Ervaringen met Tantum

branden op de huid

Gewrichtspijn (1 mening)

01-03-2024 | Vrouw | 52

branden op de huid

Licht ingesmeerd, maar ging direct branden Koelen helpt niet. Je krijgt het er met geen mogelijkheid af. Lauw water Crème, zeep niks helpt Nu hele arm in de sudocreme gezet en blijven koelen Nooit meer Je zal je kind er mee insmeren!

09-01-2023 | Vrouw | 36
Spierpijn
Sta in de brand! Net alsof je je armen in het vuur houdt, verschrikkelijk. Nooit weer. Maakt het erger dan de kwaal zelf. Troep.

01-01-2022 | Vrouw | 59
Spierpijn
Na een paar minuten en vreselijke reactie: mijn huid leek in brand te staan. Alleen koude natte lappen afwisselend met icepacks brengen enige verkoeling. Dit spul moet verboden worden!! Levensgevaarlijk!! Vreselijk!! Verga van de pijn! Alsof je in lichterlaaie staat!

18-05-2020 | Vrouw | 45
Spierpijn
Ik lees veel over de hitte. Ieder reageert anders. Is het te heftig, haal de hitte eruit met met icepack. En haal evt de crème zoveel mogelijk weg met een washandje. Tatum werkt nl door als je het niet weghaalt. Wees voorzichtig met aanbrengen, een beetje erbij kan altijd, maar eraf is lastiger. Zelf ervaar ik de warmte/hitte als fijn en helpt het bij de spierpijn. Maar [lees meer...]wees gewaarschuwd.

19-05-2019 | Vrouw | 42
Spierpijn
Mijn hele schouders en nek staan in de fik, er instaan zelfs blaren. Na eerst proberen te blussen met natte koude lappen, maar onder de douche gaan staan en lauw water er voorzichtig over laten stromen. Leek na tien minuten koelen wat minder branderig aan te voelen. Maar mocht niet zo zijn, uiteindelijk met een halve pot menthopoeder het iets weten te koelen. Nog steeds pi[lees meer...]jn in mijn nek en schouders en blaren erdoor gekregen. Wat een rotzooi!

17-05-2019 | Vrouw | 23
Spierpijn
Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad na het gebruik van tantum extra warm op mijn knie. De eerste uren reageerde ik nergens op, maar vervolgens werd het zo ontzettend heet en pijnlijk dat ik dacht dat mn been er af zou vallen of dat er ernstige brandwonden zouden ontstaan. 10 uren later voelde het een stuk beter. Tot ik ging douchen. Nu is de brandende hel terug, zonder[lees meer...] er wat op te hebben gesmeerd. Aanraking doet gewoon al ontzettend pijn. Ik raad dit product sterk af en wil het nooit meer gebruiken!

17-05-2019 | Vrouw | 17
Spierpijn
Voelde alsof een gasbrander op mn rug gehouden werd, denk dat je er een ei op had kunnen bakken.mn beste vriendin heeft me huilend onder de koude douche gezet. Zeer aan te raden als je van pijn houd, zo niet... bespaar het jezelf. Weet niet eens of ik nu vanavond mee tapas kan eten met mijn familie. Ik hou heel veel van tapas. Ik ben boos.

17-04-2019 | Man | 24
benzydamine
Spierpijn
Helaas las ik de reviews nadat ik het al over mn complete rug en nek heb gesmeerd. Ik kan je vertellen dat mijn rug compleet in de fik staat. Notre dam is er niks bij. Lijkt wel alsof er iemand met napalm mijn nek heeft ingesmeerd en het probeert de blussen met hete olie! (…)

20-06-2017 | Vrouw | 53
Spierpijn
Vanwege spierpijn aan de zijkant van de kuit met uitstraling naar de tenen had ik al drie nachten amper geslapen. Hierop tantum warmte gehaald en ' avonds voor het slapen gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. In eerste instantie leek het niets te doen. Dus toch maar pijnstillers ingenomen. Vervolgens werd het heet, heter, heetst! Dus wakker en een oplossing gaan z[lees meer...]oeken. Wat in de bijsluiter wordt geadviseerd hielp niet. Het werd dusdanig heet dat ik werkelijk bang werd voor brandwonden. Inmiddels zijn we bijna 24 uur berder. Het been en de hand waarmee gesmeerd is zijn nog inwendig heet en het is gevoelig voor aanraking. De tube is vanochtend al weggegooid. Zonde van het geld, maar nooit meer deze hel.

15-06-2017 | Man | 55
Spierpijn
Zeer effectief en traagwerkend middel tegen spierverrekking. Na een training een bovenbeenspier overbelast. Masseren en hete douche hielpen niet. Voorzichtig tantum aangebracht, alleen smeren op de pijnlijke plek. Erna handen goed wassen. Het middel ging na 1 uur heftig branden en heeft de hele nacht doorgebrand. In de ochtend was alle pijn weg en het euvel verholpen (na e[lees meer...]en training een week eerder 3 dagen niet kunnen lopen). In de nacht nog wel een natte washand op anderen lichaamsdelen gelegd. Onbedoeld was het middel "verplaatst" naar intiemere delen. Zeer dun aanbrengen op zachtere huid als armen en rug en pas na 1 uur beoordelen of het voldoende effect heeft.

19-05-2017 | Vrouw | 35
Spierpijn
Vreselijk product vind ik. Voor de nacht op mijn nek/schouders gesmeerd maar de warmte (fik!) werd zo erg dat ik van gekkigheid niet meer wist wat ik moest doen; koude douche, pijnstilling?? Slapen lukte zeker niet, wilde wel janken. Uiteindelijk met natte doekjes naast m'n bed geslapen om steeds te koelen.Helse pijn, voelt als verbranden. Zelfs 2 dagen na aanbrengen nog. [lees meer...]Huid wordt rood, iets dik en prikt als een malle. In de prullenbak ermee zeg ik, wat een rotzooi!

09-05-2017 | Vrouw | 23
Spierpijn
Ik smeerde Tantum Warm op na het douchen tegen de spierpijn in mijn benen. Dit werd afgeraden in de bijsluiter die ik (nog) niet had gelezen. Eerst werd het warm.. toen werd het heet.. toen werd 't fucking heet en toen het voelde alsof Satan in hoogsteigen persoon mijn benen stond te flamberen besloot ik de bijsluiter te lezen om te kijken of ik deze brandende hel ongedaan[lees meer...] kon maken. Dat kon niet. Als je het effect 'niet prettig' vond moest je spoelen met lauwwarm water. Na een uur zou het effect verminderen. Niet prettig was nogal een understatement en de gedachte dat mijn benen voor tenminste nog een heel uur in de fik zouden staan zorgde ervoor dat ik bijna een beetje moest huilen. Inmiddels was ik ook lichtelijk in paniek of ik brandwonden kon oplopen van deze troep, maar daar kon ik niks over vinden op het internet dus dat was al een zorg minder, jeej wat een geluk!! Nou kan het zo zijn dat ik gevoelig ben voor dit spul of dat je absoluut niet vantevoren moet douchen, maar ik zou dit spul nooit meer kopen en raad het iedereen af tenzij je geniet van het gevoel vergelijkbaar met de brandende sensatie die je krijgt als je je lichaam met kokend frituurvet ondergiet.

27-02-2017 | Vrouw | 36
Spierpijn
zo een vreselijke nekpijn gehad ik kon niets meer. echt misselijk van de pijn. medicijnen helpen wel, maar je wil gewoon wat meer comfort. de kou op kantoor doet pijn. heb de extra warme tantum genomen, even getest op n klein stukje en geen probleem dus toen op mn hele nek en schouders. heeeeeeeerlijik warm wat een genot. echt een uitvinding en geen dome vragen meer over[lees meer...] geur oid. heb wel n hoog truitje aan, want je huid kleurt een beetje maar dat is niet interessant, de pijn is weg en het is heerlijk warm. wel ff testen, het is namelijk wel warm. als je van hete sauna houdt, dan is dit je ding.

14-01-2017 | Man | 47
Spierpijn
s'morgens aangebracht na een paar uur gaan sporten en toen ging het branden als een gek, heel de bovenkant van mijn armen vuurrood en vreselijke pijn

27-07-2016 | Man | 68
Spierpijn
Mijn leeftijd is 68 jaar. Na een weekend vrij zware arbeid spierpijn in been door overbelasting. Tantum gebruikt op advies van huisarts. Na twee dagen gebruik, (drie keer per dag) geen enkel effect. Ik zou dan op z'n minst een beetje verbetering gemerkt moeten hebben. In mijn ogen een veel te duur niet werkend smeersel.

16-11-2015 | Vrouw | 46