Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

27-07-2016 | Vrouw | 33
sibutramine (15mg)
Afslanken - overgewicht
Beste middel ooit zomaar op een paar maanden tijd 20kilo vermagerd. Opnieuw zwanger geworden, 15 kilo erbij, helaas krijg ik deze er niet af. Jammer dat dit uit de handel is genomen.

14-05-2011 | Vrouw | 33
Eetverslaving
heel mijn leven was ik al "mollig", niet echt dik. Na mijn huwelijk vlogen de kilo's eraan, begon allerlei dieeten maar hield niks vol tot ik door de huisarts reductil kreeg voorgeschreven ik kwam van 90kg (1.64m) naar 65 kg , ik voelde me super ik had tonnen energie en een gezonde eetlust zonder die constante drang naar snoep en andere 'zondigheden' ben ook een paar keer [lees meer...]tot 58 kg gekomen maar kon dit streefgewicht moeilijk aanhouden. Ben nu terug op de 'sukkeltoer' door het wegvallen van reductil. heb enkele medicijnen van internet gekocht maar deze hebben toch niet dezelfde werking. Ik ben dus hopeloos op zoek en hoop via dit forum dat iemand kan helpen. alvast bedankt

25-08-2020 | Vrouw | 35
sibutramine (1)
Afslanken - overgewicht
Ik kan dit product nergens vinden!!

21-08-2020 | Vrouw | 35
Afslanken - overgewicht
Wie weet waar ik het nog kan bestellen? Gelieve mij te mailen!

29-11-2021 | Vrouw | 36
sibutramine (30)
Afslanken - overgewicht
Ik wil ook graag reductiel.wie kan mij helpen

23-07-2015 | Vrouw | 36
sibutramine (15mg)
Afslanken - overgewicht
He, ik heb vroeger Reductil gebruikt in het verleden na veel supplementen dit was het enige dat echt hielp. Schakelt hongergevoel volledig uit waardoor je dus minder eet, misschien 2 stukken fruit per dag en daardoor val je snel af. Jammer dat het uit de handel is genomen. Recentelijk ben ik verhuisd naar het buitenland en kan het hier in de drogist gewoon ophalen. Veel s[lees meer...]ucces met ieders dieet!

09-06-2013 | Vrouw | 36
sibutramine
(RED; tekst is verwijderd. onderling uitwisselen van medicatie wordt niet toegestaan ivm veiligheid. Vr groet, team van mijnmedicijn)

06-05-2013 | Vrouw | 36
Afslanken - overgewicht
Door reductil van 70kilo naar 54 kilo gegaan... een verademing! na 4j ben ik nu 3 kilo bijgekomen... dus best wel een behoorlijk goed en blijvend resultaat.

11-04-2011 | Vrouw | 36
sibutramine
Volgens mij zijn Reductil en Slimex hetzelfde medicijn... Slimex kan je op internet bestellen, maar ik heb wel eerst met mijn arts overlegt. Het werkt echt geweldig om het hongergevoel te onderdrukken. Om nu het gezonde eetpatroon vol te houden is veel makkelijker geworden. Het knagende stemmetje in mijn hoofd dat zeurt om eten is verdwenen en ik kan in de winkel zonde[lees meer...]r problemen langs alle schappen met verleidingen lopen. Bijwerkingen zijn bij mij vooral een droge mond.

18-02-2012 | Vrouw | 37
sibutramine
Reductil is gewoon super en jammer dat ze het uit de handel gehaald hebben. Wie heeft ervaring met gebruik van LEPTOS (= generieke versie van REDUCTIL). Het wordt geproduceerd in Indië, is het betrouwbaar? Weet iemand een betrouwbare website om Leptos te bestellen? Heeft iemand ook SLIMEX geprobeerd? Neemt je hongergevoel echt af en krijg je meer energie zoals bij Reductil[lees meer...]? Alvast bedankt voor jullie antwoordt. Groetjes

11-07-2012 | Vrouw | 38
sibutramine
ik heb een enorme overgewicht, heb al zoveel dieten uitgeprobeerd en tevergeefs.. Maar hoe kan ik nog aan reductil komen aangezien het van de markt is?

14-10-2011 | Vrouw | 38
Overgewicht
in 2,5mnd. tijd 15 afgevallen met reductiel, helaas niet meer te koop. is slimex via apoteek te kopen of?

01-03-2011 | Vrouw | 38
Obestitas
als vervanging van mijn reductil neem ik sinds paar maanden slimex. Werkt super!

13-01-2011 | Vrouw | 38
Overgewicht
kun je niet antidepressivia (ik heb cymbalta en reductil gelijk innemen?) Toen ik was gestopt met de anti-depressivia heb ik reductil gebruikt(want ik was wel 20 kilo aangekomen door de paroxetine) nou ging lekker met reductil had geen last van bijwerkingen en was 7 kilo kwijt in een maand:)...en toen...:( was het ineens uit de handel..ik moest ook weer aan de anti-depr[lees meer...]essivia en antipsychotica waardoor ik weer aankwam.. ..maar kan het samen met mn andere medicatie?? anders bewaar ik het tot ik er weer mee mag stoppen en ga ik dan afvallen.(als dat ooit mogelijk is..) (Red; mening is beperkt, internetadressen over verkrijgbaarheid zijn verwijderd)

12-11-2020 | Vrouw | 39
sibutramine (15)
Afslanken - overgewicht
Kan iemand mij helpen hoe ik nog aan Reductil kan komen? Kan het nergens meer vinden helaas. (Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.

08-02-2013 | Vrouw | 39
Afslanken - overgewicht
Lieve mensen: dit product is niet zonder reden uit de handel genomen! Ik ben hier bijna aan overleden. In Italie heeft het in 2004 al levens gekost. De bijwerkingen kunnen heel heftig zijn, dat was bij mij ook het geval: ik ben voor de dood weggehaald en kan je wel vertellen dat dat een heel angstige ervaring is geweest. Liever te zwaar dan niet meer leven, is nu mijn mott[lees meer...]o! Gebruik geen medicatie als je wilt afvallen, maar zoek op een andere manier hulp.