Promethazine Comp Stroop

COPD (1 mening)

03-07-2019

24-09-2018

Promethazine Comp Stroop (promethazine/ guaiacol/ ipecacuanha)

ik ben een 16 jarige adolocent. Ik gebruik onderander promethazine omdat ik zwaar depressief ben. ook heb ik borderline, suïcidaal en heb ik psychotische kenmerken. promethazine gebruik ik om rustig te worden, omdat ik woedeaanvallen ect heb. in de avond gebruik ik 25 mg samen met andere medicatie. het werkt wel een beetje maar voor mijn wil zou ik wel hoger willen, om[lees meer...]dat ik gewoon vaak last heb van van alles. Ik heb wel is 100 mg gebruikt en ik werd er zeer rustig van ja ;) Is niet aan te raden, want ik doe het stiekem maar soms neem ik dat om veel rust te hebben, ook omdat ik dan lekker door en in kan slapen, omdat het mij een rust gevoel geeft, nergens meer aan te proberen te denken. Ik zit ook opgenomen (MIJNMEDICIJN.NL : Wanneer u teveel van dit medicijn gebruikt, kan dat leiden tot ongewenste bijwerkingen en zelfs tot ziekenhuisopname. Gebruik dus nooit méér dan de voorgeschreven hoeveelheid. Vraag uw arts of apotheker om uitleg als u niet precies weet hoe u uw medicijnen moet gebruiken)
28-01-2018

Promethazine Comp Stroop (promethazine/ guaiacol/ ipecacuanha)

Vroeger nam ik Phenergan, opeens uit de handel en dus met gevolg Promethazine Tegen slapeloosheid. Spijtig werkt verslavend.
28-01-2018

Promethazine Comp Stroop (promethazine/ guaiacol/ ipecacuanha)

Ik gebruik het al heel lang tegen slapeloosheid. Neem er voor het slapen 2 van. Helpt mij prima. Maar is verslavend, wilde overschakelen op 1 capsule maar sliep enorm slecht. Dus neem terug 2 capsules. Vervelende is duur betaalt niet meer terug van het ziekenfonds.
02-12-2015

Astma

Helpt mij goed tegen de hoestbuien, veroorzaakt door astma. Maakt mij rustiger, door de nachtelijke astma-aanvallen kan ik niet slapen. Het helpt ook bij slapeloosheid.
31-03-2015

Promethazine Comp Stroop (promethazine/ guaiacol/ ipecacuanha)

het middel is in siroop voorgeschreven ivm mijn lage gewicht, ende tablet vorm zijn alleen te verkrijgen vanaf 25 mg. Ik merk het vrij snel en slaap daardoor eerder in en ook door waardoor ik minimaal 6 uur slaap weer haal. Het nadeel is dat als je het niet uit kan slapen je je meer suf voelt over de dag gezien...dit ervaar ik erbij.
05-03-2012

COPD

Hielp me in 1 dag van een vervelende hoestprikkel af, die me al 3 maanden hinderde en belette te slapen,ondanks de nodige puffers.Waarschijnlijk een bijwerking van verkeerde hoge bloeddrukpillen. Voor mij op dit moment een wondermiddel...
13-10-2011

Astma

neem het alleen in 's-avonds voor het naar bed gaan en eventueel 's-nachts nog bij hoest- aanvallen. De reden,: als het overdag gebruikt wordt kun je behoorlijk suffig worden. De bijsluiter raadt ook aan:niet autorijden en of machines bedienen, dit geldt ook voor het gebruik 's-nachts
25-09-2011

Constant hoesten zonder slijm

sinds enekele dagen gebruik ik dit. ben niet suf ervan, maar heel moe en het onder- drukt wel de hoestprikkel. een iemand gaf te kennen dat het zoontje van 2 er niet tegenkan..Als je googelt op promethazine wordt deze hoestdrank ten zeerste afgeraden voor kinderen onder 2, dit ivm verdachte gevallen van wiegedood. ik zou dit nooit aan kineren onder de 14 geven
26-11-2009
Man

Hoesten

mijn zoontje van 2 kreeg dit middel als hoestdrank. Is compleet gaan flippen, leek op een zware drugsverslaafde. Ik kon geen contact met hem krijgen, hij kon niet meer lopen, ging ijlen, kroop op zn kop door zn bed enz. De huisarts heeft vastgesteld dat dit een allergische reactie was.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum