Ervaringen met Onbrez

Bij  COPDX

Astma (5 meningen)

23-05-2012 | Man | 50
COPD
Het hoesten en kokhalsen na gebruik is pas na 4 maanden opgetreden. Het lastige is dat bij het plaatsen van mijn gebitsprothese het kolkhalsen erger wordt. Ook regelmatig last van spierkrampen en verdoofd gevoel in (gedeelte van) rechter hand en rechter voet. Tevens, 's nachts, regelmatig kramp in rechter kuit. Ook dit is pas allemaal begonnen nadat ik het medicijn al [lees meer...]maanden gebruikte. Het is dus feitelijk kiezen tussen twee kwaden. De werking ervaar ik als positiever dan de bijwerkingen.

06-08-2018 | Vrouw | 61
indacaterol (150ug)
COPD
sinds ik het gebruik gaat het vèèl beter met mij ; copd en longemphyseem ; hoop dat het zo blijft ; mag medrol gebruiken als het erger word voor een paar dagen

19-04-2012 | Vrouw | 61
COPD
Onbrez bevalt goed,gebruik het nu vanaf Februari Het enige nadeel is hoestbuien na inname en kokhalsneigingen wat ik heel irritant vindt.

23-02-2012 | Man | 62
COPD
Na het innemen krijg ik een flinke hoestbui. Ook heb ik de INDRUK (geen echt bewijs) dat de potentie en de libido afnemen.

01-09-2014 | Vrouw | 70
COPD
Klachten: Mond, tong, binnenkant wangen en gebit in 7 dagen compleet beschadigd. Beschermlaag(?) helemaal verdwenen, glazuur van sommige tanden en kiezen beschadigd! Tijdens het eten bijt ik mezelf vaak in de binnenkant van mijn wangen en onderkant van de tong. knapperig of scherp, kruidig eten is sindsdien taboe. Alleen nog smeuïg, vettig, zachte maaltijden. Ik moet met e[lees meer...]en babytandenborstel en calendula tandpasta mijn tanden poetsen. De hele dag heb ik een dropje in mijn mond om speeksel te produceren terwijl wanneer ik in gesprek ben juist veel speeksel geproduceerd wordt en ik met een zakdoek voor mijn mond moet praten.! Voorheen nooit ergens last van gehad !!