ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

09-03-2018

Borstkanker

Al snel nadat ik anastrozol ben gaan gebruiken begon met pijn onder bal van mijn voeten. Kwam plotseling heel heftig. Heb speciaal gezondheidszorg sandalen moeten kopen. Maar ik bracht nog niet het verband met het medicijn. Later kreeg ik pijn van bovenbeen naar knie met uitstraling en naar kuit alleen LINKS. Nu krij.g ik ontzettende pijn aan mijn Rechter knie, zodat ik [lees meer...]bijna niet meer kan lopen. Hiervoor gebruik in nu een spierpijnolie Shangan Lun.Dat helpt goed, maar ik moet het wel blijven gebruiken. .
16-12-2017

Borstkanker

Na 3 jaar tamoxifen te hebben gebruikt moest ik over naar anastrozol. Tamoxifen had ik veel last van spierpijn en kramp in de benen, dit was goed te onderdrukken met irhibin en diazepam. Nu over dus en ik heb erg veel pijn onderin mijn buik, (specialist had er nog nooit van gehoord. In eerste instantie dacht ik blaasontsteking, maar was niet, zo erg dat ik naproxen slik. O[lees meer...]ok lijkt het net of mijn tong constant verbrand is. En ben ik vaak down en bang dat er iets aan de hand is. Ook mijn haar is veel dunner en verminderd. Komende week belafspraak met specialist
20-10-2017

Borstkanker

Sinds 8 augustus met Anastrozol begonnen, in 1e instantie ging het wel goed maar als snel had ik opvliegers, en nu na ongeveer een maand vreselijke zere handen vooral in de nacht erg pijnlijk en voelt erg stijf aan. Ik wacht nu op de verpleegkundige wat we hier eventueel mee kunnen doen.
16-10-2017

09-10-2017

28-09-2017

Borstkanker

Doordrukstrips verpakking oervervelend. Ironisch is dat pijnlijke vingers deels veroorzaakt worden door medicijn. En daardoor moeilijk en pijnlijk om tablet uit strip te drukken.
26-07-2017

Borstkanker

Zeer veel pijn ruggengraat en botten, slapte in handen en benen en erg veel opvliegers. Haast niet uit te houden en last van reumatische artritish pijn aanvallen cijfer 10.
14-05-2017

Borstkanker

In '95 eerste keer borstkanker ( chemo, borstbesparende operatie, 33 bestralingen ) Na 5 jaar genezen. In 2002 weer raak. ( borstamputatie )Weer genezen. Afgelopen oktober uitzaaiingen in mijn hele lichaam.( longen, lever, botten, hersenen enz. )Voor mijn hersenen bestraald met de gamma-knife en voor de rest 1 x per dag anatrozol. Alle tumoren zijn enorm gekrompen. Ik had[lees meer...] 10 tumoren in mijn hersenen en daar zijn nog maar 2 kleintjes van over. De tumormarkers in mijn lijf zijn in een paar maanden van 140 naar 19 gegaan. Als aanvulling op de medicatie gebruik ik smorgens en in de avond 2 wietdruppeltjes ( smorgens zonder THC en in de avond met THC ) en 2 x per dag een capsule kurkuma met peper. En nog wat bloesemtherapie. Het helpt wel niet tegen de bijwerkingen ( gewrichtspijnen ), maar ik ben toch erg blij dat dat medicijn bestaat.
Pagina 1 van 7

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!