Ervaringen met Daktarin

Voetschimmel (4 meningen)
Schimmelinfectie van de huid (4 meningen)

Ketoconazol (huid) (21 meningen)
Miconazol (14 meningen)
Nystatine Suspensie (13 meningen)
Loprox (8 meningen)
Pevaryl (7 meningen)

16-08-2010 | Man
Kalknagel(s)
Uitermate tevreden met dit middel.heb hiervoor het nodige op aanraden van de pedicure gebruikt,maar zonder resultaat.Belangrijk is echter dat je consequent bent in het aanbrengen.Ik breng eerst nagellak remover met aceton aan op de nagels en daarna de daktarin. Ik begon 2 maand geleden met 7 schimmelnagels en nu gaan de laatste 2 over..

24-04-2013 | Vrouw | 20
Kalknagel(s)
Daktarin helpt bij mij wel goed. Ik heb eerst tegen mijn 2 kalknagels (1 grote teen en 1 klein teentje) olie gebruikt van een ander merk, maar dat leek na een aantal maanden niet meer te werken. Nu gebruik in alweer maanden daktarin. Het duurt heel lang, maar inmiddels ben ik wel zo ver dat ik alweer bij slippers durf te dragen (zonder nagellak). Mijn grote teennagel i[lees meer...]s nu voor de heft weer helemaal ''normaal', na jaren ermee klungelen. Ik lak de nagel(s) 2x per dag met daktarin en doe 1x in de week een voetenbadje met tea tree olie waarna ik de kalknagel helemaal plat en zo kort mogelijk vijl. Het helpt, maar je moet wel heel veel geduld hebben!!!

11-07-2023 | Man | 47
miconazol (20mg/ml)
Kalknagel(s)
Al enige tijd last van kalknagels. Na online onderzoek voor Daktarin gegaan. Reden was vooral de reclame uitingen van de andere opties. Tabletten pas ik voor, wil geen risico op lever/nier beschadigingen voor dit. Daktarin is betaalbaar (1 flesje 3 maanden). Wel moet je telkens met aceton afnemen, dat heb ik veranderd naar aceton vrije nagellak remover, want mijn nagels[lees meer...] reageerden niet goed op elke dag aceton (waarschijnlijk geen enkele nagel, dus niet echt goed advies van de fabrikant). Ik zie wel wat effect, maar zelfs na een jaar is het minimaal. Ik had wel hele harde nagels en flink verdikt en heb het idee dat dit wat minder is. Nu na een jaar zie ik voor het eerst echt effect bij 1 nagel, die lijkt nu bij te trekken. Dat is er één van de 8 in totaal, dus ik denk dat ik een ander middel binnen kort ga proberen. (wellicht een type schimmel die beter aangepakt wordt door een alternatief middel).

03-09-2018 | Vrouw | 54
miconazol (20mg/g)
Kalknagel(s)
Me goed gehouden aan de gebruiksaanwijzing. En ja ik weet dat je het lang moet gebruiken een jaar ..alhoewel je na 3 maanden weer een nieuw flesje moet kopen, is nl niet langer houdbaar. Waarom dan zon grote fles..er is dan maar een klein beetje uit. Verspilling en weggegooid geld. Na deze periode helemaal geen verbetering zelfs erger geworden. Stop er dus mee...probeer e[lees meer...]en middel te zoeken wat wel helpt.