Ervaringen met Trachitol

Keelpijn (15 meningen)
Keelontsteking (4 meningen)

17-09-2010 | Vrouw
Keelpijn
Veel last van bijwerkingen! Mond en handen onder rode bultjes. Zeer pijnlijk!

12-02-2010 | Man
Keelpijn
Beetje opgezet gevoel in je keel net als bij alle andere keelmedicijnen, gelukkig niet zo'n zoete troep als sommige andere middelen.

22-12-2009 | Man
Keelpijn
Is effectief tegen de pijn, geeft een lam gevoel in je keel.

14-12-2009 | Man
Keelpijn
Na inname van1 zuigtablet had ik binnen 30 minuten een stuk minder last van mijn keel. Op 1 tablet kon ik het bijna 8 uur uithouden totdat de pijn weer echt voelbaar werd. Ik hoefde dus enkel 's ochtends en 's avonds een tablet op mijn tong te leggen en deze te laten smelten op de tong. Ik heb totaal geen bijwerkingen gemerkt tijdens het gebruik van dit medicijn.

27-05-2009 | Vrouw
Keelontsteking
Werkt net als alle andere keelpijnmiddelen NIET. Spendeer je geld aan drop en hete dranken en niet aan deze waardeloze pillen. Keelpijn lacht om dit middel!

19-09-2008 | Vrouw
Keelontsteking
Eerst Hibitane gebruikt. Dit werkte eigenlijk niet. Deze Trachitol tabletten bevatten ook een verdovende/pijnstillende werking. helpt wel iets meer. Nog steeds wel pijnlijk bij slikken.

05-04-2017 | Vrouw | 22
Keelontsteking
Maandagavond begon de keelpijn, dinsdag gelijk trachitol gekocht. Heb er zo een vijf per dag genomen, plus antibiotica en paracetamol. Gezien het nu al 8 dagen later is en ik nog steeds keelpijn heb en hoest werkt dit bij mij niet. Ook heb ik al een paar dagen last van mijn buik en vannacht wakker geworden van de buikkrampen vlak nadat ik 2 trachitol op heb. Vermoed dat [lees meer...]het daarvan komt.

14-02-2019 | Vrouw | 26

04-12-2015 | Vrouw | 27
Keelpijn
Dit middel geeft een fijne smaak en een zacht gevoel aan je keel. De kriebels in je keel verdwijnen hierdoor wel maar de keelpijn zelf niet. Heb dit om de twee uur geslikt volgend voorschrift maar geen resultaat. Zonde van je geld als je echt keelpijn hebt.

13-01-2020 | Man | 29

16-01-2014 | Vrouw | 30
Keelpijn
Ik denk dat dit middel goed kan werken als de verdovende middelen echt op de plek komen waar de pijn zit. Bij mij vooral mijn tong verdoofd, en het bovenste stukje van mijn keel. De echte pijn zit iets dieper, daarom geen optimaal resultaat

06-03-2012 | Vrouw | 30
aluin/ lidocaine/ propylparahydroxybenzoaat
Bij ernstige keelontsteking heb je zeer weinig tot niets aan dit middel. maar bij beginnende keelontsteking verzacht het wel wat. Heeft wel een wisselwerking met Promethazine en Zopiclon: versterkt deze middelen.

25-01-2015 | Vrouw | 32
aluin/ lidocaine/ propylparahydroxybenzoaat
Effectief middel tegen beginnende keelpijn, maar ook bij aanhoudende keelpijn. Ook bij kriebelhoest werkt dit zuigtablet bij mij. De verhalen over een verdovend mondgevoel ed. zijn mij onbekend. Tevreden over de werking. Ook geen vieze smaak zoals bij vele zuigtabletten. Mint smaak.

25-12-2015 | Man | 33
Keelpijn
had keelpijn, wat dus inhoud moeilijk kunnen slikken en pijn aan mijn luchtwegen, af en toe hoesten en wat slijmvorming. Trachitol voor €6 gekocht bij Kruidvat voor 30 stuks. Het product bijna één week lang gebruikt, zoals men aangeeft (1 tablet per 2 uur). het verdoofd de pijn redelijk snel, maar effect is ook redelijk snel weg! voor de rest weinig verbetering gemerkt. ik[lees meer...] zou het voor €6 nooit meer kopen. zeker gezien het feit dat ik ooit dergelijk tabletten heb gekocht voor €2 (bij dirx, inmiddels failliet) met iets beter resultaat. kortom zou zeggen veel water drinken, goedkope menthol snoepjes kopen, weinig praten, uitrusten en dan gaat het wel over, of naar de huisarts maar ik zou echt geen €6 meer uitgeven aan een merk, want daar betaal je voor, niet voor de werking want die is minimaal.

31-03-2015 | Man | 34
aluin/ lidocaine/ propylparahydroxybenzoaat (8mg)
Keelpijn
Werkt super tegen keelpijn! Normaal gesproken heb ik altijd een week lang last van keelpijn, maar dankzij dit middel is het na 7 dagen al over. Aanrader dit!

07-09-2020 | Vrouw | 38
Keelontsteking
Als je er direct bij bent met tragitol voorkomt het bij mij een keelontsteking super blij mee als ik iets keelpijn voel begin ik direct met tragitol