ziekte

Diazepam bij spierkramp

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor spierpijn

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: spierpijn

Rado-Salil

06-07-2021 | Vrouw | 70
Methylsalicylaat / Salicylzuur / Kamfer / Mentol etc
Spierpijn
Ik heb vreselijke spierpijn en dit middel helpt echt.

Lorazepam

11-03-2021 | Man | 37
lorazepam
Spierpijn
Ontspant de spieren bij spierpijn, goed resultaat

10-02-2021 | Man | 41
Spierpijn
Direct weggegooid. Vreselijk spul, risico is te groot, reactie te hevig. Direct na insmeren vuurrood over gehele lichaam (had alleen schouders en nek ingesmeerd), werd beroerd, kreeg enorme darm en spierkrampen. Wel na het douchen ingesmeerd. Naar huisarts gemoeten voor antihystaminicum.

Rivotril

07-02-2021 | Vrouw | 44
clonazepam
Spierpijn
Ik heb heel veel last van spierpijn. Ik laat ook regelmatig de 'knopen' losmaken bij de kinesist door middel van een soort 'prikken' (ken de wetenschappelijke naam niet). Dit is pijnlijk maar zeer effectief. Ik gebruik rivotril hierbij om het binnen de perken te houden en dit werkt

31-01-2021 | Vrouw | 38
Spierpijn
Na het opbrengen kreeg ik enorme buikkrampen en werd ik misselijk en benauwd. Vreselijk spul. Na het goed afspoelen net douchen gingen de klachten langzaam weg. Ik gebruik het nooit meer.

31-05-2020 | Vrouw | 25

18-05-2020 | Vrouw | 45
Spierpijn
Ik lees veel over de hitte. Ieder reageert anders. Is het te heftig, haal de hitte eruit met met icepack. En haal evt de crème zoveel mogelijk weg met een washandje. Tatum werkt nl door als je het niet weghaalt. Wees voorzichtig met aanbrengen, een beetje erbij kan altijd, maar eraf is lastiger. Zelf ervaar ik de warmte/hitte als fijn en helpt het bij de spierpijn. Maar [lees meer...]wees gewaarschuwd.

Neurobion

13-05-2020 | Vrouw | 35
vitamine B-complex
Spierpijn
Door mijn auto immuun ziekte heb ik me lang ellendig gevoeld. Heel erge spierpijn en futloos tot een dokter verder keek dan de resultaten die wel in orde waren. En voelde me gedurende die 6 weken veel energieker, veel minder pijn, minder stikop na inspanningen. Nu ben ik terug 1,5 week zonder omdat ik volgende maand terug op controle moet en weer beginnen de spierpijnen du[lees meer...]s het helpt wel degelijk aan mijn lichaam. Wss de auto immuunziekte die steeds mijn waardes naar beneden haalt. Ik hoop dat ik terug deze spuiten mag krijgen want het heeft goed geholpen.

16-02-2020 | Man | 43
Spierpijn
Ik gebruik op m'n nek en op en tussen m'n schouderbladen, echter treedt bijna iedere keer vrijwel direct jeuk op op de aangedane plekken. Deze gaat dus weg.

15-01-2020 | Vrouw | 68
Spierpijn
Midalgan in de extra warme uitvoering gekocht. Verschillende keren gesmeerd. Geen enkele warmte beleving ervaren.

Etoricoxib

06-01-2020 | Vrouw | 68
etoricoxib
Spierpijn
Ik kreeg dit middel ik kreeg nieuwe knie no maar na 8 maanden nog steeds pijn toen kreeg ik het 60 mg enloop nu met vreselijke pijn in nek en schouder uitstralende naar bovenarm aan de linkerkant.en hoge bloeddruk.

31-12-2019 | Vrouw | 38
Spierpijn
Nu voor de 2e keer in 5 jaar een beroep gedaan op Midalgan ivm zware spierpijn in rug en nek. Na het opbrengen van de dikke crème krijg ik het eerst verschrikkelijk koud, en daarna gebeurt er niks. Geen warmte, geen vlekken, geen jeuk helemaal niks

Prednisolon tabletten/ injecties

04-09-2019 | Man | 61
prednisolon
Spierpijn
ik heb 30 jaar lang Prednisolon geslikt. nu een paar maanden er van af .ik heb sarcoïdose . nu heb ik na 10 meter lopen al spierpijn. het maakt niet uit of ik veel of weinig loop.

Atorvastatine

15-08-2019 | Vrouw | 70
atorvastatine
Spierpijn
Na jaren gebruik nu last van vervelende spierpijn in benen, arts zei dat het normaal was maar nu het verergert ga ik toch terug aar huisarts

Rado-Salil

04-08-2019 | Man | 56
Methylsalicylaat / Salicylzuur / Kamfer / Mentol etc
Spierpijn
zeer goed product voor je spieren warm te houden en tegen pijnlijke spieren.

03-08-2019 | Man | 40

16-06-2019 | Vrouw | 27
Spierpijn
Wat een verschrikkelijk spul! Verleden jaar over mijn gehele rug gesmeerd wegens rugpijn. Na een paar minuten voelde ik mij weeig en beroerd. Dit werd met de seconde erger. Tot ik ook nog eens duizelig werd. Mijn vriend heeft toen snel alles proberen af te wassen. Een minuut of 15 later was het gelukkig voorbij. Ik dacht goed, wellicht een te groot oppervlakte gesme[lees meer...]erd... dus vandaag een beetje op mijn bovenarm gedaan wegens spierpijn. Zodra de huid warm was werd ik weer beroerd met pijnsteken in de buik. Ik heb het direct weer afgewassen! Wat een rotspul, dit moeten ze in de bijsluiter zetten.!

13-06-2019 | Vrouw | 15
Spierpijn
verschrikkelijk. verschrikkelijke buikkrampen. kon mij niet bewegen voor tientallen minuten

19-05-2019 | Vrouw | 42
Spierpijn
Mijn hele schouders en nek staan in de fik, er instaan zelfs blaren. Na eerst proberen te blussen met natte koude lappen, maar onder de douche gaan staan en lauw water er voorzichtig over laten stromen. Leek na tien minuten koelen wat minder branderig aan te voelen. Maar mocht niet zo zijn, uiteindelijk met een halve pot menthopoeder het iets weten te koelen. Nog steeds pi[lees meer...]jn in mijn nek en schouders en blaren erdoor gekregen. Wat een rotzooi!

17-05-2019 | Vrouw | 23
Spierpijn
Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad na het gebruik van tantum extra warm op mijn knie. De eerste uren reageerde ik nergens op, maar vervolgens werd het zo ontzettend heet en pijnlijk dat ik dacht dat mn been er af zou vallen of dat er ernstige brandwonden zouden ontstaan. 10 uren later voelde het een stuk beter. Tot ik ging douchen. Nu is de brandende hel terug, zonder[lees meer...] er wat op te hebben gesmeerd. Aanraking doet gewoon al ontzettend pijn. Ik raad dit product sterk af en wil het nooit meer gebruiken!

17-05-2019 | Vrouw | 17
Spierpijn
Voelde alsof een gasbrander op mn rug gehouden werd, denk dat je er een ei op had kunnen bakken.mn beste vriendin heeft me huilend onder de koude douche gezet. Zeer aan te raden als je van pijn houd, zo niet... bespaar het jezelf. Weet niet eens of ik nu vanavond mee tapas kan eten met mijn familie. Ik hou heel veel van tapas. Ik ben boos.

Cymbalta

08-05-2019 | Vrouw | 33
duloxetine
Spierpijn
hallo, ik neem nu 3dagen het medicijn cymbalta op aanraden van de huisdokter voor extreme spierpijnen en depressie. sinds dag 1 voel ik mij misselijk gevoel dat ik moet braken, zweet uitslaan, draaierig, duizelig, wazig in mijn hoofd. vind het persoonlijk heel gevaarlijk als ik met de auto rij of als ik aan de kassa sta van de winkel dat ik precies flouw ga vallen

Ibuprofen

02-05-2019 | Man | 49
ibuprofen
Spierpijn
Ibuprofen 800 MG Dit Gebruikte Ik Voor De Spierpijn Maar Dat Gaf Bij Mijn Het Tegenovergestelde Effect, Inplaats Dat De Spierpijn In Mijn Nek, Schouders, Bovenrug En De Onderrug Zou Gaan Verdwijnen, Nou Dat Gebeurde Dus Totaal Niet. De Bijwerkingen Bij Mij Waren Duizeligheid Hele kleine Epilepsie Aandoeningen Namelijk Toen Ik Vanuit Mijn Donkere Slaapkamer De Donkeregang[lees meer...] Via De Trap Naar Beneden Ging Lopen Om Een Glas Water Te Drinken In De Keuken En Vervolgens Het Licht In De Keuken Aan Deed Kreeg Ik Duizelingen ik Begon Te Draaien En Zag Allemaal Rare Vlekken Voor Mijn Ogen Etc. Hiervan Ben ik Zo Van Doen Geweest Dat Ik Toen Wel In 1 Keer Radicaal Alle Overige Tabletten Ridia Recta Door De WC En Toilet Spoelde In 1 Keer Weg Ermee. Dit Is Rotzooi Wat Het Deed Op Mijn Lichaam.

17-04-2019 | Man | 24
Spierpijn
Helaas las ik de reviews nadat ik het al over mn complete rug en nek heb gesmeerd. Ik kan je vertellen dat mijn rug compleet in de fik staat. Notre dam is er niks bij. Lijkt wel alsof er iemand met napalm mijn nek heeft ingesmeerd en het probeert de blussen met hete olie! (…)

Valium

10-04-2019 | Vrouw | 44
diazepam
Spierpijn
Ik heb hevige spierpijn omdat ik in een vochtig huis woon . En daardoor ook nog vele andere kwalen gekregen omdat ik er ook allergische reacties op na houd . Ben een allergie patient. Zit momenteel met een gebroken heup ; waardoor ik niet zo mobiel meer ben en nog hardere spierpijn kreeg ! En sinds ik die Valium neem is het al veel verbeterd . (Hout vasthouden ) Ik zou nu [lees meer...]graag met drukpunt massage willen beginnen ; maar heb er nog geen ervaringen mee ; dus als iemand me kan verder helpen dat zou fijn zijn . Alvast bedankt dat ik mijn ervaring hier mocht delen . Wens iedereen nog veel succes. Have a nice day ... Met Vriendelijke groeten.

Venlafaxine

24-03-2019 | Vrouw | 34
venlafaxine
Spierpijn
Ik neem sinds 4 weken dezelfde medicatie. Ik slaap niet door constant spierpijn en paar keer doorverwezen geweest naar mijn neuroloog. Nu leest ik jou verhaal en ik ben toch een beetje overdonderd door de bijwerkingen. Heb je toevallig meer uitleg ivm met de anti depressiva?

Naproxen

10-12-2018 | Man | 19
naproxen
Spierpijn
Had enorme last van spierpijn in mijn schouder, had zodoende al 30 uur niet meer geslapen. Ik nam de eerste pil in en binnen een halfuur was de pijn weg en lag ik te slapen. Echt een topmiddel.

11-11-2018 | Vrouw | 45
Spierpijn
Eerste keer dat ik Midalgan extra warm gebruikte (en laatste). Na mijn schouders te hebben ingesmeerd gingen die inderdaad gloeien en werd mijn huid rood. Dat trok binnen een paar minuten helemaal door naar de linkerkant van mijn gezicht. Die werd rood en ging gloeien en ik ging trillen alsof ik tien koppen espresso op had. Voelde me naar. en licht in mijn hoofd. Heb gepro[lees meer...]beerd het er af te wassen met lauw water en shampoo. Na een uur trok het weg, hoewel het nog iets opspeelde als ik ging bewegen (activatie bloedcirculatie denk ik). Heb in het verleden vaak tijgerbalsem gebruikt, daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Naproxen

29-10-2018 | Vrouw | 39
naproxen

12-08-2018 | Man | 41
Spierpijn
Gebruikt op de onderug voor stijfheid/spierpijn. Werd niet echt heet maar kreeg ernstige rode huiduitslag van. Leek eerder op een allergische reactie dan iets anders. Mijn halve rug werd rood ook op plaatsen waar middel niet gesmeeed had. Had het wel na het douchen gebruikt wat wordt afgeraden maar ik ga dit product niet meer gebruiken.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2658)
Depressie (2147)
Angst & paniekstoornis (2110)
Hoge bloeddruk (1528)
Blaasontsteking (1110)