ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

12-02-2018

Lorazepam (lorazepam)

Ik slikte al geruime tijd Citalopram. Dat hielp niet meer, dus gaan mediceren met Alcohol. Na de dood van mijn hondje werden de angsten zo hoog dat ik van ellende een overdosis Citalopram heb genomen. Na een nacht in het ziekenhuis kreeg ik Lorazepam mee. Werkte direct (15 min.) en goed.
23-01-2018

Lorazepam (lorazepam)

Vanwege afbouw/ opbouw AD, na een slechte reactie op een goed helpende AD. De AD gaf Tachyphylaxis. Betekend dat de werking veranderde van de AD. Dit zorgde voor klachten die ik niet kon verklaren. De AD werd opgehoogd omdat niet duidelijk wat aan de hand was. Daar werd ik nog veeeeel zieker van en toen kreeg ik lorazepam. Iedere keer als ik de hulpverlening vroeg of ik ni[lees meer...]et moest stoppen met de lorazepam zeiden ze dat ik me niet zo veel zorgen moest maken en dat het geen kwaad kon en dat ik zo'n lage dosis had. Toen ik er eindelijk mee mocht stoppen waren we maanden verder. De afbouw ging helemaal niet en ik lag fysiek als een dood vogeltje bij mijn ouders op de bank. Ik heb de 6 maanden daarna als een kasplantje gefunctioneerd, met symptomen door mijn hele lichaam en psyche die met geen pen te beschrijven zijn. De HEL. Dikke afrader om ooit een benzo te nemen, maar als het echt moet, doe het dan zo kort mogelijk en zo laag mogelijk. Ik ben overgestapt naar Diazepam omdat de lorazepam afbouwen te moeilijk is door zijn korte werking. Mijn advies: neem het niet! Lees op internet wat je moet weten over benzo's voordat je het neemt.
12-01-2018

Lorazepam (lorazepam)

Hallo ik ben A. en wil bij deze reactie,s over het gebruik van Lorazepam!! Mischien is er iemand die me over de streep helpt wat betreft het in nemen van Lorazepam! Heb sinds vorig jaar een angststoornis en zit onder de stress!! Ben altijd een vechter geweest maar deze keer kan ik die angst niet overwinnen! Omdat ik het in nemen van pammetjes heel erg moeilijk vind, altijd[lees meer...] geknokt zonder pammetjes, heb ik ze nu heel erg nodig, maar durf het niet!!! Sinds april slik ik ze bijna niet, mischien een halfje in de 2 weken maar durf het gewoon niet!!! Kan iemand me over de streep helpen door het wel te doen want trek het niet meer!!! Zou graag reactie,s willen krijgen van mensen!!
06-01-2018

Lorazepam (lorazepam)

Prima doorslaap. Overdag suffig en enigszins moe, dit is iéts te veel, maar dat neem ik op de koop toe, want slapen is erg belangrijk. Een 'down' gevoel i.c.m. omstandigheden is er en ongewenst. Wat meer dorst ook, geen hoofdpijn.
14-12-2017

Lorazepam (lorazepam)

Ik gebruik al jaren dit middel om te kunnen slapen. Werkt pas na enkele uren. Ben er intussen aan verslaafd. De 2,5 Mg tablet is momenteel niet verkrijgbaar en heb daarvoor in de plaats de 1mg gekregen, echter hierop reageert mijn lichaam met een zwaar gevoel in mijn achterhoofd en kom ik niet in slaap. Ik ben een beetje in paniek als ik te horen krijg dat de 2,5 Mg niet m[lees meer...]eer te leveren is. Ik zou niet weten hoe ik dan de komende nacht doorkom.
11-12-2017

Lorazepam (lorazepam)

Ik raad iedereen aan die benzodiazepinen wil gaan gebruiken eerst even op internet te gaan kijken. Dit spul is al binnen een paar weken verslavend en je hebt steeds meer nodig. Het afbouwen is vervolgens een hel! Mensen raken jaren van hun leven kwijt om hier van af te komen. Slecht enkele mensen slagen hierin als ze zeer langzaam afbouwen. Ik zelf ben ook in de benzo/ lor[lees meer...]azepam val getrapt. Ben totaal niet verslavend gevoelig, maar dit rot spul heeft me volledig te pakken. Twee afbouw pogingen tot nu toe, je gaat echt door een hel! Begin hier nooit aan! Het is een redelijke korte termijn oplossing voor een probleem. Inmiddels in afbouw op nog 0,6 mg per dag. Ik hoop dat ik het dit keer red. Begin alsjeblieft niet aan dit spul mensen!!!
23-11-2017

Lorazepam (lorazepam)

Ik krijg losse tabletten in een potje (30 stuks). Is dit normaal? Want deze helpt niet meer!
18-11-2017

Lorazepam (lorazepam)

Duf en niet in staat te functioneren. Constant dronken en niet stabiel op mijn benen. Slik normaal ook diazepam 5 mg maar vandaag na de eerste gift van 09.00 uur geen diazepam meer durven nemen. Wacht nu op telefoontje hulpverlener voor hulp.
Pagina 1 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!