categorie

Overige middelen

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Overige middelen

22-03-2023 | Man | 43
Lactose-intolerantie
Werkt zeer goed. Verlosser van vrijwel al mijn klachten.

Dehydroepiandrosteron / DHEA

04-05-2021 | Vrouw | 60
Dehydroepiandrosteron
Overspannen/burn-out
Super ! Van de internist gekregen. Met een machtiging voor gebruik zonder medische kosten. Er staat op 2 x daags 1 tablet , ik pak ze s avonds . Geen nachtmerries meer, fijn opgewekt, mooie vette huid weer, net als vroeger. Ook door de Sjögren had ik een extreem droge huid. Ouderwets relaxt weer af en toe, en meer energie, zin om dingen te doen.

07-01-2021 | Man | 67
Lactose-intolerantie
Ik ben therapeut en ik meet altijd of lactose een probleem is. 75% van de wereldbevolking is lactose intolerant, als mensen toch iets met lactose willen nuttigen kunnen ze gelijktijdig een lactase tablet nemen. Daarom is het heel triest dat de samenstelling weer verandert wordt!

11-11-2019 | Vrouw | 62
Lactose-intolerantie
Het werkt wel. Maar een beker melk en 1 tablet is te veel van het goede. 2 tabletten werkt beter. Een stuk minder buikkrampen. Niet helemaal over maar is goed te doen. Ik kan weer een softijsje eten. Joepie. Ik blijf wel opletten op melkprodukten. Maar uit eten gaan is nu toch veel fijner. Hoef niet meer op te letten en te vragen of er geen melkproducten in zit. Hier ben i[lees meer...]k dan toch wel blij mee.

Dehydroepiandrosteron / DHEA

13-09-2018 | Man | 81
Dehydroepiandrosteron
Op 81 is mijn PSA nog steeds onder één BTW Werkt uitstekend en snel tegen ALLE verslavingen - vaak ge-adviseerd en t werkt 100% als men niet van roken, cocaine, of drank af kan komen zie US_Patent 06194400 ----- Al die tijd slikte ik OOK HYDERGINE dat nu krankzinnerwijs en corrupt verboden is in de eu gelukkig heb ik nog voorraad

Metopiron

01-08-2018 | Man | 31
metyrapon
Hoge bloeddruk
Door een veel te gek (school)jaar onderuit gegaan door een burnout. Bloeddruk was veel te hoog, zat rond de 180/90. Na een aantal weken het middel genomen te hebben opnieuw laten meten en toen zat deze gemiddeld op 130/90, soms zelfs 110/90. Het enige nadeel wat ik soms ervaar met het middel is in de ochtend, een aantal uur nadat ik het genomen heb. Er is dan een gevoel va[lees meer...]n flauwte, suf zijn, duizeligheid. Tip: Neem dit middel niet op de lege maag.

16-10-2016 | Vrouw | 22
Lactose-intolerantie
Hartsikke fijn dat dit medicijn bestaat. Dankzij dit medicijn kan ik producten die lactose bevatten eten en drinken. In het begin was het moeilijk om de dosering in te schatten wat je moet innemen bij welke hoeveelheid lactose. Dat zal altijd verschillend zijn per persoon. Nadeel is wel dat de medicijnen erg duur zijn en steeds duurder worden.

Renagel

12-09-2012 | Vrouw | 58
sevelamer
nierziekten

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6347)
Anticonceptie - overig (4484)
Cholesterol (3288)
Depressie - antidepressiva overig (3120)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2869)
ADHD - psychostimulantia (2538)
Pijn - morfine-achtigen (2518)
Verslavingsziekten (2309)
Pijn (2259)
Bloeddruk - betablokkers (1924)
Maagzuur - protonpompremmers (1782)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1720)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1665)
Anticonceptie - eenfase (1595)
Angststoornissen (1574)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1448)
Antibiotica - urineweginfectie (1279)
Depressie - antidepressiva TCA (1234)