Ervaringen met Flagyl

metronidazol

02-04-2022 | Vrouw | 25
Bacteriële vaginose
Lichte misselijkheid / vermoeidheid / algehele malaise, maar ik durf niet te zeggen of dat ook echt hierdoor kwam. Zeer tevreden

10-06-2021 | Vrouw | 29
Bacteriële vaginose
4x 500 mg in 1 x innemen. 2 u na inname metaal smaak in mond. Dit duurt ongeveer 2 dagen. Verder de gehele avond wat misselijk maar niet heel erg. Medicijn is zeer effectief. Klachten zijn direct weg.

14-03-2021 | Vrouw | 23
Bacteriële vaginose
Door alle bijwerkingen een beetje bang hoor gebruik maar nergens last van gehad. De geur was bij de eerste ovule al weg. 7 dagen lang kuur met ovule die je naar binnen brengt. Heel erg tevreden!

06-02-2021 | Man | 30
Darmproblemen - diarree
Ik had een darminfectie met een spoelworm na dit behandeld te hebben met glutenvrij dieet en natuurlijke kruiden van dr Hulda clarck was ik hiervan af. Echter had ik voedselintoleranties die ik nooit had. Veel testen ondergaan wat betreft coeliakie alsook coloscopiën. Volgens de artsen was het gewoon maar PDS. No way dus voor mij. Ik had nooit last van mijn darmen. Met zel[lees meer...]f wat onderzoeken ben ik me gaan verdiepen in giardia lamblia. Stoelgangtesten allemaal negatief. Op aandringen bij mijn huisarts heb ik zelf gevraagd voor dit medicijn. Eerst voor clioquinol maar deze hadden ze niet in belgië. Na dit te gebruiken was op dag 1 was ik al mijn vermoeidheid kwijt alsook slijm bij ontlasting. Ik zit nu zelf op dag 4 met amper bijwerkingen en ik voel me echt super hierbij. Ontlasting is nog niet in orde, dat verwacht ik ook niet zo snel aangezien ik een darminfectie had gedurende een lange periode. Ik hoop dat ik na mijn kuur van 14 dagen af ben van welke soort boosdoener het ook is. Daarna een glutenvrij dieet met darmherstellende supplementen hoop ik mijn leven terug te hebben. 1.5 jaar heb ik enorm veel last gehad met nu grote stappen voorwaarts. De mens is zijn dokter zelf. Het draait alleen maar om kassa kassa bij veel specialisten en men heeft echt amper kennis. Gewoon zelf even in de boeken gaan en achterhalen wat het kan zijn en jezelf genezen is het beste wat je kan doen.

24-09-2020 | Vrouw | 22
Bacteriële vaginose
Al een jaar aan het tobben met vaginose symptomen. Vorig jaar bleek ik een darmbacterie in mijn vagina te hebben, waarvoor Metronidazol oraal kuur gekregen. Hierna kwam het binnen 6 maanden terug. Weer aan het tobben geweest en uiteindelijk toch vaginose vastgesteld. Nu laatste vaginale zetpil Metronidazol ingebracht. Na eerste zetpil was ik al direct van de nare geur [lees meer...]af. Kuur is goed in te brengen en duurt 7 dagen. Geen bijwerkingen. Ik hoop dat het lang wegblijft! Vaginale kuur lijkt veel beter te werken dan orale kuur. Aanrader dit!

22-12-2019 | Vrouw | 44
metronidazol (500mg)
Parasietbestrijding , nooit meer dit spul. In de drukte voor t einde van de vakantie met verzorging van klein kind van 6 rondhuppelend niet te doen. Ben door collega naar huisgebracht op dag 4. Huisartsenpost gebeld op dag 5 omdat ik dacht dat ik beroerte kreeg. Gestopt na 5 dagen ermee. Nu na 24 uur geen inname nog duizelig , raar gevoel in benen en armen. Wat een troep! [lees meer...]Ik ga maandag mijn huisarts bellen. Nooit meer dit spul.

26-10-2011 | Man | 49
metronidazol
Darmlast door parasieten en trichomonas
Ik vindt dat flagyl gewoonweg een zeer goede middel is, heb al jaren last van PBD syndroom, maar onmiddellijk na inname van de eerst pil voel ik mij veel beter.

21-04-2023 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
In 1x 4 tabletten van 500mg. Was door alle recenties een beetje nerveus maar niks aan de hand. Bijna nergens last van gehad. Klein beetje hoofdpijn en een beetje duf maar verder niets. Makkelijke manier om van je problemen af te komen. Ik zou het best aanraden maar de bijwerkingen verschillen natuurlijk erg per persoon.

17-02-2023 | Vrouw | 38
Bacteriële vaginose
Mijn ervaring met bacteriële vaginose Flagyl werkt perfect en zonder bijwerkingen. De klachten die me heel erg onzeker maakte waren binnen 1 nacht verdwenen. Het werkt alleen maar kort, en steeds korter. Op een gegeven moment maar enkele dagen. Na jaren! alles geprobeerd te hebben. Alle alternatieven die ik naar kon vinden, wil ik nu delen wat echt werkt. E[lees meer...]erst neem je een kuur Flagyl Hierna dagelijks spoelen met waterstofperoxide 3. Ik trek een dopje op met een spuitje en spoel hier dagelijks inwendig m’n vagina mee. Daarnaast koop ik online probiotica zetpillen - symbio vag. Deze snij is in drieën want dan doe je er een maand mee ipv 10 dagen( het is best prijzig ) En deze gebruik ik voor de nacht Dit kan je later na 1x in twee dagen terugbrengen Nu EINDELIJK na jaren grote onzekerheid, ik werd er echt wanhopig van, mijn oplossing. Het is al maanden echt helemaal verdwenen. Ik schrijf nooit recensies maar deze moest ik delen. Hoop iemand er blij mee te maken

29-01-2023 | Vrouw | 29
Bacteriële infectie
Snel van mijn vaginale bacteriële infectie af.

08-07-2022 | Vrouw | 41
Abnormaal vaginaal bloedverlies
Ik lijd aan heel veel vuilverlies. Met inlegkruisje verdubbeld dit. Volgens de dokter was het raadzaam om deze kuur eens te volgen.

13-08-2021 | Vrouw | 42
Bacteriële vaginose
Loop al anderhalf jaar met bacteriële vaginose rond. Oorzaak is onbekend. Al jaren dezelfde partner, ik was mijn vagina alleen met water, ben niet zwanger, draag alleen katoenen ondergoed, niet veranderd van wasmiddel, geen diabetes. Opeens was het er en het ging niet meer weg. Balance activ werkte wel, maar voor korte duur. Dus toch maar aan de antibiotica: 10 dagen, één [lees meer...]zetpil per dag voor het slapen gaan inbrengen in de vagina. Ik ben nu bij dag 8. Alleen last van misselijkheid: zolang ik niet te veel tegelijk eet en verspreid over de dag, gaat het goed. Bijwerkingen vallen mij erg mee. Of het werkt, kan ik nog niet zeggen. Mijn vagina ruikt nu nog nog niet normaal. Ik hoop maar dat het weg gaat en weg blijft. Vooral omdat de oorzaak onbekend is. Heb je nog tips hoe ik het klimaat in mijn vagina kan ondersteunen, reageer vooral.

06-02-2023 | Vrouw | 33
Bacteriële vaginose
Ik heb na mijn miskraam, in februari 2019 , heel vaak last van bacteriële vaginose. Ik gebruikte en kreeg altijd flagyl om in te brengen. Nu vond ik dat vreselijk de dag nadien dat er alles “uitloopt”. Dus nu schreven ze me de tabletten voor . 2 per dag, smorgens 1 en s avonds 1 , gedurende 1 week. Ze zeiden me dat de tabletten even effectief zijn dan de ovules om [lees meer...]op te steken. Iemand ervaring ? Is dit zo? Meestal stak ik 1 ovule vaginaal op en was het dag later Al veel minder of weg. Bij de tabletten gaat dit precies trager …

27-08-2022 | Man | 74
metronidazol (250mg)
Darmproblemen - diarree
Ik heb last van trage maaglediging en bij slechte vertering last van braken en of diarree. Herhaalde gastrocolonscopies met biopsies brengen niets aan het licht. Op dit ogenblik is me voor diverticulose (vooral in de sigmadarm) flagyl voorgeschreven. Ik zoek in België of Nederland een gastroenteroloog te vinden die me echt over het proces van de spijsvertering en alles o[lees meer...]ver gastroperase kan adviseren. Bij deze trage maaglediging (gastroperase) moet je meerdere kleine maaltijden nemen, vetten en ballastvezels vermijden anders riskeer je te braken en diarree heb je zeker. Ik weet niet of flagyl me zal helpen …

15-12-2021 | Vrouw | 30
Bacteriële vaginose
Na twee maanden met problemen te hebben gelopen, kwam uit het uitstrijkje dat ik last had van een bacteriële vaginose in plaats van een schimmelinfectie wat in eerste instantie werd gedacht. Ik had niet de typische symptomen van een bacteriële infectie (geen abnormale of stinkende afscheiding) en heb vooral last van een ontstoken vulva en vagina. De ovules waren prima om i[lees meer...]n te brengen. Moest 1x per dag een ovule inbrengen voor 7 dagen. De ontsteking is er nog steeds en aan het einde van de rit kreeg ik ook nog eens last van de bijwerkingen misselijkheid, diarree, hoofdpijn, duizeligheid en het over het algemeen suf voelen. Deze bijwerkingen stonden overigens niet op de bijsluiter die ik heb gekregen bij de medicijnen, maar waren wel te verklaren via apotheek.nl. Morgen maar weer terug naar de dokter.

25-12-2020 | Vrouw | 55
Bacteriële infectie
Genomen voor bacterie op een tand. 10 dagen kuur. 2xper dag. Bij inname van 2de pil, kreeg ik al last van serieuse misselijkheid. Echt slecht voelen. 1 dag overgeslagen. Volgende dag gebeld met tandarts om me iets te geven. Kon niet. Verder nemen dus, maar antimetil en motilium instant genomen. Was ok. 1 week na gebruik, Kerstavond, 1 glas wijn en werd misselijk. Antimeti[lees meer...]l en motilium genomen. Was over. Savonds na hoofdmaal 1 klein glaasje mojito genever gedronken. Snachts niet moeten slapen. Ernstige misselijkheid tot bijna braken toe, tgevoel rode wangen, en pijnlijke hoofdpijnscheuten en draaierig. Er staat, geen alcohol tot na 2 dagen van gebruik. Van 17dec gestopt en 24 dec , 1 week later dus, nog niet aan te raden alcohol te drinken. Hoelang gaat dit nog doorwerken dan vraag ik mij af. Echt niet fijn...maar de last is wel weg van de tand. Hopelijk blijft het weg...nog iemand met dit probleem? Wanneer kan je dan zonder bijwerkingen te hebben, 1 glaasje alcohol te kunnen drinken aub?