categorie

Overige middelen

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Overige middelen

13-09-2018

Dehydroepiandrosteron / DHEA (Dehydroepiandrosteron)

Op 81 is mijn PSA nog steeds onder één BTW Werkt uitstekend en snel tegen ALLE verslavingen - vaak ge-adviseerd en t werkt 100% als men niet van roken, cocaine, of drank af kan komen zie US_Patent 06194400 ----- Al die tijd slikte ik OOK HYDERGINE dat nu krankzinnerwijs en corrupt verboden is in de eu gelukkig heb ik nog voorraad
01-08-2018

Metopiron (metyrapon)

Door een veel te gek (school)jaar onderuit gegaan door een burnout. Bloeddruk was veel te hoog, zat rond de 180/90. Na een aantal weken het middel genomen te hebben opnieuw laten meten en toen zat deze gemiddeld op 130/90, soms zelfs 110/90. Het enige nadeel wat ik soms ervaar met het middel is in de ochtend, een aantal uur nadat ik het genomen heb. Er is dan een gevoel va[lees meer...]n flauwte, suf zijn, duizeligheid. Tip: Neem dit middel niet op de lege maag.
16-10-2016

Kerutabs (lactase)
Lactose-intolerantie

Hartsikke fijn dat dit medicijn bestaat. Dankzij dit medicijn kan ik producten die lactose bevatten eten en drinken. In het begin was het moeilijk om de dosering in te schatten wat je moet innemen bij welke hoeveelheid lactose. Dat zal altijd verschillend zijn per persoon. Nadeel is wel dat de medicijnen erg duur zijn en steeds duurder worden.
12-09-2012

Renagel (sevelamer)

nierziekten

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4777)
Anticonceptie - overig (3503)
Cholesterol (2762)
Depressie - antidepressiva overig (2561)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2183)
Pijn - morfine-achtigen (2085)
Pijn (1888)
Verslavingsziekten (1797)
ADHD - psychostimulantia (1793)
Bloeddruk - betablokkers (1575)
Maagzuur - protonpompremmers (1494)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1427)
Anticonceptie - eenfase (1311)
Angststoornissen (1111)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1056)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1055)
Depressie - antidepressiva TCA (980)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (915)