lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

16-02-2017

Borstkanker

Ik heb ook het hele traject doorlopen na constateren van borstkanker. Operatie. Bestraling. Chemo. Immunotherapie en nu hormonen kuur. Eerst Tamoxifen 3 jaar en nu al 2 jaar Anastrazol. Door beide kuren veel aangekomen, maar vooral erg veel last van gewrichten. Er zijn dagen dat ik amper kan lopen door pijn in mijn gewrichten. Ook veel stemmingswisselingen en vermoeidheid.[lees meer...] Oncoloog had in het begin gezegd dat ik na 5 jaar door moest slikken maar laatste keer zei hij dat ik toch mag stoppen in april. Eindelijk klaar dan en hopelijk bijwerkingen ook.
26-01-2017

Borstkanker

de laatste maanden veel last van gewrichtspijnen, hoop dat dit na het gebruik zal verminderen. Ook vermoeidheid is een van de bijwerkingen. Ik heb het "geluk"dat ik na de borstamputatie geen chemo of bestraling nodig heb gehad, dus daar kan ik de vermoeidheid niet aan wijten. Mijn gewicht is behoorlijk toegenomen.
05-01-2017

04-01-2017

Borstkanker

Sinds vorig jaar mei slik ik Anastrozol. Veel pijnklachten in gewrichten en spieren. Ook opvliegers en zweten, daardoor voel ik me erg moe. Ik heb borstkanker gehad. Het hele project doorlopen, operatie, chemo en bestraling. Nu "moet" ik vijf jaar aan de Anastrozol. Ook voel ik me zo nu en dan behoorlijk dipperig. Zijn er meer mensen met deze klachten ?
01-01-2017

Borstkanker

December 2013 hormoongevoelige borstkanker, operatie en daarna 25 x bestralingen en volgens mammaprint had ik hoge risico dus chemotherapie 8 x en ruim 2 jaar tamoxifen geslikt en weinig klachten, zo nu en dan opvliegers en gewichtstoename ..en nu sinds 1 december begonnen met anastrozol, merk ik nu dat ik veel meer spierpijnen heb en vermoeidheid..maar moet wel erbij zegg[lees meer...]en dat ik ook fibromyalgie heb..op 1 februari as word er eerst gewone foto,s gemaakt daarna dexa scan..ben benieuwd..is er geen ander medicijn dan anastrozol?
11-12-2016

Borstkanker

Ik ben een sportief actieve vrouw van 68 jaar. eind 2011 is er borstkanker geconstateerd, meteen aan de Anastrozol om de tumor kleiner te maken en het heeft haar werk gelukkig wel gedaan. Tijdens de bestralingen, Chemo's, borstsparende operatie, tijdelijke stops moeten inlassen. Sinds 2013 weer continu aan de Anastrozol pil. het is het enige medicijn dat ik gebruik nu pre[lees meer...]ventief, waarschijnlijk nog 2 jaar. Het is moeilijk om al mijn klachten die ik nu ondervind toe te schrijven aan het gebruik van Anastrozol. Borstkanker diagnose, behandeling en herstel kosten lichamelijk en emotioneel veel tijd van herstel. Rest verschijnselen van de diagnose, bestraling en de chemo zullen hier zeker onderdeel van uitmaken.
27-11-2016

Osteoporose/botontkalking

Ik kan haast niet meer lopen
09-10-2016

Borstkanker

Ik gebruik al meer dan 5 jaar Anastrozol na borstkanker. Begonnen met Tamoxifen, maar binnen 2 maanden brandend eczeem in diverse huidplooien. Ik heb ervaringen op deze site opgezocht om ervaringen van anderen te lezen. Zelf heb ik weinig bijwerkingen, wel pijnlijke handen, lichte opvliegers, maar ik veronderstelde dat dit door artrose kwam. Genoeg energie. Door nieuwe ond[lees meer...]erzoeken schijnt langer gebruik aan te bevelen te zijn. Specialist wil gebruik Anastrozol verlengen tot 7 jaar, maar zegt dat langdurig gebruik schade aan lichaam toebrengt. Bij deze beoordelingen lees ik dat iemand het al 10 jaar gebruikt. Mijn vraag aan specialist tijdens volgende bezoek zal dus zijn: welke schade gaat het om? Zijn er vrouwen die het langer dan 7 jaar slikken?
Pagina 1 van 7

Mirena (1947) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (395) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!