Ervaringen met Loprox

ciclopirox

Ketoconazol (huid) (21 meningen)
Daktarin (17 meningen)
Miconazol (14 meningen)
Nystatine Suspensie (13 meningen)
Pevaryl (7 meningen)

20-02-2020 | Man | 70
Voetschimmel
Al een aantal jaren zeer droge huid van de voeten, met loszittende velletjes. Geen jeuk, niet transpirerende voeten, geen kloven, niet rood, geen blaasjes. Het gebruik van loprox geeft lichte verbetering maar velletjes blijven. Advies huisarts en pedicure: doorgaan met smeren.

27-07-2018 | Man | 55

01-06-2020 | Man | 44
Voetschimmel
Grote teen nagels waren geïnfecteerd met schimmel en met behulp van Loprox was ik er zo weer vanaf na 2 maanden elke dag smeren op de nagels

14-07-2022 | Vrouw | 33
Voetschimmel
Ik had al jaren op 1 voet een hardnekkige schimmel die elke zomer erger terug kwam. Ik had verwacht dat de zalf ook niets zou doen, maar na 2 weken trouw elke ochtend en avond smeren begon ik toch verbetering te merken. Na 5 weken netjes 2x per dag smeren was het helemaal over. Ik ben nu 2 weken gestopt en mijn voet ziet er gewoon uit zoals hij er uit hoort te zien. Za[lees meer...]lf trekt niet snel in maar geeft geen vlekken dus dat maakt niet zoveel uit. Geen bijwerkingen gehad, alleen de 1e week was mijn voet wat branderig na het opsmeren van de zalf maar dat trok ook zo weer weg.

09-04-2021 | Man | 56
Schimmelinfectie van de huid
Na 2 maanden gebruik van de crème zijn alle klachten verdwenen. Infectie opgelopen tijdens militaire dienst, 36 jaar geleden. Alle middelen geprobeerd die er zijn bij drogist/apotheek en zelfs medicijnen geslikt maar niets hielp. Ik kan nu gewoon weer schoenen aan zonder dat mijn voeten beginnen te "zwellen". Geweldig en zeer tevreden.

10-02-2019 | Man | 51
Voetschimmel
Al jaren zeer droge voeten, heel veel gesmeerd maar niets hielp. 2 verschillende pedicures gaven aan dat ik gewoon moet smeren met vaselinecreme. Toch maar de huisarts geraadpleegd en hij schreef mij Loprox i.c.m. vaseline/parafinecreme voor. Binnen 1 week alles weg en heel zachte, mooie en goedverzorgde voeten. (ben tevens van pedicure gewisseld)

16-07-2018 | Vrouw | 35
Schimmelinfectie van de huid
Na de smeersels van huisarts/apotheek/supermarkt/drogist bij de dermatoloog gekomen. Deze heeft de loprox 10 mg crème voor geschreven. dat is nu ongeveer een half jaar geleden. Toentertijd leek mijn voet 3e graads verbrand, maar al snel kreeg mijn huid weer de gewone kleur! Het "zweten" en de jeuk waren binnen een week weg! Snel daarna kwam de vervelling aan de voet en kwa[lees meer...]m er nieuwe huid voor terug. De voet is nog niet geheel schimmel vrij, maar heb ook eerst een jaar met niet werkende zalf gesmeerd. Maar met loprox eindelijk resultaat, makkelijk in gebruik en geen bijwerkingen. Aanrader

30-08-2010 | Man
ciclopirox
Ontstaan van schimmelinfectie na koortslip
Pakweg de beste cremé tegen een schimmelinfectie met weinig bijwerkingen. Vraag de huisars naar dit middel omdat het een merkproduct betreft schrijft de huisarts dit niet direct voor maar meestal een ander merkloos product welke minder effectief is of helemaal niet werkt