ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

24-01-2018

Psychose

Haldol lag naast mijn moeders bed, ze was stervende, en om te voorkomen dat ze door de morfine een psychose zou krijgen stond de haldol klaar. Ze heeft het slechts een paar keer gebruikt, toen ze 's ochtends erge pijn kreeg moest ik haldol en neusspray morfine toedienen, en toen dat niet werkte méér haldol geven, van de huisartsenpost. Maar het werd een verschrikking. Ze r[lees meer...]aakte in een kramp, kon niet meer praten, (kaakklem hoorde ik later, is een bekende bijwerking van haldol) en armen en benen schudden onophoudelijk. Ze had vreselijke pijn. Het was afschuwelijk, een half uur later, wachtend op de spoedarts zakte ze weg, alsof er iets knapte in haar lichaam. Het was een vreselijke ervaring en ik vond het een vreselijke dood. Zoekend op internet naar bijwerkingen van haldol zag ik: kans op plots overlijden.! Ik weet dat het standaard gegeven wordt bij mensen in de laatse fase naast morfine, maar ik vind het gruwel spul.
17-01-2018

Haldol (haloperidol)

NIet doen. steekpijnen in de nieren
15-09-2017

Haldol (haloperidol)

Heb na een flinke klap op mijn achterhoofd door een ander, een geconstateerde dystonie (scheefstand, trekken en schudden van hoofd, bij intensief denken, teveel indrukken visueel en te drukke omgeving. Ben door vriendjespolitieke overheids en rechtsdienaren onder valse voorwendselen opgenomen in GGZ instelling, met dwangbehandeling! Ik heb mij hiertegen verzet en eiste ee[lees meer...]n verder onderzoek van mijn hoofd. Hieruit kwam een "tumor" tevoorschijn dmv Mri scan. (Gevolg van de toegebrachte beschadiging). De psychiater wil mij als dwangbehandeling Haldol toedienen. In de bijsluiter staat niet toedienen bij hersenbeschadiging. Toch zet hij door! Ik heb zeer zeker geen psychoses en schizofrenie zoals zij mij proberen toe te dichten. Wie kan mij helpen deze bende te stoppen ! Behalve het al jaren durende letsel wordt ik nu ook nog medisch gemarteld door tuig! Ik zit in een GGZ instelling in Venlo. Er zijn al meerdere klachten over de werkwijze van deze psychiater. Hoop dat U begrijpt dat bovenstaande hoeveelheden fictief zijn! Het verhaal echter klopt!
08-07-2017

Psychose

Ik had heel veel bijwerkingen die op de langere termijn blijvend konden worden
03-04-2017

Haldol (haloperidol)

Dit middel kreeg ik voorgeschreven tijdens mijn opname voor paniek en angststoornis. Toen ik startte met automutileren kreeg ik haldol. Vlot na het gebruik ervan werd ik voor het eerst van mijn leven zo depressief dat ik suïcidale gedachten had. Wijdde dat nog niet aan het medicijn. Ik bleef maanden doorslikken en werd steeds vlakker, emotielozer. Ik zong niet meer, speeld[lees meer...]e niet meer en begon te merken dat ik problemen kreeg met nadenken en concentreren, niet meer normaal een gesprek kunnen voeren, libidoverlies, apathie, voelde geen liefde of geluk meer, niks meer willen ondernenen, enkel een complete zombie met somberheid en een trillend lichaam. Sinds 2 dagen ben ik gestopt en ik lijk nu al weer helderder te worden, hoop dat dat doorzet en ik alle nare bijwerkingen snel kwijt ben, het was geen leven met Haldol.
24-01-2017

Psychose

Ik gebruik dit medicijn nu ruim een jaar en ben er tevreden over zolang ik niet teveel neem. Ik kreeg het voorgeschreven ivm psychoses en onrust, daarnaast heb ik Add. Als ik zo lees lijkt het alsof iedereen een onwijs zware dosis neemt, in het begin nam ik 2mg en dit was al teveel. Ook kan je het het beste nemen vóór het slapen gaan. Je slaapt er prima op. De eerste keer[lees meer...] innemen geeft het hele rare gedachtes maar die gaan daarna weg.
11-12-2016

Haldol (haloperidol)

Het gaat over mijn demente vrouw. Die kreeg haldol toegediend in het verpleeghuis om ze rustig te houden. De gevolgen van de bijwerkingen zijn dramatisch; een half jaar geleden kon ze niet meer lopen of staan, ze hebben ze in een rolstoel gezet, ze viel uit die rolstoel maar ook uit bed. Toen ik er achter kwam dat ze haldol kreeg heb ik info gevonden op internet. Hier blee[lees meer...]k m.n dat dit middel tegen psychose dient te worden gebruikt maar wat blijkt dat het in 60-70% aan dementerende mensen in verpleeghuizen wordt gegeven. Ik heb toen geëist van de arts onmiddellijk te stoppen met haldol v.w. de valpartijen e.d. Toen het gestopt is liep ze weer vrolijk rond na 3 weken en dat is toch wel het bewijs dat het door die verdomde haldol komt ook al zei de arts dat het daar niet aan lag dat ze niet kon staan e.d. maar aan de algehele achteruitgang door de dementie. Ik vind Haldol puur vergif en de kans op overlijden door de haldol is vrij groot. Het is bovendien niet bedoeld voor dementerenden en vind ik dat het verboden moet worden mensen die troep voor te schrijven
22-06-2016

Psychose

Ik heb heel erg veel last van dit middel. Ik ben continu heel afwezig en moe. Mijn gevoelens zijn vervlakt. Ik voel weinig liefde, geluk, vreugde, plezier meer in mijn leven, zelfs niet als ik bij mijn 5-jarige zoon ben. Dit middel ontneemt me mijn complete persoonlijkheid en maakt me zo depressief dat ik alleen nog maar dood wil. De arts vindt het echter wel effectief, du[lees meer...]s ik ben gedwongen het te blijven gebruiken.
Pagina 1 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!