Buckley's Mixtura

Keelpijn (3 meningen)
Griep (1 mening)

27-10-2014

Buckley's Mixtura (kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol)

De fabriek gebeld 2 jaar geleden en die lag plat ivm grootscheepse reorganisatie/aanpassen aan nieuwe wetgevingen. Het jaar erop zou de hoestsiroop weer gemaakt worden bij Buckleys en in Engeland te koop zijn. Nu 2 jaar verder en nog nergens te krijgen: heb niet meer de hoop dat het ooit nog terug komt. Zo jammer, het was de enige drank/medicijn dat me van een hese keel v[lees meer...]erloste of als ik geen stem meer had. Binnen 1 a2 dagen altijd geregeld, perfect gewoon en kent zijn weerga niet. Verder is het het enige medicijn dat ik ken dat alleeeeeen maar positieve reviews krijgt op internet, zowel in binnen-als buitenland, dat zegt toch ook wat?!. Eeuwig zonde dat het uit de handel is...
13-02-2013

Verkoudheid

Buckleys was echt de enige effectieve hoestdrank die ik kende. Een half theelepeltje deed al wonderen. Al een paar jaar gezocht naar een goed alternatief; dit is er niet! Mocht iemand weten hoe ik er nog aan kan komen, hoor ik het graag!
19-11-2012

Hoest

Buckley`s is absoluut het enige hoestdrankje dat bij kriebelhoest helpt. Geen enkel ander drankje is afdoende. Ik ben al maanden op zoek naar een nieuwe fles, omdat we afgelopen jaar de laatste fles hebben op gemaakt. Helaas lukt het via webwinkels ook niet meer.
05-11-2012

Hoest

Bucleys mixture is de oplosing.In no time was ik hoestvrij.Buiten Canada mag het niet verstuurd worden,dus,toen ik daar was,heb ik de risico genomen en paar gekocht.Als ik iemand kan helpen met mijn beperkte vooraadje,laat me weten.Want ik snap het,als niemand anders.
14-10-2012

Hoest

ik gebruikte al vanaf kindjaren Buckleys. ben nu 47 jaar en gebruikt Buckleys nog steeds. vorig jaar heb ik het via een engelse website besteld, maar helaas zijn ze ook in Engeland gestopt met dit product te verkopen. ik heb nu nog een klein beetje over, het is echt een wonder hoestdrank. ik hoop dat het ooit eeens keer terug komt.
27-09-2012

Hoest

buckly stopt bij mij het hoesten,toen buckly uit de handel was heb ik van alles geprobeert en niks hielp,door het hoesten werdik ook nog hees,,en ik heb mijn stem nodig voor mijn zang,,van herft tot voor jaar hoest ik en dat is al een hele lange tijd zo,,en als ik hoest aanvallen krijg dan kan dat zo erg zijn dat ik geen lucht krijg dan ren ik naar buiten en moet dan overg[lees meer...]even,,,,,,,,,met buckly heb ik deze klachten niet,,,,,,Help, ik wil dat Buckly weer terug komt...
18-02-2011

Tijdens carnaval stem kwijt

echt ik ben op zoek geweest om het weer in huis te halen. carnaval komt er aan. het was misschien smerig, maar dit is echt het enige wat helpt. een dag later heb ik weer een stem.baal er dus stierlijk van dat het niet meer te verkrijgen is!!!! ik wil buckleys terug!!!!
18-07-2010

Keelpijn

Gelukkig kom ik er achter dat ik niet de enige ben die op zoek is naar dit supermiddel bij keelpijn en/of verkoudheid. Lekker is het niet, het is net vloeibare vicks, maar werkt geweldig. Ga het nu via internet bestellen en ben dan hopelijk weer snel van mijn keelpijn af. Inmiddels genoeg andere middelen geprobeerd die absoluut niet werken. Ik gebruikte met grote tevredenh[lees meer...]eid al zo'n 30 jaar Buckley's bij beginnende keelpijn en/of verkoudheid.
27-04-2010

Hoesten

een prima middel tegen hoest , waarom is het nergens te koop , of waar kan ik het nog kopen of bestellen?
10-04-2010

Hoest keelpijn snotterigheid

Perfect middel op internet te koop !! onder Buckley's de enige echte. ik snap niet waarom het niet gewoon in de winkel te koop is!
30-11-2009

Buckley's Mixtura (kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol)
Verkoudheid, kriebelhoest, heesheid, vastzittende hoest

Ik vind Buckley's een super hoestdrank. Je voelt al bij de kleinste inname direct verschil. Ik ben dan ook al een jaar op zoek naar iemand die het verkoopt of die weet waar ik het kan kopen. Ik heb nog een heel klein restje in de fles zitten en die gebruik ik in heel ernstige gevallen als niets anders meer helpt. Wie o wie kan mij helpen aan een verkoopadres???!!!!!
23-12-2016

Hoest

Het beste hoestmiddel ooit. Werkt gelijk. Bijzonder effectief, maar om een of andere reden uit de handel genomen. Nu alleen nog te koop vanuit Canada met forse shipping kosten. Dit middel moet zo snel mogelijk in Nederland weer verkrijgbaar zijn!!!
08-12-2014

Verkoudheid

Het enige wondermiddel om snel de verkoudheid te verlichten en te verhelpen, maar helaaaaaaaaaaaaaas!!!!!!
18-05-2013

Buckley's Mixtura (kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol)

perfecte hoestdrank die je effectief van je hoestbuien afhelpt. Echter ....... nergens meer te krijgen !! Medicijn authoriteit doe hier wat aan! Ontzettend veel medelanders zullen u er dankbaar voor zijn, het had NOOIT uit de handel genomen mogen worden.
16-05-2013

Astma

het enige middel wat helpt tegen het hoesten wondermiddel MOET TERUG KOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22-01-2013

Hoest

Uitstekend en vooral en probaat middel wat jammer genoeg in NL niet meer is te verkrijgen.

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum