Diazepam bij spierkramp

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor spierpijn

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: spierpijn

16-04-2024 | Vrouw | 46

branden op de huid

Aantal jaren geleden gekocht, geen houdbaarheidsdatum op verpakking. Waar ik jaren geleden gewoon een prettige "glow" ervaarde had ik nu het gevoel alsof ik in brand stond. Alsof mijn vel eraf getrokken kon worden! Mijn partner had ook het idee dat ik mega hoge koorts had oid. Wat een gevaar dit! Ik schrok me dood, was al bang dat ik mijn zoon hier per ongeluk mee zou[lees meer...] insmeren.

Diclofenac

04-04-2024 | Vrouw | 34
diclofenac
Spierpijn
Ik heb last van een triggerpoint in mijn rug. Een joekel van een spierknoop. Geen bijwerken van deze pijnstiller. Alleen een beetje hartkloppingen in de eerste half uur en een rustig gevend gevoel

28-03-2024 | Vrouw | 37
Spierpijn

pijnlijke huid druk op de borst huiduitslag hele lichaam

Hele heftige reactie op gehad. Huid stond na een paar seconde in de brand. Knalrood. Benauwd gevoel op de borst. Ik snap niet dat ze dit zomaar in de supermarkt verkopen.

01-03-2024 | Vrouw | 52

branden op de huid

Licht ingesmeerd, maar ging direct branden Koelen helpt niet. Je krijgt het er met geen mogelijkheid af. Lauw water Crème, zeep niks helpt Nu hele arm in de sudocreme gezet en blijven koelen Nooit meer Je zal je kind er mee insmeren!

19-01-2024 | Man | 83
Spierpijn
Het middel helpt tegen chronische spierpijn maar de bijwerkingen zijn zo heftig dat ik er verder van af zie. Mijn huisarts wil me doorsturen naar de neuroloog maar ondanks ik hem vertelde dat dat hangend ooglid al jaren aanwezig is en het ook een erfelijke kwestie is. De darmbloeding is later op de dag gekomen, ik bebrijp niet waarom ik dit middel gekregen heb terwijl ik g[lees meer...]evoelige darmen heb.

Lioresal

18-10-2023 | Vrouw | 37
baclofen
Spierpijn
Dokter stelde voor te proberen of dit me zou helpen met mijn tandenknarsen/klemmen. Want dit geeft spanning in mijn hoofdspieren en nekspieren. Ik heb verder sowieso bijna altijd last van mijn nekspieren (aanhechting schedel, schuine) en trapezius. Ik vind dat Lioresal de klachten vermindert. Misschien niet helemaal... (Uitgewerkt tegen einde van de nacht?), maar[lees meer...] het helpt wel. Ik heb nog geen bijwerkingen opgemerkt...

Spascupreel H

13-08-2023 | Vrouw | 61
homeopathisch
Spierpijn
Na heupprothese blijvende heuppijn met uitstraling naar de peesplaat op de zijkant.

09-01-2023 | Vrouw | 36
Spierpijn
Sta in de brand! Net alsof je je armen in het vuur houdt, verschrikkelijk. Nooit weer. Maakt het erger dan de kwaal zelf. Troep.

Vimovo

12-12-2022 | Vrouw | 57
naproxen/esomeprazol
Spierpijn
Ik ben geopereerd Lumbale stenose Ik ben bang dat dit product dik maakt? Heeft iemand ervaringen mee? Momenteel veel in bed liggen na operatie voor rug te sparen

Glucosamine

02-11-2022 | Vrouw | 69
glucosamine
Spierpijn
Ontstoken pezen, klacht werd erger

Androgel

05-10-2022 | Man | 59
testosteron
Spierpijn
Problemen : geen fut meer ,geen ercties ,liefdeloos en geen kracht meer . Na een verwijzing naar uroloog en bloedafname een gemeten waarde van 1,5 nmol/l . Dit moet ongeveer op mijn leeftijd [59 jaar] normaal 8 nmol/l zijn Er werd mij eerst 1 zakje androgel van 50mg per dag voorgeschreven . Na 3 maanden duidelijke verbetering van klachten maar nog niet optimaal Opnie[lees meer...]uw bloedafname en waarde waren nu 6 nmol/l . In overleg met uroloog gebruik ik nu de ene dag 2 zakjes en de andere dag 1 zakje . Na 3 maanden was mijn bloedwaarde naar 13 nmol/l gestegen en in orde. Maar de laatste tijd heb ik forse spierpijn in mijn linker schouder waar ik niet van kan slapen maar die op den dag weer verdwijnt. Is er misschien iemand die ook deze ervaring heeft omdat ik niet zeker weet of dit iets met gebruik van androgel te maken heeft.

09-09-2022 | Man | 68
Pijnlijke nek en schouder

21-04-2022 | Vrouw | 30
Spierpijn
Pas op met smeren bij gevoelige huid

Tramadol

08-04-2022 | Vrouw | 78
tramadol
Spierpijn
Ik heb zware pot getild daarna ontzettend pijn. In arm

17-02-2022 | Vrouw | 29
Spierpijn
Naproxen gekregen voor mijn nekpijn die niet meer met paracetamol te onderdrukken was. Netjes na de maaltijd ingenomen om zo de kans op bijwerkingen te verminderen. Op dag 1 ging het nog goed ondanks dat ik geen pijn vermindering merkte. Op dag 2 stond ik op met onwijze krampen in me maag die na 24 uur niks meer te hebben ingenomen nog aan blijven houden. De maagpijn i[lees meer...]s nog erger dan de pijn waarvoor ik deze troep heb gekregen. Voor mij zeker geen tweede keer!!

01-01-2022 | Vrouw | 59
Spierpijn
Na een paar minuten en vreselijke reactie: mijn huid leek in brand te staan. Alleen koude natte lappen afwisselend met icepacks brengen enige verkoeling. Dit spul moet verboden worden!! Levensgevaarlijk!! Vreselijk!! Verga van de pijn! Alsof je in lichterlaaie staat!

Rado-Salil

06-07-2021 | Vrouw | 70
Methylsalicylaat / Salicylzuur / Kamfer / Mentol etc
Spierpijn
Ik heb vreselijke spierpijn en dit middel helpt echt.

Lorazepam

11-03-2021 | Man | 37
lorazepam
Spierpijn
Ontspant de spieren bij spierpijn, goed resultaat

10-02-2021 | Man | 41
Spierpijn
Direct weggegooid. Vreselijk spul, risico is te groot, reactie te hevig. Direct na insmeren vuurrood over gehele lichaam (had alleen schouders en nek ingesmeerd), werd beroerd, kreeg enorme darm en spierkrampen. Wel na het douchen ingesmeerd. Naar huisarts gemoeten voor antihystaminicum.

Rivotril

07-02-2021 | Vrouw | 44
clonazepam
Spierpijn
Ik heb heel veel last van spierpijn. Ik laat ook regelmatig de 'knopen' losmaken bij de kinesist door middel van een soort 'prikken' (ken de wetenschappelijke naam niet). Dit is pijnlijk maar zeer effectief. Ik gebruik rivotril hierbij om het binnen de perken te houden en dit werkt

31-01-2021 | Vrouw | 38
Spierpijn
Na het opbrengen kreeg ik enorme buikkrampen en werd ik misselijk en benauwd. Vreselijk spul. Na het goed afspoelen net douchen gingen de klachten langzaam weg. Ik gebruik het nooit meer.

31-05-2020 | Vrouw | 25

18-05-2020 | Vrouw | 45
Spierpijn
Ik lees veel over de hitte. Ieder reageert anders. Is het te heftig, haal de hitte eruit met met icepack. En haal evt de crème zoveel mogelijk weg met een washandje. Tatum werkt nl door als je het niet weghaalt. Wees voorzichtig met aanbrengen, een beetje erbij kan altijd, maar eraf is lastiger. Zelf ervaar ik de warmte/hitte als fijn en helpt het bij de spierpijn. Maar [lees meer...]wees gewaarschuwd.

Neurobion

13-05-2020 | Vrouw | 35
vitamine B-complex
Spierpijn
Door mijn auto immuun ziekte heb ik me lang ellendig gevoeld. Heel erge spierpijn en futloos tot een dokter verder keek dan de resultaten die wel in orde waren. En voelde me gedurende die 6 weken veel energieker, veel minder pijn, minder stikop na inspanningen. Nu ben ik terug 1,5 week zonder omdat ik volgende maand terug op controle moet en weer beginnen de spierpijnen du[lees meer...]s het helpt wel degelijk aan mijn lichaam. Wss de auto immuunziekte die steeds mijn waardes naar beneden haalt. Ik hoop dat ik terug deze spuiten mag krijgen want het heeft goed geholpen.

16-02-2020 | Man | 43
Spierpijn
Ik gebruik op m'n nek en op en tussen m'n schouderbladen, echter treedt bijna iedere keer vrijwel direct jeuk op op de aangedane plekken. Deze gaat dus weg.

15-01-2020 | Vrouw | 68
Spierpijn
Midalgan in de extra warme uitvoering gekocht. Verschillende keren gesmeerd. Geen enkele warmte beleving ervaren.

Etoricoxib

06-01-2020 | Vrouw | 68
etoricoxib
Spierpijn
Ik kreeg dit middel ik kreeg nieuwe knie no maar na 8 maanden nog steeds pijn toen kreeg ik het 60 mg enloop nu met vreselijke pijn in nek en schouder uitstralende naar bovenarm aan de linkerkant.en hoge bloeddruk.

31-12-2019 | Vrouw | 38
Spierpijn
Nu voor de 2e keer in 5 jaar een beroep gedaan op Midalgan ivm zware spierpijn in rug en nek. Na het opbrengen van de dikke crème krijg ik het eerst verschrikkelijk koud, en daarna gebeurt er niks. Geen warmte, geen vlekken, geen jeuk helemaal niks

Prednisolon tabletten/ injecties

04-09-2019 | Man | 61
prednisolon
Spierpijn
ik heb 30 jaar lang Prednisolon geslikt. nu een paar maanden er van af .ik heb sarcoïdose . nu heb ik na 10 meter lopen al spierpijn. het maakt niet uit of ik veel of weinig loop.

Atorvastatine

15-08-2019 | Vrouw | 70
atorvastatine
Spierpijn
Na jaren gebruik nu last van vervelende spierpijn in benen, arts zei dat het normaal was maar nu het verergert ga ik toch terug aar huisarts