Bestaat uit:
Etalagebenen
Perifeer arterieel vaatlijden (4)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor etalagebenen

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Champix 1 1
OxyContin 1 4
Ramipril/Hydrochloorthiazide 1 3
Venoruton 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: etalagebenen

Ginkgo biloba

10-06-2022 | Man | 53
ginkgo biloba
Etalagebenen
Hebt voor me om verder te stappen maar een week bezig is van bulk is 600 mg ,hoop dat het zo doorgaat

08-11-2019 | Man | 76

Zyban

02-05-2019 | Vrouw | 65
bupropion
Etalagebenen
anderhalf jaar geleden kreeg ik last van etalagebenen: de vaten dus. Naar de vaatchirurg en stoppen met roken en looptraining. Looptraining gedaan, fysieo en e-sigaretten gaan roken. Na een jaar geen resultaat mede door de e-sigaretten. Naar een ander ziekenhuis ivm failliet Sloervaart en nieuewe vaatarts en dito behandel plan. Weer 3 maanden looptraining en Champix en [lees meer...]een coach ven het Trimbos. Na een week Champix; de halve dosering daarmee gesto0pt; de bijwerkingen waren niet te harden: heel emotioneel, somber, geen tijdsbesef en een heel kort lontje. Gestopt met Champix, maar na 4 dagen toch weer een sigaret, Nu ben ik aan de Zyban dag 2; de bijwerkingen lijkne minder en ik rook net. Kijken hoe dit gaat,,,,Hebben jullie nog tips, want ik moet echt stoppen met roken....

20-08-2018 | Man | 75
Etalagebenen
Na gebruik van 2 jaar geen enkele verbetering. Navraag bij de fabrikant VSM, nooit antwoord gekregen. Dit medicijn is duur en helpt voor geen meter + fabrikant is patient onvriendelijk.

08-03-2018 | Man | 75
Etalagebenen
Heb door mijn hartfalen en hartoperatie (aderen uit been zitten nu rond mijn hart) nu regelmatig last van enorme pijn in mijn benen. Ben dit natuurproduct gaan gebruiken omdat ik door al mijn chronische aandoeningen al meer dan genoeg medicijnen moet innemen. Helaas, het spul is erg kostbaar maar helpt voor geen meter. Als je dan vragen stelt bij de fabrikant VSM, krijg[lees meer...] je gewoon geen antwoord. Erg klant vriendelijk dus, maar niet heus. Ben er dus mee gestopt, en merk nog steeds geen verschil. M.a.w. dit zogenaamde natuurproduct is gewoon rotzooi. Althans voor mij.

Venoruton

05-11-2017 | Vrouw | 65
hydroxyethylrutosiden
Etalagebenen
Het zwellen van enkels en benen en pijnlijke benen. Diepe veneuze insufficientie. Ondanks mijn steunkousen die ik draag. En ressent lek er ader die dicht gemaakt wordt binnenkort. Is het vocht toch weer wat afgenomen. Soms heb ik bij extra vocht meer tabletten gebruikt.

OxyContin

18-07-2017 | Vrouw | 69
oxycodon
Etalagebenen
Ineens erge pijn in de maag, alsof er een baksteen in ligt. misselijk.

23-06-2017 | Man | 72
Etalagebenen
Was binnen 2 maanden van mijn pijn in mijn been af en kon veel verder lopen maar tot mijn stomme verbazing wordt het niet meer gemaakt door VSM wegens te weinig vraag?? Is een goedkoop natuur product blad van de Gingko Biola boom kosten 13 euro per doosje dus een goedkoop medicijn. Had al 12 jaar last van etalagebeen dit medicijn heeft mij 100% vanaf geholpen. Heb nog [lees meer...]steeds geen pijn in mijn been. Ik hoop dat het weer gemaakt wordt.

29-08-2016 | Man | 84
Etalagebenen
probaat middel gebleken. Wel i.h.a. vaatpatiënt met aneurysma operatie in 2004, maar nog steeds in goede conditie. Hoop nu maar, dat er een goed alternatief is voor Tavonin, dat om (onbegrijpelijke) commerciële redenen uit de handel zou zijn genomen.

09-08-2016 | Man | 71
Etalagebenen
Was binnen 14 dagen van mijn pijn in de kuit af, maar is nu jammer genoeg uit de handel genomen??

Ginkgo biloba

17-07-2016 | Man | 71
ginkgo biloba
Etalagebenen
Na 2 weken klachten weg, geen pijn meer met lopen.

02-08-2015 | Man | 72
Etalagebenen
Ik ben dit medicijn gaan gebruiken, omdat ik veel last had en heb van zeer pijnlijke benen tijdens het lopen. Bij een zware hartoperatie in 1990 in het UMCU is er een bloedvat (ader) uit mijn rechterbeen gebruikt voor diverse bypasses en herstel aneurysma. Dit heeft mij tot op heden het leven gered, waarvoor ik zeer dankbaar ben. Nu 26 jaar later, zijn de bloedvaten in [lees meer...]mijn benen langzaam weer dichtgeslibd, aan de rechterkant dus het ergst, waardoor lopen steeds moeilijker gaat. Dacht door Tavonin te gebruiken, dat de perifere bloedvaatjes weer open zouden gaan staan, waarvoor men dus dit middel ook voorschrijft. Helaas hielp niet. Wat er wel gebeurde, dat was dat ik plotsklaps Maculaire Degeneratie in mijn rechteroog kreeg. Hier kan je dus gedeeltelijk blind van worden. Er stond op internet, dat je gelijk naar het ziekenhuis moest gaan, om de verdere verslechtering middels injecties in het oog tegen te gaan. Bij de foto's bleek dat achter mijn netvlies een adertje spontaan was opgezwollen en zodoende voor het vertekende beeld zorgde. Nadat ik de afgelopen maanden 5 injecties in mijn oog heb gehad, is de vertekening bijna verdwenen. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat deze spontane MD kwam door het gebruik van Tavonin, maar ik ben er toch maar mee gestopt, want voor mijn benen hielp het ook niet. Ik heb hiervan melding aan zowel de producent VSM als het Lareb gedaan. Moet het eerste antwoord nog krijgen!!!!