Bestaat uit:
Speekselklierinfectie (1)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor bacteriële parotitis

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Metronidazol 3 2,66666666666667
2,66666666666667
Clindamycine 1 4
Flucloxacilline 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: bacteriële parotitis

21-11-2022 | Man | 41
Bacteriële parotitis
Vandaag de laatste tablet van de kuur samen met perio.aid intensive care. Helemaal geen bijwerkingen gehad. Moet alleen afwachten of het heeft gewerkt. 3 maal per dag. Ik ben gezond en rook/drink niet.

23-02-2022 | Vrouw | 35
Bacteriële parotitis
Verschrikkelijk. Tweede keer in m'n leven dit kreeg. Eerste keer bij een Giadia besmetting. Dood en dood ziek ervan geweest. Ik heb ook de ziekte van Crohn en dit spul doet het opvlammen. Dit keer gezegend met een vieze darmbacterie, clostridium., waar ik het ook voor kreeg. Zooooo ziek, ziekenhuis opname aan toe. Werkte ook niet. Nu andere tabletten. Ben maar 2x in m'n[lees meer...] leven zooo ziek geweest. Beide keren door dit gore spul. En dan heb ik nog wel de ziekte van Crohn wat ook geen pretje is.

15-03-2016 | Vrouw | 69
Bacteriële parotitis
bijna al mijn kiezen en implantaten zijn inmiddels verwijderd. Tandvlees geneest niet. Heb nu 2x een kuur met metronidazol gehad en afgemaakt, maar het daarbij gelijktijdig ontstane eczeem met blaasjes, bultjes, blauwe plekjes en heftige jeuk ook 's nachts. Om gek van te worden. Wie heeft die ervaring ook? Is het een allergie?

Clindamycine

26-08-2015 | Vrouw | 57
clindamycine
Bacteriële parotitis
Ik heb er chronische diarree aan overgehouden. Ontsteking bleek veroorzaakt te worden door een steentje dat spontaan los kwam. Ik had beter dit medicijn niet kunnen gebruiken.