofdpijn na infuus (niet over gans hoofd maar op 1 plaats in 1 hersenhelft)
13-02-2012

Ceclor (cefaclor)
Blaasontsteking

Het medicijn werkt prima, maar jammer dat je er schimmelinfectie van krijg. Dat is erg vervelend, vooral als je het maanden moet gebruiken. Wat niet vermeld staat in de bijsluiter, maar wat ik wel bij iedere kuur weer last van heb is dat de menstruatie ontregeld raakt. Ik ben altijd precies om de 4 weken, maar als ik ceclor gebruik is het totaal ontregeld, soms na een wee[lees meer...]k al weer.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4747)
Anticonceptie - overig (3495)
Cholesterol (2748)
Depressie - antidepressiva overig (2551)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2174)
Pijn - morfine-achtigen (2078)
Pijn (1881)
Verslavingsziekten (1789)
ADHD - psychostimulantia (1769)
Bloeddruk - betablokkers (1571)
Maagzuur - protonpompremmers (1490)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1426)
Anticonceptie - eenfase (1300)
Angststoornissen (1099)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1053)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1046)
Depressie - antidepressiva TCA (979)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (914)