categorie

Bloed / stolling - bloedingen

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Bloed / stolling - bloedingen

17-11-2019

Menstruatiepijn

Last van veel bloedverlies tijdens menstruatie. Medicijn werkt wisselend, soms stopt het bloeden helemaal en soms lijkt het bijna niet te werken of minimaal te werken. Verder zijn de pillen makkelijk in te nemen. Geen last van bijwerkingen!
18-06-2018

Abnormaal vaginaal bloedverlies

Was de nacht van vrijdag op zaterdag erg ongesteld. Toen ik s' ochtends op stond ging het mis. Er kwam een complete vloedgolf bloed naar buiten. Hier op naar artsendienst gebeld alwaar ik deze medicijnen kreeg voorgeschreven. Het helpt erg goed.
11-05-2018

Tekort aan bloedplaatjes

Nadat mijn knie 7x was volgelopen met bloed door de hematoloog de medicijnen voorgeschreven gekregen. de eerste paar dagen 3x p/d 1 tablet. Helaas een paar dagen later liep de knie weer vol en dus de medicatie verhoogd naar 3x p/d 2 tabletten. Tevens ook de 1e paar dagen het medicijn Octostim gebruikt. Na inname werd ik per dag steeds misselijker tot dat ik zo misselijk [lees meer...]werd dat ik even gestopt ben. tevens kreeg ik steeds meer last van kramp in elke spier die ik maar even aanspande. (maakt niet uit waar die zat). De knie is in ieder geval daarna niet meer volgelopen.
21-10-2014

Bloedstolsels

Meerdere jaren hebben huisarts en gynaecoloog mij cyclokapron voorgeschreven om daarmee mijn menstruatie te stoppen. Dit middel had echter vooral een trage uitwerking. Met als gevolg: verdere daling van mijn hb en een nog slechtere conditie. In oktober 2014 kwam ik met dezelfde klachten bij de huisartsenpost en in het ziekenhuis terecht. Ik kreeg nu voor de allereerste ke[lees meer...]er Primolut voorgeschreven. Het resultaat: onmiddellijk stoppen van het heftige vloeien!!! Wie herkent mijn verhaal??
27-12-2012

Bloedingen

Weinig bijwerkingen, maar wel spierkramp en af en toe spijsverteringsproblemen. Het middel werkt vrij goed.
21-12-2012

AaFact (factor VIII)
Diabetes type 2

in het begin moeilijk maar het went.
01-09-2012

Cyclokapron (tranexaminezuur)

Echt een wondermiddel! Menstruatie 2 dagen korter en het allerbelangrijkste: het ernstige bloedverlies -inclusief grote stolsels- met ca. 50% verminderd. Een hele verbetering na een situatie met ieder uur doorlekken (zelfs met dubbele bescherming) en altijd bloedarmoede ! Ik reageer slecht op hormonen zoals in de pil etc, maar dit is een hormoonvrij medicijn.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4862)
Anticonceptie - overig (3557)
Cholesterol (2798)
Depressie - antidepressiva overig (2598)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2216)
Pijn - morfine-achtigen (2116)
Pijn (1909)
ADHD - psychostimulantia (1901)
Verslavingsziekten (1836)
Bloeddruk - betablokkers (1592)
Maagzuur - protonpompremmers (1511)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1443)
Anticonceptie - eenfase (1325)
Angststoornissen (1136)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1075)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1068)
Depressie - antidepressiva TCA (1001)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (922)