Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

09-11-2012 | Vrouw | 39
Afslanken - overgewicht
Ik heb Reductil een aantal maanden gebruikt en ben in hele korte tijd 14 kilo afgevallen. Het. Loog er af.

19-09-2011 | Vrouw | 39
Afslanken
Ik gebruik slimex 15mg sinds 3 dagen en ik merk echt het verschil. het hongergevoel verdwijnt echt soms voor uren. Een dieet is daardoor makkelijk vol te houden.Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn. Enigste bijwerking droge mond. Werkt volgens mij hetzelfde als reductil (sibutramine)

31-08-2011 | Vrouw | 39
sibutramine
hallo, graag had ik geweten waar ik veilig Slimex 15 mg kan bestellen. Via bodyXXXX is dat namelijk niet veilig. Bestelling geplaatst op 31 juli en nog altijd niets ontvangen ! Wie kan er mij helpen aub ? Dank u Belle (Red: helaas kunnen wij geen url's gaan verstrekken over sites waar Reductil-analogen te koop zijn, aangezien de kwaliteit van producten die niet via[lees meer...] de reguliere kanalen (apotheek) verkregen zijn, niet gegarandeerd kan worden en wij daar geen relatie mee willen .. Onze excuses voor het ongemak. Het beste lijkt ons contact op te nemen met uw huisarts en demogelijkheden te bespreken).

09-04-2011 | Vrouw | 39
Overgewicht
Ik heb altijd tussen de 63 en 65 kilo gewogen. Maar na veel ellende woog ik 86 kg. Ik vind eten zo iets gezelligs en had geen rem meer. Toen ben ik onder begeleiding van mijn huisarts Reductil gaan gebruiken. Wat een geweldig middel was dat voor mij. Ik viel er 16 kilo van af. Ik voelde me super! Ik was nog niet op mijn oude gewicht maar ik voelde echt goed. En toen ging h[lees meer...]et uit de handel en ben ik inmiddels weer 14 kg aangekomen. Wat een ellende. Sinds gisteren gebruik ik Slimex. Ik hoop dat het werkt.

26-09-2011 | Vrouw | 40
Overgewicht
Wat moet ik nu doen zonder Reductil??? Heb het in het verleden, succesvol, gebruikt. Ik ga begin volgend jaar trouwen maar ik krijg de resterende 5 kg. er niet af!!! Wie helpt mij??

12-10-2019 | Vrouw | 42
sibutramine (30mg)
Afslanken - overgewicht
Beste Waar kan ik deze nog vinden aub?

19-03-2017 | Vrouw | 43
sibutramine (10mg)
Afslanken - overgewicht
Geweldig product. Zeer effectief. Volgens mij het enige echt werkende medicatie voor het stoppen van hogergevoel en eetbuien. Naast Orlistat (Vetblokker) is er geen ander middel wat bij mij heeft gewerkt.

29-04-2011 | Man | 43
Obesitas
Woog 102 kg (lengte 1m84) en met behulp van sibutramine (reductil) verloor ik toch per maand ongeveer 3 a 4 kilogram zonder extra inspanningen. Had minder honger en dat is alles. (en at ook wel minder daardoor) Verder had ik wel het gevoel dat ik meer energie had. Misschien heeft dat wel te maken met mijn minder gewicht. (weeg nu 82kg) Prima product alleen jammer dat [lees meer...]het legaal niet meer te verkrijgen is. Details van wat de bijwerkingen zijn zijn door niemand echt geweten enkel wordt vaag gesproken over hartklachten en zo, niets anders dus dan wat op bijsluiters van andere producten staat. Ik denk dat er iets helemaal anders achter zit die niet mag geweten zijn. Ik trek echter mijn plan wel, ik geraak er toch nog wel aan....

03-12-2020 | Vrouw | 44
Afslanken - overgewicht
Wie kan me aan reductil helpen?via veilige site?dringend🙏 (Mijn medicijn.nl: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

17-02-2011 | Vrouw | 44
Gewichtsverlies
vond het ook een heel goed middel ! heb gezocht naar een alternatief én gevonden : slimex , werkt identiek

25-07-2020 | Vrouw | 45
sibutramine (20mg)
Afslanken - overgewicht
De pillen zijn nog steeds te verkrijgen! Mail mij maar op xxxxx@xxxx (Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.

11-03-2016 | Vrouw | 45
sibutramine (15mg)
Afslanken - overgewicht
Geweldig middel. In 6 maanden tijd ben ik 15 kilo afgevallen.

13-09-2011 | Man | 45
Overgewicht
Reductil verminderd de eetlust aanzienlijk en als je al wat eet heb je snel het vol-gevoel. De al beschreven bijwerkingen zijn mij bekend en daar is enigzins mee om te gaan. De reden waarom ik gestopt ben is dat ik na 2 weken geen normale ochtenderectie meer had en deze op de normale manier met mijn partner ook bijna niet meer kon krijgen. Abrupt gestopt en na een paar d[lees meer...]agen alles weer normaal.

24-09-2020 | Vrouw | 46
Afslanken - overgewicht
Heeft me heel goed geholpen had de tabletjes helaas kan ik ze nergens meer vinden. Weet iemand van jullie Mischien waar ik ze kan verkrijgen?

25-02-2011 | Vrouw | 47
Overgewicht
Ik heb in 2002-2003 een jaar lang reductil gebruikt en ben hiermee in combinatie met veel sporten 50 kilo afgevallen. Dit heb ik daarna zonder reductil nog een jaar volgehouden. Vanaf 2005 heb ik emotioneel erg veel voor mijn kiezen gekregen en ben inmiddels weer 60 kilo aangekomen. Wilde nu weer reductil gaan gebruiken. Maar HET IS ER NIET MEER. Een operatie voor een maag[lees meer...]bandje o.i.d. gaat me tever. Wie heeft er een goed alternatief.

27-08-2021 | Vrouw | 48
sibutramine (15)
Afslanken - overgewicht
Waar kan ik nog Reductil of Sibutril kopen? (Red mijn medicijn: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)