Dormeasan Vogel

kruidenproduct met valeriaan

31-07-2018

Dormeasan Vogel (kruidenproduct met valeriaan)

Slaap al jaren heel, heel slecht. Gemiddeld zo'n vier uur per nacht, nooit langer dan twee uur achtereen. Zo veel al geprobeerd, ook dit middel doet totaal niets. Helaas.
13-07-2017

Dormeasan Vogel (kruidenproduct met valeriaan)

Sinds ik mij kan heugen problemen met slapen, met dit pilletje val ik in een diepere slaap, bij de 'extra sterke' word ik wakker met een 'houten kop', dat is minder prettig. Maar de gewone helpen om uitgeruster wakker te worden, aangezien ik zonder heel oppervlakkig slaap, en doodmoe wakker wordt. Dit helpt mij niet zozeer bij het inslapen, maar wel bij doorslapen in[lees meer...] een gezondere diepe slaap.
25-02-2017

Dormeasan Vogel (kruidenproduct met valeriaan)

Ten gevolge van een burnout in october 2016 begonnen met zolpidem tgv volledige slapeloosheid. Hoewel initieel effectief kreeg ik na 2 maanden ernstige bijwerkingen, en begon de werkzaamheid hiervan erg te verminderen. Vanaf december 2016 proberen afbouwen, en vanaf 9 januari 2017 helemaal gestopt. Slapeloosheid opnieuw begonnen. Begonnen met inname Dormeasan Forte (300 m[lees meer...]g valeriaan). Product is erg succesvol maar de werking heeft zich bij mij langzaam opgebouwd over een 7 tal dagen. Erg efficient ! Dit is GEEN homeopatisch product maar bevat wel degelijk een hoge dosis valeriaan (fytotherapy). Gemerkt dat de inname van antibiotica de werkzaamheid van het product onmiddellijk stopt. Antibiotica gestopt, en binnen 48 uur product opnieuw effectief. Heb het gevoel dat het product ook algemeen positief op de gemoedstoestand werkt (bijna als een AD), en in vrij sterke mate. Heb ook ander product/merk uitgetest met valeriaan maar dit was niet effectief. Zeer tevreden.
14-01-2017

Dormeasan Vogel (kruidenproduct met valeriaan)

Ik heb gisteren voor het eerst dit medicijn gebruikt en heb meteen een hele nacht doorgeslapen. Dit was al sinds enkele weken niet meer gelukt. Vandaag was ik echter wel heel slaperig en vermoeid, ik vermoed dat dit misschien een bijwerking is in de prille begin fase. Ik hoop echter snel terug zonder medicatie te kunnen slapen maar voorlopig dus wel tevreden. Net opnieuw[lees meer...] ingenomen, benieuwd naar resultaat.
10-08-2016

Dormeasan Vogel (kruidenproduct met valeriaan)

Al weken wordt ik om 4 u wakker en kom niet meer in slaap. Ondanks yoga, ademhalingsoefeningen, magnesium, spierontspanning, donkere slaapkamer, 3 nu melatonine, 5htp, kira forte, rhodeolia, oxazepam en slaaptabletten geprobeerd te hebben. Ook citroenmelisse thee voor het slapen gaan. Dus dormesan geprobeerd maar helaas werkt dat ook niet :-( Ik ga terug naar de huisarts[lees meer...] die me AD zal voorschrijven. Dat wil ik eigenlijk niet. Maar halve nachten slapen begint me op te breken. Zeker nu ik niets kan vinden wat werkt.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum