Haldol

haloperidol

Psychose (34 meningen)
Schizofrenie (7 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)
Onrust (3 meningen)
Alzheimer (2 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (1 mening)

02-07-2019

(tekst verkort tot ervaring - Mijmedicijn.nl) Sufheid, dissoiciatie
12-05-2019

Haldol (haloperidol)

1 mg Haldol gebruikt tijdens de afbouw van mijn antidepressiva om de onrust te verminderen. Tevens 1 mg geslikt voor spanning en angstklachten toen ik van antidepressiva af was. Werd er heel moe van, hele dag gapen, maar had nauwelijks effect op mijn angst en nare gedachten.
25-04-2019

Autisme

Ik slik dit vanwege de werking voor autisme (minder prikkels ervaren). Ik ben nu veel minder moe einde van de dag en ben niet meer bexig met alles nog in bed verwerken (wakker liggen). In lage dosis is het een goed medicijn
07-04-2019

ADD

Dosering van 2,5 mg en daarboven i.c.m. BMI 30% veroorzaakt het trillingen in je lichaam, daarnaast is er sprake van mentale onrust. Wat ik als laatst genoemd heb, is zelfs bij 1 mg. Het medicijn veroorzaakt ook obsitatas en suikerziekte (bij een slecht eet patroon). Haldol, be like het geweldigste medicijn voor de oldskoolers.
12-01-2019

Haldol (haloperidol)

Mijn moeder kreeg dit in het ziekenhuis na een opname ivm epileptieaanval. Hoewel wij haar na onderzoek op eerste hulp weer mochten meenemen naar huis, was er toch wat twijfel bij ons en hebben wij haar daar voor de zekerheid een nachtje laten slapen op de afd. Observatorium. De volgende dag was alles goed met haar maar ze bleek snachts een delier gehad te hebben. Daarom[lees meer...] nog een nachtje in het ziekenhuis op advies arts, maar toen op neurologieafdeling. Vanaf toen lag ze vrijwel alleen te slapen. Zij had telkens een delier in de nacht of lag te roepen overdag. Het heeft ons 14 dagen gekost om haar arts te overtuigen dat onze moeder waarschijnlijk In delier was door de omgeving en zo slap was van de haldol . Ze dachten dat ze denent was en wilden haar zelfs een verpleeghuis indicatie geven. Het heeft ons heel veel moeite gekost haar mee naar huis te krijgen. In overleg met onze huisarts mocht mijn moeder van specialist toch naar huis. In die twee weken ziekenhuis heeft zij al haar spierkracht verloren. Eenmaal thuis direct geen last meer van delier maar het heeft maanden gekost om weer op krachten te komen. En bedankt fijne dokters. Overigens bleek dat op de afdeling neurologie het heeel gewoon was om haldol te krijgen. Zeker de helft van de patiënten volgens arts. Hoeveelheid niet bekend, maar als ik dit niet invulde kon de ervaring niet worden geplaatst.
30-12-2018

Haldol (haloperidol)

Mijn vader kreeg dit middel van Verpleeghuis B. Hij kan niet meer draaien in bed, niet meer opstaan, nauwelijks nog lopen.hij roept aldoor help me,help me. Totaal verstijfd zware benen. Niet meer kunnen liggen. Twee weken geleden zong hij nog en vertelde verhalen. Ik weet niet of hij het nog krijgt. Verpleeghuis wil het niet zeggen. Hij kwijlt, trilt, snot loppt uit zijn n[lees meer...]eus. En dat in een verpleeghuis waar hij nooit in gehoeven had. Ik weet niet wat ze nu doen daarom hem te helpen. Gelijk verbieden dit spul zodat geen verdere slachtoffers van komen
11-11-2018

Haldol (haloperidol)

Goedemiddag! Ik heb kanker stage 4 en heb met name ‘s nachts angstaanvallen Nu met haldol zijn die weg maar de bijwerkingen zijn best heftig.
14-03-2018

21-02-2018

Psychische klachten

Nou mijn vriendin zie helemaal weg van deze wereld nu door die troep. voorheen was super helder, wist alles van vroeger (Mijnmedicijn.nl : tekst verkorte - alleen persoonlijke ervaring....)
24-01-2018

Psychose

Haldol lag naast mijn moeders bed, ze was stervende, en om te voorkomen dat ze door de morfine een psychose zou krijgen stond de haldol klaar. Ze heeft het slechts een paar keer gebruikt, toen ze 's ochtends erge pijn kreeg moest ik haldol en neusspray morfine toedienen, en toen dat niet werkte méér haldol geven, van de huisartsenpost. Maar het werd een verschrikking. Ze r[lees meer...]aakte in een kramp, kon niet meer praten, (kaakklem hoorde ik later, is een bekende bijwerking van haldol) en armen en benen schudden onophoudelijk. Ze had vreselijke pijn. Het was afschuwelijk, een half uur later, wachtend op de spoedarts zakte ze weg, alsof er iets knapte in haar lichaam. Het was een vreselijke ervaring en ik vond het een vreselijke dood. Zoekend op internet naar bijwerkingen van haldol zag ik: kans op plots overlijden.! Ik weet dat het standaard gegeven wordt bij mensen in de laatse fase naast morfine, maar ik vind het gruwel spul.
17-01-2018

Haldol (haloperidol)

NIet doen. steekpijnen in de nieren
15-09-2017

Haldol (haloperidol)

Heb na een flinke klap op mijn achterhoofd door een ander, een geconstateerde dystonie (scheefstand, trekken en schudden van hoofd, bij intensief denken, teveel indrukken visueel en te drukke omgeving. Ben door vriendjespolitieke overheids en rechtsdienaren onder valse voorwendselen opgenomen in GGZ instelling, met dwangbehandeling! Ik heb mij hiertegen verzet en eiste ee[lees meer...]n verder onderzoek van mijn hoofd. Hieruit kwam een "tumor" tevoorschijn dmv Mri scan. (Gevolg van de toegebrachte beschadiging). De psychiater wil mij als dwangbehandeling Haldol toedienen. In de bijsluiter staat niet toedienen bij hersenbeschadiging. Toch zet hij door! Ik heb zeer zeker geen psychoses en schizofrenie zoals zij mij proberen toe te dichten. Wie kan mij helpen deze bende te stoppen ! Behalve het al jaren durende letsel wordt ik nu ook nog medisch gemarteld door tuig! Ik zit in een GGZ instelling in Venlo. Er zijn al meerdere klachten over de werkwijze van deze psychiater. Hoop dat U begrijpt dat bovenstaande hoeveelheden fictief zijn! Het verhaal echter klopt!
08-07-2017

Psychose

Ik had heel veel bijwerkingen die op de langere termijn blijvend konden worden
03-04-2017

Haldol (haloperidol)

Dit middel kreeg ik voorgeschreven tijdens mijn opname voor paniek en angststoornis. Toen ik startte met automutileren kreeg ik haldol. Vlot na het gebruik ervan werd ik voor het eerst van mijn leven zo depressief dat ik suïcidale gedachten had. Wijdde dat nog niet aan het medicijn. Ik bleef maanden doorslikken en werd steeds vlakker, emotielozer. Ik zong niet meer, speeld[lees meer...]e niet meer en begon te merken dat ik problemen kreeg met nadenken en concentreren, niet meer normaal een gesprek kunnen voeren, libidoverlies, apathie, voelde geen liefde of geluk meer, niks meer willen ondernenen, enkel een complete zombie met somberheid en een trillend lichaam. Sinds 2 dagen ben ik gestopt en ik lijk nu al weer helderder te worden, hoop dat dat doorzet en ik alle nare bijwerkingen snel kwijt ben, het was geen leven met Haldol.
24-01-2017

Psychose

Ik gebruik dit medicijn nu ruim een jaar en ben er tevreden over zolang ik niet teveel neem. Ik kreeg het voorgeschreven ivm psychoses en onrust, daarnaast heb ik Add. Als ik zo lees lijkt het alsof iedereen een onwijs zware dosis neemt, in het begin nam ik 2mg en dit was al teveel. Ook kan je het het beste nemen vóór het slapen gaan. Je slaapt er prima op. De eerste keer[lees meer...] innemen geeft het hele rare gedachtes maar die gaan daarna weg.
11-12-2016

Haldol (haloperidol)

Het gaat over mijn demente vrouw. Die kreeg haldol toegediend in het verpleeghuis om ze rustig te houden. De gevolgen van de bijwerkingen zijn dramatisch; een half jaar geleden kon ze niet meer lopen of staan, ze hebben ze in een rolstoel gezet, ze viel uit die rolstoel maar ook uit bed. Toen ik er achter kwam dat ze haldol kreeg heb ik info gevonden op internet. Hier blee[lees meer...]k m.n dat dit middel tegen psychose dient te worden gebruikt maar wat blijkt dat het in 60-70% aan dementerende mensen in verpleeghuizen wordt gegeven. Ik heb toen geëist van de arts onmiddellijk te stoppen met haldol v.w. de valpartijen e.d. Toen het gestopt is liep ze weer vrolijk rond na 3 weken en dat is toch wel het bewijs dat het door die verdomde haldol komt ook al zei de arts dat het daar niet aan lag dat ze niet kon staan e.d. maar aan de algehele achteruitgang door de dementie. Ik vind Haldol puur vergif en de kans op overlijden door de haldol is vrij groot. Het is bovendien niet bedoeld voor dementerenden en vind ik dat het verboden moet worden mensen die troep voor te schrijven

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum