Ervaringen met Midalgan

Bij  RugklachtenX

22-09-2021 | Vrouw | 22
Rugpijn
Gebruik het vaak voor pijn aan de rug of bij bepaalde spieren. Maar nu al 2/3 keer meegemaakt dat ik na het insmeren in een keer benauwd gevoel krijg, hevige buikkrampen en vooral heel duizelig en misselijk. Ik kan veel hebben maar vond dit echt een heftig gevoel alles in een keer. Vanaf nu gebruik ik het niet meer. Voor de rest was t wel echt top spul wat lekker warm werd[lees meer...]. Maar vond de bijwerkingen die af en toe kwamen echt heftig alsof ik elk moment er van neerviel.

25-05-2021 | Vrouw | 36
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (75)
Rugklachten
Meteen als het begint te werken, en het word bij mij knalheet, krijg ik een benauwd gevoel en erge buikkrampen. Het duurt dan ook wel even voordat dat wegtrekt. De warmte is aangenaam maar is kort. Ik dacht dat bovenstaande bijwerkingen met wat anders te maken hadden maar nu na de 2e keer hetzelfde gevoel, niet prettig!! En je moet erg goed je handen wassen want als je pe[lees meer...]r ongeluk aan je gezicht komt sta je daar in brand!!

13-05-2021 | Vrouw | 29
Rugklachten
Een aantal keer heb ik dit product naar tevredenheid gebruikt. Gisteren had ik last van mijn rug en smeerde ik mijn hele onderrug in. 1 minuut later kreeg ik steken in mijn buik. Ik dacht eerst dat het nooit door de midalgan kon komen, maar wilde het toch even Googlen. Nog voor ik op 'zoeken' drukte waren de buikpijn en naar gevoel zo hevig dat ik uit bed sprong en voor de[lees meer...] zekerheid snel de midalgan afspoelde. Hierna stopte het nare gevoel en de steken snel. Ik gebruikte de midalgan na het douchen en denk dat ik voor mijn doen te veel had gebruikt... Dit was een nare ervaring!

01-05-2021 | Vrouw | 32
Rugklachten
Ik heb zojuist gelezen dat na het douchen de effecten hoger zijn. Ik gebruik midalgan na intens sporten. Zoals zwaar tillen of lange afstanden fietsen. Wanneer ik dit niet doe heb ik onrustige benen in de nacht. Het effect voor de nacht en volgende dag is goed. Na het insmeren weet ik dat ik direct moet gaan zitten. Ik krijg het eerst koud en daarna kippenvel en gaat alles[lees meer...] heel erg branden. Opzich niet heel naar want na 10 minuten wordt het een aangename warmte. Ik dek het zeker niet mijn hele lichaam af. Ook wordt ik kotsmisselijk, maar ook dit is maar 10 minuten... Dus ja de reactie is zeer hevig, maar na 10 minuten ben ik oké en op lange termijn dus prima spulletje.

25-10-2019 | Vrouw | 31
Rugpijn
Werkt totaal niet. Wordt niet warm niets. Krijg er alleen jeuk van. En het spul is zo dik dat je het amper goed kunt insmeren.