Baarmoederkanker

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor baarmoederkanker

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Anastrozol 1 1
Oxycodon 1 4
Femara 1 5
Doxycycline 1 5
Utrogestan 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: baarmoederkanker

Oxycodon

08-09-2021 | Vrouw | 67
oxycodon
Baarmoederkanker
Toen ik nog niet wist waar mijn pijn vandaan kwam wilde ik niet aan de opiaten of morfine. Ik nam Naproxen en Paracetamol. Had nog altijd pijn, op advies van de oncoloog nu aan de Oxycodon gegaan. Zodat ik nog iets leuks kon doen. Ik neem er nu nog 3 om de 6 uur, de andere 6uur Paracetamol en voor het slapen 1 naproxen. Ik mag er 6 per dag nemen maar doe voorzichtig aan. I[lees meer...]k ben er heeeel blij mee. Wel direct verstopt maar neem daar nu zakjes Macrogolol en electrolyten voor.

Femara

17-03-2021 | Vrouw | 68
letrozol
Baarmoederkanker
Wii zijn van mening dat de Femara mijn Leven gered heeft. Ik had een zeer agressief Kankersoort en het zou snel terug komen meteen Femara gaan slikken en nu 14jaar later leef ik nog en kankervrij. Hier ben ik heel dankbaar voor. Dus ik blijf het mijn hele Leven zolang ik er ben slikken en neem de bijwerkingen voor lief.

Doxycycline

05-11-2019 | Vrouw | 48
doxycyline
Baarmoederkanker
Ik heb kanker stadium 4, na operatie en chemo onder controle, maar gestaag stijgende tumormarkers in mijn bloed (indicatie dat er weer kwaadaardige cellen zijn,maar nog niet zoveel dat er al een zichtbare tumor is). Kwam in contact met oud hoogleraar Albert M. Kroon die veel onderzoek heeft gedaan naar Doxycycline. Via hetzelfde principe waardoor dit middel tegen bacteriën[lees meer...] werkt kan het dus ook de deling van kankercellen remmen of stoppen. Vanaf moment dat ik het ging gebruiken zijn mijn tumormarkers gedaald. Ook na de chemo waren ze alleen maar gestegen, in mijn geval is het dus effectiever gebleken dan chemotherapie. Hoe het in de toekomst gaat moet nog blijken, maar het heeft me in elk geval nog enkele jaren extra gegeven, daar ben ik heilig van overtuigd. Bijwerkingen: acne op mijn kin helemaal weg sinds gebruik. Maar die mis ik niet hahaha. Verder helemaal nul komma nul bijwerkingen. Dus baat het niet schaadt het niet als je kankerpatient bent.. zou het zeker proberen,je hebt niks te verliezen. Dhr. Kroon heeft voor de geïnteresseerde leek uitgelegd hoe het werkt in zijn boek: Kankertherapie: kan het eenvoudiger? Geen alternatieve geneeswijzen of Jomanda toestanden, gewoon solide wetenschap.

Utrogestan

10-05-2017 | Vrouw | 45
progesteron
Baarmoederkanker
Baarmoederslijmvlies kanker fase 1. Hoewel in erger stadium deze kanker soms behandeld wordt met progestagenen, had het volgens mijn gynaecoloog in mijn geval niet veel zin om het te gebruiken in de drie weken tijd tussen diagnose en operatie (verwijderen baarmoeder en eierstokken). Nou zal het i.d.d. misschien niet de kanker remmen maar het voorkomt wel dat het baarmoeder[lees meer...]slijmvlies groeit en dus wilde ik het toch gebruiken gewoon omdat je maar nooit weet. En het effect is dus wel dat de bloedingen en buikkrampen erg zijn verminderd en dat mijn stemming enorm is verbeterd, waardoor ik veel positiever en sterker sta in het hele proces. Omdat het natuurlijk progesteron is en ik geen hele hoge dosis neem ben ik niet bang voor het hele kleine risico op trombose (bij echte tumorbestrijding geven ze provera en dan hele hoge doses, wat hogere kans op trombose geeft). Zelfdokteren ik weet het heel erg af te raden maar ik ben erg blij dat ik toch eigenwijs ben geweest. het heeft misschien niet de kanker geremd maar wel mijn symptomen bestreden en mijn humeur goed gehouden.

Anastrozol

08-04-2016 | Vrouw | 61
anastrozol
Baarmoederkanker
juni 2015 baarmoeder sarcoom, 11 augustus operatie, 16-03-2016 opnieuw sarcoom.