Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

17-05-2010 | Vrouw
Vermageren
Hoi, Kan er iemand mij helpen om aan reductil te komen, Groetjes

08-10-2013 | Man | 20
sibutramine (10mg)
Afslanken - overgewicht
Is Reductil hetzelfde als Sibutril? Zo nee, heeft iemand hier ervaring mee?

20-04-2012 | Vrouw | 20
Schildklier
beste mensen, met dank aan een uitzending van spuiten en slikken en met wat onderzoek weet ik hoe je aan reductil kan komen! ik gebruik het nu 6 dagen en eet al een stuk minder, ik vind het nu al super. (Red: mening is beperkt tot ervaringsgegevens)

29-02-2016 | Vrouw | 21
sibutramine (15Mg)
Afslanken - overgewicht
Hey ! Jaren geleden heb ik reductil gebruikt en dat werkte ontzettend goed. Sinds ik sipralexa neem ( en te veel eet en te weinig beweeg) ben ik zo ontzettend dik geworden ! Ik wil graag 20-30 kg vermageren, maar hoezeer ik ook probeer, het lukt maar niet!! Weet er iemand of reductie nog te kijken is? of misschien een andere oplossing?

27-01-2011 | Vrouw | 21
Obesitas
ik ben het nog maar een paar dagen aan het gebruiken, maar het neemt het hongergevoel echt volledig weg! ik ben in 6 dagen al 3 kg afgevallen, morgen check bij de huisarts bloeddruk/polsslag. wel een paar bijwerkingen, vaak heeeele droge mond, veel dorst, misselijkheid (klein beetje, 1 avond last van gehad) en hogere hartslag voor korte duur (wel heftig) maar anywa[lees meer...]y, reductil is inderdaad niet meer verkrijgbaar, hetzelfde middel heb ik nu onder de naam Slimex (15 mg). Succes voor de mensen die het willen proberen, ik hoor ook graag andere reacties met ervaringen in dit middel!!

25-10-2020 | Vrouw | 22
sibutramine (10)
Trage schildklier
Kan iemand meegeven waar hij of zij besteld alstublieft. Zeer gewenst. U kunt reageren hierop

18-07-2011 | Vrouw | 22
Afvallen
omdat reductil niet meer verkocht word heb ik slimex gekocht, en dit werkt echt precies hetzelfde, ideaal!! voor iedereen aan te raden. enige bijwerking die ik heb is een droge mond en wat minder slaap (6uurtjes per nacht)

13-02-2012 | Vrouw | 23
sibutramine
Hallo, Ik sta op het punt om slimex te bestellen omdat dit blijkbaar een soort vervanger is van reductil en ik er veel goede commentaar over lees. Alleen is het niet zo simpel om het te bestellen op internet vanuit belgie... iemand goede raad???

03-06-2017 | Vrouw | 24
Afslanken - overgewicht
Ik heb een vraag: weet iemand wat het vervangende medicijn ervoor is? Ik heb jaren geleden dit medicijn gebruikt en dit is het enige wat helpt tegen lipoedeem. Bij mij deed het zijn werking goed alleen is het uit de handel gehaald voor andere medicatie.

05-08-2022 | Vrouw | 25
sibutramine (65)
Afslanken - overgewicht
Wil graag weten of het nog te verkrijgen is, en waar laat me aub weten.

21-01-2018 | Vrouw | 25
Afslanken - overgewicht
Waar is nog reductil nog te verkrijgen aub?? Dringend antwoord nodig . Alvast bedankt

06-06-2012 | Vrouw | 25

19-10-2011 | Vrouw | 26
Obesitas
Hoi hoi, Ik heb vandaag slimex besteld gehad en ben benieuwd naar het resultaat. Ik heb reductil gehad toen ik 20 was omdat ik veel te veel woog en zelfs met dieet geen resultaat had. Ondertussen ben ik na het nemen van anti depressieva weer 25 kg bijgekomen waardoor ik me ook super slecht voel, ik hoop dat ik hiermee toch terug wat kilootjes kwijt raak. ben benieuwd

08-08-2020 | Vrouw | 27

22-12-2010 | Vrouw | 27
Gewichtsverlies
hallo iedereen, 7 dagen geleden ben ik begonnen met LEPTOS, dit is het generisch medicijn van REDUCTIL. is identiek. ik ben op 1 week al 2 kilo kwijt zonder honger : SUPER! het enige (zeer ambetante) nadeel wat ik ervan ondervind : ik kan amper 3 uurtjes per nacht slapen......wat zeer vermoeiend is! (ik die anders graag en veel slaap nodig heb) ik wou dus graag enk[lees meer...]ele reacties krijgen van mensen die datzelfde slapeloze probleem kennen : na hoeveel dagen/weken gaat dit over????? want anders zal ik moeten overwegen van te stoppen. (ben overdag verward door dat slaaptekort) alvast bedankt! ellen.

28-01-2021 | Vrouw | 28
Afslanken - overgewicht
Ik zou het ook graag willen. (Mijn medicijn.nl : Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd - geen privé gegevens worden doorgegeven - via de knop 'reactie' is het mogelijk vragen stellen bijv. ). (In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voors[lees meer...]chrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)