categorie

Huid - combinaties

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Huid - combinaties

02-07-2022 | Man | 74
Allergische reactie

Triamcinolon + Salicylzuur

26-06-2018 | Man | 81
triamcinolon / salicylzuur
Middenoorontsteking
6 dagen gebruikt en geen enkel resultaat. Oor blijf dicht zitten, pijn blijft onverminderd met vooral 's-nachts erge steken in het oor. Erg vervelend: je hoort jezelf praten en hoort aan die zijde totaal niets.

Triamcinolon + Salicylzuur

20-06-2018 | Man | 80
triamcinolon / salicylzuur
Middenoorontsteking
Heb erge oorpijn met af en toe flinke plotselinge steekscheuten. Oor zat bijna dicht, waardoor het praten vreemd in mijn hoofd hoorbaar was, erg vervelend. Slapen op dat oor gaat niet vanwege de pijn. Kreeg donderdags van huisarts eerst een tampon in oor met oordruppels TRIAMCINOLON 0,1 -3x per dag- 3 druppels in oor. Ben maandag daarop teruggegaan. Geen enkele veranderin[lees meer...]g, pijn bleef. Die dag een kuur erbij gekregen met antibiotica FLUCLOXACIL Mylan 500 mg 20 capsules. Het is nu woensdag: resultaat: nul komma nul. Ga a.s. donderdag weer terug. Wordt vervolgd.

07-01-2018 | Vrouw | 44
Eczeem
De jeuk en uitslag verdwenen als sneeuw voor de zon

27-07-2016 | Vrouw | 25
Eczeem
Ik was een paar jaar geleden helemaal gestopt met hormoonzalven. Ik had toen een best schilferige huid en mijn benen lagen open. Ik sliep zo slecht dat ik dacht dit weer te moeten smeren. Ik begon met 1 a 2 keer per dag en ging steeds meer en vaker smeren op advies van de dermatoloog. Mijn huid ging enorm achteruit en inmiddels had ik geen hoop meer, totdat ik erachter kwa[lees meer...]m dat dit middel ook nog eens de oorzaak van eczeem kan zijn en dat heet red skin syndroom. Inmiddels 1,5 jaar gestopt en het gaat beter met me dan toen ik nog gebruikte.

28-04-2016 | Vrouw | 34
Eczeem
Ik heb waarschijnlijk een contacteczeem op mijn lippen opgelopen na veelvuldig gebruik van Labello. Door de huisarts is de creme voorgeschreven. Werkte in de eerste instantie direct! Maar zodra ik stopte met smeren kwam het eczeem terug. Meerdere keren opnieuw aan een kuurtje smeren begonnen en iedere keer kwam het terug. Geen oplossing voor mij dus. Nu een sterkere hormoo[lees meer...]ncreme (Emovate zalf) voorgeschreven door de dermatoloog.

Daktacort

05-10-2015 | Vrouw | 52
Voetschimmel
Het helpt wel, maar het komt ook weer terug na enkele maanden. Ga nu de schoenen behandelen met miconazolpoeder.

28-07-2014 | Man | 45
Psoriasis
Schilfers verdwijnen snel en laten makkelijk los,daarnaast blijft oppervlakte vettig.

Mycolog

17-04-2014 | Man | 30
triamcinolon/ gramicidine/ neomycine/ nystatine
Aambeien en vaatscheurtjes
Infectie in mondhoeken waardoor mondhoeken gescheurd waren. Na 2 dagen dit medicijn (zalf) gebruikt te hebben volledig genezen. Supermedicijn!!!

03-02-2014 | Man | 42
Schimmelinfectie van de huid
schimmelinfectie bij mijn lies en aan mijn penis. geweldig is het niet, maar ik kan er nog normaal tussen haakjes mee leven. om de 14 dagen komt het terug, dat is dan wel weer. het middel werkt wel, maar erg matig. je huid wordt er in ieder geval goed week van, erg dunne huid hou je er aan over.

Locacorten-Vioform crème

21-09-2013 | Vrouw | 47
flumetason/ clioquinol
Eczeem
Ik had vroeger een voeteczeem in Marokko, doordat ik Locacorten Vioform had gebruikt is mijn eczeem 100% genezen. Nu woon ik in Nederland en heb een eczeem in mijn andere voet. Ik heb aan mijn huisarts gezegd dat ik Locacorten Vioform wou hebben, maar die is niet verkrijgbaar in Nederland. Ik heb dus meerdere zalfjes gekregen, maar geen een van deze zalfjes heeft mijn nieu[lees meer...]we eczeem kunnen genezen. Het jeukt heel erg, maar de huisarts kan niet aan doen! Nu ga ik tot Belgie om naar een dermatoloog mijn zalfje te kunnen krijgen. Ik vind het echt jammer dat Nederland zo moeilijk doet met dingen die echt een duidelijk positief resultaat geven.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6347)
Anticonceptie - overig (4484)
Cholesterol (3288)
Depressie - antidepressiva overig (3120)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2869)
ADHD - psychostimulantia (2538)
Pijn - morfine-achtigen (2518)
Verslavingsziekten (2309)
Pijn (2259)
Bloeddruk - betablokkers (1924)
Maagzuur - protonpompremmers (1782)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1720)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1665)
Anticonceptie - eenfase (1595)
Angststoornissen (1574)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1448)
Antibiotica - urineweginfectie (1279)
Depressie - antidepressiva TCA (1234)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (1129)
Slaap- en kalmeringsmiddelen (1115)
Immuunsysteem - immunosuppressiva (1111)
Acne (988)
Bloeddruk - calciumantagonisten (937)
Kanker - hormonen en antihormonen (918)
Darmproblemen - verstopping (841)
Bloeddruk - angiotensine-antagonisten (838)
Neus (820)