Ervaringen met Genotropin

22-03-2010 | Man
Achterblijven groei
Mijn zoon spuit nu al 1,5 jaar genotropin en is sindsdien veel gegroeid. Hij maakt zelf geen of heel weinig groeihormoon aan en dat wordt door de genotropin gecompenseerd. De eerste verwachting van zijn lengte zonder medicijnen was 1.58 meter en dat is inmiddels bijgesteld naar rond de 1.70 meter. het enige nadeel is dat je dit medicijn iedere avond moet inspuiten met [lees meer...]een naald (vergelijkbaar met insulinespuit)

16-12-2009 | Vrouw
Groeihormoontekort
wel een goed middel maar wel duur en doordat je een eigen risisco hebt moet je dit in 1 keer betalen

18-03-2018 | Vrouw | 8
somatropine (5mg)
Mijn dochter gebruikt nu ongeveer 3 jaar Genotropin ivm een onbegrepen groeiachterstand. Mogelijk hoort het bij een syndroom maar daar zijn ze nog niet achter. ze heeft het voordeel van de twijfel gekregen om met dit medicijn te mogen starten en ze groeit er goed op. Prettige bijwerking is dat ze sterker wordt in haar spieren, ze was altijd wat hypotoon (slap) Het prikken[lees meer...] geeft totaal geen problemen. (We prikken in bovenbenen en buik.)

05-05-2018 | Vrouw | 16
somatropine (12mg)
ik weet niet meer wanneer ik begon met het gebruik, alleen weet ik wel dat als ik het niet zou gebruiken ik niet groter zou zijn dan 1.10 meter maar ik was mischien 5 jaar oud en kleiner dan 1 meter, toen ik groeihormonen kreeg toen groeide ik niet maar toen kwamen mensen erachter dat ik een te snelle schildklier werking had dus ik kreeg daar pilletjes voor en nu ben ik 16[lees meer...] en bijna 1.60 meter het heeft mij echt geholpen en mijn broer had het ook en die is zelfs groter dan dat men verwachte