Ervaringen met Nalcrom

Allergie (6 meningen)
Darmproblemen - diarree (0 meningen)

01-02-2023 | Vrouw | 56
Allergische reactie
40 jaar geleden diagnose voedselallergie . Vooral soja (zit bijna overal in) blijkt. Leek te helpen, maar kreeg veel last van mijn maag. Veel genegeerd, druk leven etc. Nu eet ik vers en zelf bereid. Bak eigen brood etc. Sommige combos geven wat klachten, maar dat heb ik zelf in de hand. Duurde wel even voor alle klachten echt weg waren omdat je anders moet leren koken. He[lees meer...]t is het waard .Nooit meer deze rommel!

05-12-2022 | Vrouw | 51
cromoglicinezuur (100mg)
PDS (prikkelbare darmsyndroom)

29-11-2022 | Vrouw | 46
cromoglicinezuur (200mg)
Met een woord - wondermiddel , na de gebruik van dit middel zijn alle mijn klachten diaree, buikpijn , eczeem verdwenen

29-09-2022 | Vrouw | 21
cromoglicinezuur (200mg)
Na jarenlang echt elke dag ondraaglijke buikpijn te hebben gehad heeft Nalcrom mijn kwaliteit van leven enorm bevorderd. Voor de Nalcrom kreeg ik van alles wat ik at of dronk pijn en kon ik het huis vrijwel niet uit. Dit is sinds het gebruik +- 3 jaar geleden enorm veranderd. Uiteraard heb ik vanwege mijn ziekte af en toe nog last en is het zoeken voor welke voedingsmidde[lees meer...]len je gevoelig blijft maar het is voor mij echt een redding geweest. Wondermiddel!

24-09-2021 | Man | 22
cromoglicinezuur (200mg)
Na zo'n 7 jaar aan mijn gezond verstand getwijfeld te hebben, begin ik door dit spul mijn leven terug te krijgen. Ik had enorm weinig energie, raakte supersnel uitgeput, was hevig gestresst, slaapte slecht, en alle voeding leverde uiteindelijk problemen op. Tot ik de diagnose Mastocytic Enterocolitis kreeg, een overschot aan mestcellen in het maag en darmkanaal, en ik hist[lees meer...]amineremmers (famotidine, fexofenadine) en Nalcrom voorgeschreven kreeg. Nu ben ik negen maanden in behandeling, en mijn leven is compleet omgegooid. Ik kan langzaam aan zelfs weer sporadisch gluten en lactose verdragen. Gezond ben ik nog niet, maar als 22 jarige vent is het al heel wat om weer gewoon een sociaal leven te kunnen hebben, om weer energie te hebben zodat ik kan werken/weer naar school zou kunnen. Wondermiddel, zeer dankbaar hiervoor

20-04-2021 | Man | 57
cromoglicinezuur (200mg)
Nu bijna drie maanden in gebruik. Ik slaap nu als een baby s'nachts, geen rusteloze nachten meer. Minder droge ogen in de nacht. Darmen wat rustiger. Bij 1x per dag gebruiken geen problemen met libido, wel bij 2x. 1x per dag helpt niet met de darm problemen, 2 x maal wel. Kwestie van keuze maken wat belangrijker is.

01-03-2021 | Man | 57
cromoglicinezuur (200mg)
Door gebruik van antihistamina en na gebruik van Nortrilen veel last van ernstig droge ogen waarbij gebrijk van scleralenzen niet meer mogelijk is. Ook zeer droge mond en keel. Ik gebruik de nalcrom nu vier weken. Mond en keel zijn minder droog. Verstopte neus ging vanaf de eerste dag meteen al open.

07-10-2020 | Vrouw | 44
Allergische reactie
Ik heb ernstige voedselallergie, onder andere buikpijn, diaree, hoofdpijn, slaapproblemen, na gebruik nalcrom izijn alle klachten over

11-08-2020 | Man | 53
cromoglicinezuur (100mg)
Toepassing tbv (zeer) uitgebreide histamine gerelateerde voedselintollerantie. Het middel is buitengewoon effectief. Ik ben het nog aan het testen. De aangeraden 1/2 zakje is prima voor aangepast eten (lees: zeer streng dieet), maar als ik voorzichtig buitenhuis eet heb ik een heel zakje of meer nodig. Wat had ik graag eerder van dit medicijn geweten. Maar het blijkt eno[lees meer...]rm onbekend en ik heb al heel wat specialisten afgelopen jaren gezien met mijn problemen. Het kernprobleem is voor het eerst in 2009 vastgesteld dmv een provocatief testen. Het grote probleem: in het (verzekerde) Nederlandse reguliere medische circuit bestaat er niet zoiets als histamine intolerantie. Maar dit medicijn werkt er wel verdomde goed tegen, een wereld van verschil. Enige nadeel, het eten wordt nu wel verteerd en opgenomen, ik word duidelijk zwaarder.

16-07-2020 | Vrouw | 43
cromoglicinezuur (200mg)
Drie weken en mijn maagdarm was totaal anders ik wist niet wat ‘normaal’ was. Ongelovelijk. Maar heb wel echt veel last van de bijwerking migraine gehad (3 weken migraine!) en nog steeds heel veel gewone hoofdpijn na een half jaar gebruiken De gewrichtspijn is ook behoorlijk hardnekkig Maar de baten wegen meer dan de kosten wat dit betreft.

23-04-2011 | Vrouw | 41
Mestcelactivatie
Al meteen beterschap van flushing (rood worden) van gezicht en buik en rug, diarree, maagpijn, darmkramp, vermoeidheid, spierpijn, allergieverschijnselen. Mijn gezin is ongelooflijk onder de indruk van de snelle effectiviteit van dit middel. Ik ben al lang chronisch moe en ziek en wanhopig op zoek naar diagnose en remedie. Ik ben verbluft dat 4 ampulles cromoglicinezuur pe[lees meer...]r dag mij al na een week hebben veranderd in een ander mens. Echt straf.

30-05-2010 | Vrouw

29-12-2009 | Vrouw