Hoest (13 meningen)
Keelpijn (3 meningen)
Griep (1 mening)

12-09-2011 | Man | 45
Vreselijke kriebehoest
Vorig jaar kreeg ik last van vreselijke kriebelhoest, weken achter elkaar Niets hielp. Geen codeine, geen "paardenmiddel" van de huisarts...helemaal niets. Ik werd er radeloos van en raakte uitgeput door de slapeloze nachten van het hoesten. ook pijn in mijn spieren en borstkast et. Totdat een collega van mij met een fles Byckley's kwam. Ik heb er van genomen (niet lekker[lees meer...]). Het leek heel even of ik een klap in mijn gezicht kreeg....maar die "klap" had ik er graag voor over. Vanaf dat momen kon ik weer slapen en was ik binnen heel korte tijd van mijn hoest af. Ik wilde zorgen voor een kleine voorraard....en ja...helaas. Uitgerekend op dat moment was Buckley's niet meer te krijgen omdat het uit de handel is genomen. Te tries voor woorden...want ik heb nooit eerder een medicijn gehad wat zo snel en goed werkte.

27-10-2014 | Vrouw | 46
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol
De fabriek gebeld 2 jaar geleden en die lag plat ivm grootscheepse reorganisatie/aanpassen aan nieuwe wetgevingen. Het jaar erop zou de hoestsiroop weer gemaakt worden bij Buckleys en in Engeland te koop zijn. Nu 2 jaar verder en nog nergens te krijgen: heb niet meer de hoop dat het ooit nog terug komt. Zo jammer, het was de enige drank/medicijn dat me van een hese keel v[lees meer...]erloste of als ik geen stem meer had. Binnen 1 a2 dagen altijd geregeld, perfect gewoon en kent zijn weerga niet. Verder is het het enige medicijn dat ik ken dat alleeeeeen maar positieve reviews krijgt op internet, zowel in binnen-als buitenland, dat zegt toch ook wat?!. Eeuwig zonde dat het uit de handel is...

14-10-2012 | Vrouw | 47
Hoest
ik gebruikte al vanaf kindjaren Buckleys. ben nu 47 jaar en gebruikt Buckleys nog steeds. vorig jaar heb ik het via een engelse website besteld, maar helaas zijn ze ook in Engeland gestopt met dit product te verkopen. ik heb nu nog een klein beetje over, het is echt een wonder hoestdrank. ik hoop dat het ooit eeens keer terug komt.

27-09-2012 | Vrouw | 48
Hoest
buckly stopt bij mij het hoesten,toen buckly uit de handel was heb ik van alles geprobeert en niks hielp,door het hoesten werdik ook nog hees,,en ik heb mijn stem nodig voor mijn zang,,van herft tot voor jaar hoest ik en dat is al een hele lange tijd zo,,en als ik hoest aanvallen krijg dan kan dat zo erg zijn dat ik geen lucht krijg dan ren ik naar buiten en moet dan overg[lees meer...]even,,,,,,,,,met buckly heb ik deze klachten niet,,,,,,Help, ik wil dat Buckly weer terug komt...

13-02-2013 | Vrouw | 50
Verkoudheid
Buckleys was echt de enige effectieve hoestdrank die ik kende. Een half theelepeltje deed al wonderen. Al een paar jaar gezocht naar een goed alternatief; dit is er niet! Mocht iemand weten hoe ik er nog aan kan komen, hoor ik het graag!

16-05-2013 | Man | 51
Astma
het enige middel wat helpt tegen het hoesten wondermiddel MOET TERUG KOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-11-2012 | Vrouw | 53
Hoest
Buckley`s is absoluut het enige hoestdrankje dat bij kriebelhoest helpt. Geen enkel ander drankje is afdoende. Ik ben al maanden op zoek naar een nieuwe fles, omdat we afgelopen jaar de laatste fles hebben op gemaakt. Helaas lukt het via webwinkels ook niet meer.

22-01-2013 | Man | 55
Hoest
Uitstekend en vooral en probaat middel wat jammer genoeg in NL niet meer is te verkrijgen.

18-05-2013 | Man | 56
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol
perfecte hoestdrank die je effectief van je hoestbuien afhelpt. Echter ....... nergens meer te krijgen !! Medicijn authoriteit doe hier wat aan! Ontzettend veel medelanders zullen u er dankbaar voor zijn, het had NOOIT uit de handel genomen mogen worden.

23-12-2016 | Man | 61
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol (50)
Hoest
Het beste hoestmiddel ooit. Werkt gelijk. Bijzonder effectief, maar om een of andere reden uit de handel genomen. Nu alleen nog te koop vanuit Canada met forse shipping kosten. Dit middel moet zo snel mogelijk in Nederland weer verkrijgbaar zijn!!!

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum