Alzheimer

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor Alzheimer

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Lorazepam 1 1
Haldol 1 1
Denorex RX 1 4
Acomplia 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: Alzheimer

Mebendazol Tabletten

03-05-2022 | Vrouw | 59
mebendazol
Alzheimer
Iemand gaf aan dat het goed is om af en toe een kuurtje te doen omdat bepaalde wormen Alzheimer kunnen veroorzaken veroorzaken. Maar ik ben niet van plan dit ooit nog een keer te nemen. Ik slik verder nooit medicijnen en heb ook geen klachten. Behalve dus na gebruik van deze rommel.

Reminyl

24-08-2021 | Vrouw | 69
galantamine
Alzheimer
In 2019 kreeg ik de diagnose Alzheimer, als 1e kreeg ik een pleister die 1x daags opgeplakt moest worden. Ik was allergisch hiervoor en kreeg toen Galantamine voorgeschreven. Ben er supertevreden over, geen bijwerkingen .. en ik voel me beter als twee jaar geleden. Mijn omgeving heeft dezelfde mening. Ik zeg soms als grap: ik ben de 1e die van Alzheimer geneest :).

Denorex RX

21-04-2021 | Man | 55
koolteer/ levomenthol
Alzheimer
Ik ben vergeten waarvoor ik het gebrulk

22-05-2015 | Vrouw | 59
Alzheimer
Bij mij is bensons syndroom vastgesteld, een zeldzaam voorstadium van Alzheimer. Voordat ik exelon gebruikte, traden dagelijks wanen op, deze verdwenen na opplakken van exelon. Ik kreeg wel ook dagelijks diarree. Met gebruik van dr Vogels tormentavena verdween ook die diarree. Exelon zou de progressie van de ziekte remmen, dat is voor mij moeilijk te beoordelen.

29-09-2014 | Man | 85
Alzheimer
Exelon pleister werkte goed, tot mijn vader heftige uitslag kreeg van de lijm op de pleister. Nu zijn we over op Galantamine pillen, die nog veel beter blijken te werken dan Exelon. Mijn vader heeft ook diabetes, dus mogelijk was de opname door slechte bloedcirculatie via de pleister minder efficiënt dan via de pillen.

Reminyl

29-09-2014 | Man | 85
galantamine
Alzheimer
Mijn vader heeft dit middel gekregen tegen dementie (niet van het Alzheimer's type waarschijnlijk). Mogelijk heeft hij Lewy Body of vasculaire dementie. Hij moest veranderen van Exelon pleister wegens uitslag op de pleister naar pillen. We kregen toen Galantamine (Reminyl). Sinds hij deze pillen krijgt is hij zo ongelofelijk goed en helder dat het bijna een wonder is te no[lees meer...]emen. De enorme verbetering houdt nu al een maand aan, en lijkt niet, zoals na ophoging van de exelon pleisters in het verleden, maar heel kort aan te houden. Het is zeker de moeite van het proberen waard, vooral omdat mijn vader totaal geen bijwerkingen heeft. Mijn vader is 85 jaar.

Citalopram

22-08-2014 | Man | 48
citalopram
Alzheimer
Ik heb juist avond een crisis(mentaal). De volgende dag neem ik dan een pil (20 mg). Dat werk direct bij mij. Geen bijwerkingen. Het is voor mij een soort jas over mij die mij helpt om geen crisis te hebben. Ik neem het nu terug door. Ik voel me nu goed daar door.

Haldol

Lorazepam

08-12-2013 | Vrouw | 44
lorazepam
Alzheimer
Mijn moeder die Alzheimer heeft gebruikt het en ik zie bij haar dat ze op haar tanden bijt en er zo suf van word dat ze niet meer kan lopen. Ik ervaar het als zeer negatief omdat het de gehele natuurlijke uit een persoon haalt. Drugs want dat is het, is zeker niet de oplossing om problemen op te lossen. Het word bij haar gebruikt voor de werkomgeving dus niet voor de patië[lees meer...]nt zelf.

02-02-2013 | Vrouw | 70
Alzheimer
mijn echtgenote heeft ernstige vorm van dementie (LBodies) Ondanks het gebruik is ze in t begin toch achteruitgegaan tot volledige afhankelijkheid. Ik ben na overleg met de neuroloog toch doorgegaan met de pleisters. Het resultaat is vermoedelijk een nagenoeg stabilisatie van de situatie.Binnenkort ga i, de situatie evalueren met de huisarts omdat ik vermoed dat er een ove[lees meer...]rdaad aan speeksel gevormd wordt

29-11-2012 | Man | 77
Alzheimer
mijn man krijgt Exelon als pleister - geen bijwerkingen - ik merk wel degelijk verbetering, hij is alerter, minder gespannen