Tandverzorging (19 meningen)

14-12-2021 | Vrouw | 65
Gevoelige tanden
Al heel lang last van droge mond en nu smaakverlies. Volgens mij is de samenstelling veranderd en zo ook de verpakkingen. Heb nu meerdere geprobeerd maar heb besloten om acuut met Sensodyne te stoppen.

14-11-2021 | Man | 62
Gevoelige tanden
Ik had zeker 8 jaar Sensodyne gebruikt. tot dat ik veel slijmvorming in de mond kreeg. als ik voor het slapen mijn tanden poetste, dan liep daarna, wanneer ik in bed lag, soms het slijm uit de mond. Ik was steeds bezig met het weg slikken van het slijm. Ook ik heb de klanten service van Sensodyne hier over benadert. Ook bij mij gaf Sensodyne aan dat ze dit probleem niet [lees meer...]herkenden. Sindsdien gebruik ik een ander merk en heb geen problemen meer. Tenzij ik andere merken probeer waar whitening in zit.

13-11-2021 | Vrouw | 30
mondverzorging (1)
Gevoelige tanden
Het werd aangeraden door mijn tandarts. Binnen een paar dagen kreeg ik veel pijnklachten in mijn mond. Met onder mijn tong zweertjes en kloofjes. Mega pijnlijk! Kon het eerst niet linken aan de tandpasta. Op vakantie nam ik een andere tandpasta mee en de klachten verdwenen binnen 2 dagen.

04-11-2021 | Vrouw | 52
Gevoelige tanden
Oh mensen wat ben ik blij dit te lezen. Tranen over mijn wangen van de pijn, en dacht zou ik allergisch reageren op mijn nieuwe tanpasta (rapid relief sensodyne) ik gebruik hem pas drie dagen, en nu ? Het lijkt alsof ik zoutzuur heb gegeten. Zoveel pijn.. dikke lippen, blaren, wondjes. Het is echt vreselijk. Durf niet te eten alleen koud te drinken. Alles is gezwollen en s[lees meer...]likken doet pijn. Eigenlijk zouden we met zijn allen samen iets moeten ondernemen dit is toch vreselijk?!!!

27-08-2021 | Vrouw | 32
Gevoelige tanden
Ik schrik hier echt van. Ik tob al heel lang met keelklachten. Vorig jaar een heel naar maag onderzoek gehad (met een canule langs je keel) om de oorzaak te achterhalen. Afgelopen zomer vreselijke keel ontsteking gehad. Kan me niet heugen dat ik ooit zo ziek ben geweest, met hoge koorts, opgezette klieren en één uitgedroogde bacteriën bende in mijn mond. Ik heb dagen niet [lees meer...]gegeten omdat ik niet kon slikken. Ik ben nu gaan googelen op mijn tandpasta omdat de "milde" klachten die ik al lang dagelijks heb zoals; mondbranden, loslaten van slijmvlies (draden uit je mond), ontzettend droge mond door te weinig speeksel aanmaak, daardoor stink je weer uit je mond. Ik ben gewoon één van de velen joh. Dit hele bedrijf moet opgedoekt worden. Als ik de kosten zou moeten uitrekenen van al mijn doktersbezoeken, onderzoeken en aangeschafte troep, zoals idd nep speeksel bij de apotheek en dure mondwaters uit Amerika. Daar zou je leuk van op vakantie kunnen. Schandalig, geen woorden voor. Het is gewoon mijn tandpasta....

21-07-2021 | Vrouw | 46
Gevoelige tanden
Heel herkenbaar!!! Ik gebruik al jaren sensodyne, maar blijkbaar nu een andere meegenomen, doe ik eigenlijk wel vaker. Maar dikke lippen, als ik lachte leek het net alsof er verdoving in zat..van binnen heel pijnlijk, zere tong met blaartjes, vaak keelpijn… daardoor al vaak Corona test gedaan, pfffff, nu gestopt en gisteren maar met water tanden gepoetst.. voelt nu veel be[lees meer...]ter.

15-07-2021 | Man | 40
Gevoelige tanden
Sinds een week of 3 gebruik ik Sensodyne Complete Protection. Dit vanwege gevoelige tanden en tandvlees. Het leek nl. een prima alles-in-1 product. Braaf 2x per dag poetsen en niet spoelen (advies). Sinds een week zeer pijnlijke mond, tong, lippen en tandvlees. Aften op de onderlip en onderkant tong incl. Verdikking. Tong voelt net als schuurpapier, smaak verminderd. Lippe[lees meer...]n voelen branderig, net of ze kapot zijn en je er zout op doet. Tandvlees doet pijn - steken/branden - en voelt zeer strak aan. Delen die nooit bloedden, zijn gaan bloeden. Gevoeligheid voor kou is nagenoeg weg, maar mijn tanden “prikken” en “trekken”. Ik herken een heleboel van de klachten hier! Ik ga weer over op mijn oude tandpasta. Weg met die Sensodyne TROEP!

10-07-2021 | Man | 83
mondverzorging (1)
Gevoelige tanden
Na de eerste avond poetsen mijn onderlip rood, dik en gebarsten. De dagen erna kwamen er meer plekken bij. Blij deze reacties te lezen. Ik heb het eerder gehad met een bepaalde tandpasta. Heb vanavond direct mijn oude tandpasta weer gepakt en deze ook goed uitgespoeld na het poetsen. Advies tandarts was namelijk niet spoelen na het poetsen. Hopen dat het snel geneest[lees meer...].

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum