Denorex RX

Protopic (45 meningen)
Nailner (36 meningen)
Toctino (24 meningen)
Selsun (18 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (15 meningen)

15-10-2019

Eczeem

Ik gebruik dit product tegen mijn eczeem op mijn hoofdhuid. Sinds ik het product gebruik heb ik minder schilfers op mijn hoofd en minder irritatie na het douchen. Ik wissel het om de douchebeurt af met gewone shampoo. Mijn huisarts had namelijk aanbevolen om het om de douchebeurt te gebruiken. Zodat het effect het meest effectief is.
02-09-2019

Eczeem

Als ik het gebruik hevige jeuk en vet haar de volgende dag. Heb een parfumallergie sinds kort ik gebruik het niet meer
08-01-2019

Psoriasis

Naar behoefte gebruik ik Denorex RX voor de hoofdhuid tegen psoriasis 2-3 keer per week. Laat de Denorex ca. 3-5 minuten inwerken onder het douchen. Zet wel een haarkapje op. Na het inwerken spoel ik de Denorex shampoo uit. Omdat het haar na het gebruik een beetje naar teer/menthol ruikt doe ik soms het haar nog met gewone shampoo of crème nawassen. P.S.: Was een tijd[lees meer...]je niet meer leverbaar, maar nu weer in apotheek kunnen kopen via recept huisarts
12-09-2017

Psoriasis

Werkt geweldig, wel moet ik dit consequent blijven gebruiken. (Een paar dagen stoppen levert al weer een jeukende hoofdhuid en bijbehoren korsten en kapotte hoofdhuid op). Het enig vervelende is de geur, maar dat valt wel mee en weegt zeker op t.o.v. wat het oplevert. Nu tijdelijk helaas niet leverbaar, maar als het goed is vanaf eind deze maand weer verkrijgbaar.
06-09-2017

Psoriasis

Enigste middel dat goed werkt. Helaas niet meer verkrijgbaar.
19-07-2017

Psoriasis

Deze shampoo werkt als enige goed tegen de psoriasis van mijn dochter. Jammer dat het zo slecht leverbaar is. We zijn nu weer op zoek naar een alternatief, maar niets lijkt te helpen tegen de jeuk en de schilfers.
02-03-2017

Psoriasis

Een heel goed middel! Niet de kwaal verdwijnt maar wel de jeuk (grotendeels)
26-05-2016

16-04-2016

Psoriasis

Helaas al enkele jaren last van psoriasis op de hoofdhuid. Heb deze shampoo eerder gebruikt, maar was niet consequent hierin. Hielp toen ook maar mondjesmaat. Na jaren geen middelen gebruikt te hebben en inmiddels helemaal vol psoriasis en met een kapot gekrapte stukken hoofd te zitten, ten einde raad toch maar weer naar de huisarts. Nu de shampoo als enige shampoo gebruik[lees meer...]t de eerste paar weken en daarna nog eens in de week. En het voelde bijna als een wonder, maar mijn jeuk en de schilfers waren op een gegeven moment helemaal verdwenen! Wanneer de shampoo ongebruikt in de kast blijft staan, komen de problemen ook weer terug. Denk dus dat ik dit moet blijven gebruiken. Maar wat een uitkomst, ik ben happy! Plus, het lijkt ook wat goeds voor mijn haar te doen; meer volume en mooiere krullen. Enige nadeel voor mij is de stank.
12-07-2015

Psoriasis

Ongeveer anderhalf jaar Denorex Rx shampoo gebruikt en ben er zeer tevreden over. Voor de eerste keer in mijn leven was mijn hoofdhuid bijna psoriasis vrij. Nu heb ik terug problemen want in België kan ik de shampoo niet meer kopen. Kan dit wel nog in Nederland?
15-11-2012

Psoriasis

gebruik het al jaren naar tevredenheid maar ben nu met de 2e fles bezig waar een andere samenstelling in zit. Heb na 1 dag alweer jeuk. Volgens mij is de menthol er uit gehaald
06-01-2012

Psoriasis

Ik gebruik het al jaren, het help wel maar moet het wel 3 á 4 keer per week gebruiken. Ik was op vakeantie en was denorex rx vergeten na 2 dagen een drama toen ik andere shampoo gebruikte dus denk ik dat het voor het leven is.
04-12-2011

Denorex RX (koolteer/ levomenthol)

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik als ik dit gebruik zeker 5x zo veel haar uit mijn hoofd kam na het douchen, waardoor ik het niet langer durf te gebruiken, deze bijwerking zie ik nergens staan, maar het is echt veel en veel meer dan normaal.
14-03-2011

Anti-roosbehandeling bij hoofdhuid Psoriasis

Als Zuid Afrikaaner heb ik vanwege chroniche astma een ernistige Psoriasis (roos) probleem.Nadat ik alle gewone anti-roos shampoos cq haar verzorgingsproducten heb gebruikt, heeft mijn kapper dit produkt aanbevolen.Vanaf toen (Januarie 2000)heb ik het gewoon 2 keer per week als shampoo/douchegel zonder enige gevolgen gebruikt. Sinds mei 2009 heb ik in Nederland opnieuw [lees meer...]het .Psoriasis probleem gekregen. Vanwege hard water.(kalk in de water)heb ik gewoon per sekonde ernistige jeuk..De dermatologen en kappers hebben velen alternatieve shampoos (sulfer en selsun medikatie)aanbevolen die eigenlijk niet hielpen. Volgens hun is er geen sprake dit produkt hier zonder een dokter recept niet is te krijgen. Dit vind ik zeer belachelijk en begrijpt het echt niet omdat het produkt in 4 verschillende geuren gewoon voor 4 euro in Zuid afrika zonder recept bij een supermarkt of drogist verkrigbaar is . Dus als je ernstige huid of roos/eczeem problemen hebt is dit het beste produkt.De gewone(regular) effe asfalt geur krijg voor mij 10+.
18-03-2010
Vrouw

Seborroisch eczeem

De shampoo werkt op zich heel goed, snel resultaat en mijn hoofdhuid had zich snel hersteld. Enige nadelen zijn; ik krijg er veel puistjes van, mijn haar wordt onhandelbaar en moeilijk te doorkammen, ik kreeg last van eczeem in mijn oor, maar dit verdween na een weekje weer.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum