letrozol

Borstkanker (89 meningen)
Baarmoederkanker (2 meningen)

Behandelingen met nieuwe antikankermedicijnen worden te vaak onnodig stopgezet.

onderzoeker Christine Boers-Doets (11-09-2019)

15-09-2022 | Vrouw | 57
Borstkanker
bordtkanker 2014-borstkanker 2020- volledige verwijderen van borsten beide keren met diep flap geen vhemo geen bestraling eerst 4 jaar Nolvadex- gestopt wegens teveel bijwerkingen, nu Femara en Zometa dit reeds 3 x gehad en geen problemen mee, gewichtstoename met 8 kg

26-07-2022 | Vrouw | 64
Borstkanker
Femara na borstkanker en kleiropruiming gekregen en als ik ga slapen is het een ramp . Botjes pijn en tintelingen in vingers.. waar ik ook op lig daar doet het pijn.. Hopelijk gaat dit over. Ik ben wel nog niet bijgekomen pfff gelukkig als ik wakker ben dan is mijn lichaam stijf en onzeker ,ik ga zwemmen en paardrijden en poets veel om in beweging te blijven.

06-03-2022 | Vrouw | 60
Borstkanker
18/01/2021 amputatie borst met chemo , 2kilo gewichtsverlies . Met Femara gestart op 05/07/2021 met als gevolg nog is 8 kilo gewichtsverlies . Sta nu op 46 kilo , dit is wel het minimum . Doe er alles aan om m´n eetlust op te wekken maar er helpt niet veel . Ben misselijk , duizelig , oorsuizen , spier en gewrichtspijn / Neem dagelijks pijnstillers , Contramale / Voor de m[lees meer...]aag , Esomeprazole / Voor het beendergestel Steovit Forte / En voor extra ondersteuning voor gewrichten Glucamed Combi PQ . Elk medicijn en supplement zal zijn werk welk doen , hetgeen je zelf kan doen voor enige verlichting is je positiviteit niet verliezen . Hoe moeilijk het ook is 🥰

07-02-2022 | Vrouw | 64
Borstkanker
Eerste x kanker 2OO9 chemo, zware bestraling (waarvan ik al een tijd bijwerkingen heb, pijn plaats van bestraling li-borst. Pijn nek, schouder, borstbeen). Medicatie Arimidex, Nolvadex en toch hervallen eind 2015. Chemo, geen bestraling omwille van zelfde borst li. Wel om de 3 weken Herceptine. Nu al 6 jaar. Dan zijn de klachten toegenomen zoals hierboven beschreven. Moet[lees meer...] deze medicatie nemen zolang mogelijk ! Er zijn ook verklevingen en dat voel ik ook. Heel veel pijn. Heb al dikwijls gedacht om te stoppen,maar durf niet. Kan me iemand raad geven want dit vind ik ook geen leven.

23-01-2022 | Vrouw | 64
Borstkanker
Borstkanker 2018, ER+PR+Her2Neu Luminaal type A, tumor verwijderd via Magnetische marken, geen chemo (Mamaprint), 16 bestralingen (breathholding), 2,5 jaar Tamoxifen (Mylan) en daarna Letrozol (Mylan). Van beide nauwelijks tot geen bijwerkingen, stramheid treed op, bewegen en oefeningen doen helpen wel degelijk, wel vaginale droogheid van Letrozol maar ook dat is op te lo[lees meer...]ssen. Ik heb al eerder medoicatie van Mylan gebruikt welke mij geen bijzondere bijwerkingen opleverde vandaar mijn keuze op Mylan.

20-01-2022 | Vrouw | 54
Borstkanker
Laat nooit uw nog gezonde eileiders verwijderen. Ik ben bij mijn eileidersverwijdering gestorven, mijn lichaam heeft het deels overleefd. Dit moest deontologisch verboden worden. Uw leven is heel eenvoudig geworden, je moet alles wat jonge mensen horen te doen, maar met het lichaam van een oude mens, juist dat je jaren niet op je teller staan.

16-01-2022 | Vrouw | 58
Borstkanker
Gigantische gewrichtsklachten vooral handen knieën .. ook dikke voeten en handen en al 10 kg bij op 4 maanden. Heeft iemand aub tips voor de gewrichtsklachten te verzachten aub ? Iemand zei es steoviet d3 of cannabisolie ?

05-01-2022 | Vrouw | 56
Borstkanker
gestart 2019 tot op heden geen enkele bijwerking tip: misschien blisters met datum

28-12-2021 | Man | 59
Borstkanker
ik neem dat pilletje 1 x per dag bijwerkingen jeuk pijnlijke gevrichten vermoeidheid en obstpatie en stemmingswisseligen. wat nu stoppen een optie wie heeft raad

20-12-2021 | Vrouw | 47

29-11-2021 | Vrouw | 58
Borstkanker
Antihormoonbehandeling na borstbesparend operatie en bestraling, dankzij mammaprint geen Chemo

05-11-2021 | Vrouw | 67
Borstkanker
Hallo. Ik zit in hetzelfde schuitje als u, behalve dat ik geen oksel ontruiming kreeg. Ben geopereerd begin augustus en ben gestart met Femara op 1 oktober. Tot hiertoe geen bijwerkingen, behalve misschien beetje meer moe, maar dat kan ook te wijten zijn aan de zware verkoudheid die ik had.

18-09-2021 | Vrouw | 58
Borstkanker
Ik had borstbesparende operatie rechterborst en opruiming okselklieren. Dan bestralingen en kreeg nu paar dagen vakantie om dan maandag te starten met Femara . Ik heb daar zo schrik voor . Wat is best s morgens of s avonds nemen en heeft iemand ervaring met het bijnemen van glucosamine Ik moet ook nog de ZOMETA baxters krijgen. Kan iemand me beetje geruststellen ? Grt [lees meer...]x

15-08-2021 | Vrouw | 66
Borstkanker
Heb 8 maand geleden borstkanker gehad, hormonaal, chemo, operatie, borstbesparend, negatieve sentinel, bestraling, Herseptine en Femara. Vooral gewrichtspijnen s morgens. Hoe meer beweging hoe minder pijn !!! Ik hou het voll want ik hou van het leven.

01-05-2021 | Vrouw | 66
Borstkanker
Heb een klein jaar bij wijze van proef Letrozol te samen met Ribociclib 200mg gekregen. In het begin erg ziek geweest ervan. Later werden de bijwerkingen minder, maar vermoeidheid was vaak erg, voelde mij niet best. De tumoren namen wel af, dat was het positieve, beter worden zat er niet meer in, enkel verlengen van het leven. Na 9 maanden bleek dat de middelen hun wer[lees meer...]k niet meer deden, dus in januari 2021 over op Faslodex, vervolg van de proef.

17-03-2021 | Vrouw | 68
Baarmoederkanker
Wii zijn van mening dat de Femara mijn Leven gered heeft. Ik had een zeer agressief Kankersoort en het zou snel terug komen meteen Femara gaan slikken en nu 14jaar later leef ik nog en kankervrij. Hier ben ik heel dankbaar voor. Dus ik blijf het mijn hele Leven zolang ik er ben slikken en neem de bijwerkingen voor lief.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum