ziekte

Diazepam bij spierkramp

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor spierpijn

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: spierpijn

16-02-2020

Spierpijn

Ik gebruik op m'n nek en op en tussen m'n schouderbladen, echter treedt bijna iedere keer vrijwel direct jeuk op op de aangedane plekken. Deze gaat dus weg.
15-01-2020

Spierpijn

Midalgan in de extra warme uitvoering gekocht. Verschillende keren gesmeerd. Geen enkele warmte beleving ervaren.
06-01-2020

Etoricoxib (etoricoxib)
Spierpijn

Ik kreeg dit middel ik kreeg nieuwe knie no maar na 8 maanden nog steeds pijn toen kreeg ik het 60 mg enloop nu met vreselijke pijn in nek en schouder uitstralende naar bovenarm aan de linkerkant.en hoge bloeddruk.
31-12-2019

Spierpijn

Nu voor de 2e keer in 5 jaar een beroep gedaan op Midalgan ivm zware spierpijn in rug en nek. Na het opbrengen van de dikke crème krijg ik het eerst verschrikkelijk koud, en daarna gebeurt er niks. Geen warmte, geen vlekken, geen jeuk helemaal niks
04-09-2019

Prednisolon tabletten/ injecties (prednisolon)
Spierpijn

ik heb 30 jaar lang Prednisolon geslikt. nu een paar maanden er van af .ik heb sarcoïdose . nu heb ik na 10 meter lopen al spierpijn. het maakt niet uit of ik veel of weinig loop.
15-08-2019

Atorvastatine (atorvastatine)
Spierpijn

Na jaren gebruik nu last van vervelende spierpijn in benen, arts zei dat het normaal was maar nu het verergert ga ik toch terug aar huisarts
04-08-2019

Rado-Salil (Methylsalicylaat / Salicylzuur / Kamfer / Mentol etc)
Spierpijn

zeer goed product voor je spieren warm te houden en tegen pijnlijke spieren.
03-08-2019

16-06-2019

Spierpijn

Wat een verschrikkelijk spul! Verleden jaar over mijn gehele rug gesmeerd wegens rugpijn. Na een paar minuten voelde ik mij weeig en beroerd. Dit werd met de seconde erger. Tot ik ook nog eens duizelig werd. Mijn vriend heeft toen snel alles proberen af te wassen. Een minuut of 15 later was het gelukkig voorbij. Ik dacht goed, wellicht een te groot oppervlakte gesme[lees meer...]erd... dus vandaag een beetje op mijn bovenarm gedaan wegens spierpijn. Zodra de huid warm was werd ik weer beroerd met pijnsteken in de buik. Ik heb het direct weer afgewassen! Wat een rotspul, dit moeten ze in de bijsluiter zetten.!
13-06-2019

Spierpijn

verschrikkelijk. verschrikkelijke buikkrampen. kon mij niet bewegen voor tientallen minuten
19-05-2019

Spierpijn

Mijn hele schouders en nek staan in de fik, er instaan zelfs blaren. Na eerst proberen te blussen met natte koude lappen, maar onder de douche gaan staan en lauw water er voorzichtig over laten stromen. Leek na tien minuten koelen wat minder branderig aan te voelen. Maar mocht niet zo zijn, uiteindelijk met een halve pot menthopoeder het iets weten te koelen. Nog steeds pi[lees meer...]jn in mijn nek en schouders en blaren erdoor gekregen. Wat een rotzooi!
17-05-2019

Spierpijn

Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad na het gebruik van tantum extra warm op mijn knie. De eerste uren reageerde ik nergens op, maar vervolgens werd het zo ontzettend heet en pijnlijk dat ik dacht dat mn been er af zou vallen of dat er ernstige brandwonden zouden ontstaan. 10 uren later voelde het een stuk beter. Tot ik ging douchen. Nu is de brandende hel terug, zonder[lees meer...] er wat op te hebben gesmeerd. Aanraking doet gewoon al ontzettend pijn. Ik raad dit product sterk af en wil het nooit meer gebruiken!
17-05-2019

Spierpijn

Voelde alsof een gasbrander op mn rug gehouden werd, denk dat je er een ei op had kunnen bakken.mn beste vriendin heeft me huilend onder de koude douche gezet. Zeer aan te raden als je van pijn houd, zo niet... bespaar het jezelf. Weet niet eens of ik nu vanavond mee tapas kan eten met mijn familie. Ik hou heel veel van tapas. Ik ben boos.
08-05-2019

Cymbalta (duloxetine)
Spierpijn

hallo, ik neem nu 3dagen het medicijn cymbalta op aanraden van de huisdokter voor extreme spierpijnen en depressie. sinds dag 1 voel ik mij misselijk gevoel dat ik moet braken, zweet uitslaan, draaierig, duizelig, wazig in mijn hoofd. vind het persoonlijk heel gevaarlijk als ik met de auto rij of als ik aan de kassa sta van de winkel dat ik precies flouw ga vallen
02-05-2019

Ibuprofen (ibuprofen)
Spierpijn

Ibuprofen 800 MG Dit Gebruikte Ik Voor De Spierpijn Maar Dat Gaf Bij Mijn Het Tegenovergestelde Effect, Inplaats Dat De Spierpijn In Mijn Nek, Schouders, Bovenrug En De Onderrug Zou Gaan Verdwijnen, Nou Dat Gebeurde Dus Totaal Niet. De Bijwerkingen Bij Mij Waren Duizeligheid Hele kleine Epilepsie Aandoeningen Namelijk Toen Ik Vanuit Mijn Donkere Slaapkamer De Donkeregang[lees meer...] Via De Trap Naar Beneden Ging Lopen Om Een Glas Water Te Drinken In De Keuken En Vervolgens Het Licht In De Keuken Aan Deed Kreeg Ik Duizelingen ik Begon Te Draaien En Zag Allemaal Rare Vlekken Voor Mijn Ogen Etc. Hiervan Ben ik Zo Van Doen Geweest Dat Ik Toen Wel In 1 Keer Radicaal Alle Overige Tabletten Ridia Recta Door De WC En Toilet Spoelde In 1 Keer Weg Ermee. Dit Is Rotzooi Wat Het Deed Op Mijn Lichaam.
17-04-2019

Spierpijn

Helaas las ik de reviews nadat ik het al over mn complete rug en nek heb gesmeerd. Ik kan je vertellen dat mijn rug compleet in de fik staat. Notre dam is er niks bij. Lijkt wel alsof er iemand met napalm mijn nek heeft ingesmeerd en het probeert de blussen met hete olie! (…)
10-04-2019

Valium (diazepam)
Spierpijn

Ik heb hevige spierpijn omdat ik in een vochtig huis woon . En daardoor ook nog vele andere kwalen gekregen omdat ik er ook allergische reacties op na houd . Ben een allergie patient. Zit momenteel met een gebroken heup ; waardoor ik niet zo mobiel meer ben en nog hardere spierpijn kreeg ! En sinds ik die Valium neem is het al veel verbeterd . (Hout vasthouden ) Ik zou nu [lees meer...]graag met drukpunt massage willen beginnen ; maar heb er nog geen ervaringen mee ; dus als iemand me kan verder helpen dat zou fijn zijn . Alvast bedankt dat ik mijn ervaring hier mocht delen . Wens iedereen nog veel succes. Have a nice day ... Met Vriendelijke groeten.
24-03-2019

Venlafaxine (venlafaxine)
Spierpijn

Ik neem sinds 4 weken dezelfde medicatie. Ik slaap niet door constant spierpijn en paar keer doorverwezen geweest naar mijn neuroloog. Nu leest ik jou verhaal en ik ben toch een beetje overdonderd door de bijwerkingen. Heb je toevallig meer uitleg ivm met de anti depressiva?
10-12-2018

Naproxen (naproxen)
Spierpijn

Had enorme last van spierpijn in mijn schouder, had zodoende al 30 uur niet meer geslapen. Ik nam de eerste pil in en binnen een halfuur was de pijn weg en lag ik te slapen. Echt een topmiddel.
11-11-2018

Spierpijn

Eerste keer dat ik Midalgan extra warm gebruikte (en laatste). Na mijn schouders te hebben ingesmeerd gingen die inderdaad gloeien en werd mijn huid rood. Dat trok binnen een paar minuten helemaal door naar de linkerkant van mijn gezicht. Die werd rood en ging gloeien en ik ging trillen alsof ik tien koppen espresso op had. Voelde me naar. en licht in mijn hoofd. Heb gepro[lees meer...]beerd het er af te wassen met lauw water en shampoo. Na een uur trok het weg, hoewel het nog iets opspeelde als ik ging bewegen (activatie bloedcirculatie denk ik). Heb in het verleden vaak tijgerbalsem gebruikt, daar heb ik nooit problemen mee gehad.
29-10-2018

Naproxen (naproxen)

12-08-2018

Spierpijn

Gebruikt op de onderug voor stijfheid/spierpijn. Werd niet echt heet maar kreeg ernstige rode huiduitslag van. Leek eerder op een allergische reactie dan iets anders. Mijn halve rug werd rood ook op plaatsen waar middel niet gesmeeed had. Had het wel na het douchen gebruikt wat wordt afgeraden maar ik ga dit product niet meer gebruiken.
14-06-2018

Tradonal (tramadol)
Spierpijn

Na weken van hevige spierpijn (rug, schouders, nek en armen) en 6 ontstekingsremmers (nurofen 400) per dag te nemen zonder resultaat, kreeg ik deze voorgeschreven. Ik neem ze afwisselend met nurofen 400 en in combinatie met diazepam (volgens doktersadvies, niet op eigen houtje). De Tradonal werkt duidelijk veel beter. Ik word er wel erg moe van, soms wat duizelig en licht [lees meer...]in mijn hoofd en wel constant licht misselijk. Niet in die mate dat ik niet kan eten of moet overgeven maar toch onaangenaam. De pijn is echter veel beter en dat maakt veel goed.
14-06-2018

Diazepam (diazepam)
Spierpijn

Ik neem een halfje per dag (5mg) n.a.v. hevige spierpijn in mijn bovenlichaam (vooral rug, schouders, nek en armspieren). Duurt wel een klein uurtje voor het begint te werken maar is dan redelijk effectief. Een uur na inname word ik wel ontzettend moe, dus ik neem het enkel voor het slapengaan. Werkt 's ochtends ook nog redelijk lang door waardoor ik zo goed als de hele vo[lees meer...]ormiddag doodmoe ben. Als ik 's nachts moet opstaan voor naar de wc te gaan, voel ik me ook wel wat duizelig maar tegen de ochtend is dat meestal voorbij. Verder geen bijwerkingen. Ik ben momenteel thuis dus dan kan ik lang uitslapen en is de vermoeidheid geen groot probleem, maar ik denk niet dat ik het kan doornemen wanneer ik terug aan het werk moet en er vroeg uit moet.
02-05-2018

Voltaren (diclofenac)

Na het sporten 1 keer gebruiken op de kuiten en nagenoeg geen spierpijn
10-03-2018

Tramadol (tramadol)
Spierpijn

Na een aanrijding lag mijn nek in puin. Enkel een beginnende nekhernia te zien. Maar bij pijn aanvallen regelmatig flauwvallen. Zelfs met bevallingen zulke heftige pijnen niet meegemaakt. Ik krijg een deel voorgeschreven en een deel van een vriend. Nu weet ik hoe dom het is maar vd arts kreeg ik niets bij terwijl het alleen maar slechter werd. Nu na maanden revalidatie en[lees meer...]z gaat het met de klachten een stukje beter. Het nare is dat ik gewend ben geraakt aan de tramadol. Ik heb ook dagen dat ik er 2 ipv 4 gebruik. Maar ik merkt dat ik ze nu vooral neem tegen de ontwenningsverschijnselen ipv de pijn. Voor de pijn zou ik met een paar x per week voldoende hebben. Ik heb mezelf dit aangedaan maar heb geen idee hoe ik ervan af kom.
09-11-2017

Tramadol (tramadol)
Spierpijn

Ik gebruik tramadol nu zo'n half jaar ´s morgens ( 2x50 mg). Het klinkt misschien raar maar ik krijg er heel veel energie van. Zijn er mensen die dit ook hebben?
21-10-2017

BuTrans (buprenorfine)

03-08-2017

Spierpijn

Midalgan extra warm gebruikt op kuit, maar totaal geen gevoel van warmte en er ontstaat ook geen roodheid. Heeft geen enkel effect bij mij.
07-07-2017

Fentanyl (fentanyl oromucosaal/transdermaal)
Spierpijn

Ik heb een spierziekte en zonder dit zou ik niet kunnen functioneren met mijn kindjes, Vannacht heb ik ook iets te rustig kan slapen maar wel waar ik wakker van wordt, Ik zou niet meer zonder kunnen als je iemand het kwijt wil nou mag je mij bellen dan koop ik het wel, (Redactie Mijn medicijn : privé gegevens verwijderd - ter info alleen ervaringen worden gewisseld - g[lees meer...]een medicijnen)

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2290)
Depressie (1876)
Angst & paniekstoornis (1740)
Hoge bloeddruk (1306)
Acne/puistjes (920)