Tavonin

gingko biloba

Etalagebenen (7 meningen)

27-09-2018

Oorsuizen

wou graag even melden dat het in belgie wel nog te verkrijgen is, weet nog niet of het effectief is ben pas begonnen en moet het minimum 12 weken nemen
20-08-2018

Etalagebenen

Na gebruik van 2 jaar geen enkele verbetering. Navraag bij de fabrikant VSM, nooit antwoord gekregen. Dit medicijn is duur en helpt voor geen meter + fabrikant is patient onvriendelijk.
08-03-2018

Etalagebenen

Heb door mijn hartfalen en hartoperatie (aderen uit been zitten nu rond mijn hart) nu regelmatig last van enorme pijn in mijn benen. Ben dit natuurproduct gaan gebruiken omdat ik door al mijn chronische aandoeningen al meer dan genoeg medicijnen moet innemen. Helaas, het spul is erg kostbaar maar helpt voor geen meter. Als je dan vragen stelt bij de fabrikant VSM, krijg[lees meer...] je gewoon geen antwoord. Erg klant vriendelijk dus, maar niet heus. Ben er dus mee gestopt, en merk nog steeds geen verschil. M.a.w. dit zogenaamde natuurproduct is gewoon rotzooi. Althans voor mij.
23-06-2017

Etalagebenen

Was binnen 2 maanden van mijn pijn in mijn been af en kon veel verder lopen maar tot mijn stomme verbazing wordt het niet meer gemaakt door VSM wegens te weinig vraag?? Is een goedkoop natuur product blad van de Gingko Biola boom kosten 13 euro per doosje dus een goedkoop medicijn. Had al 12 jaar last van etalagebeen dit medicijn heeft mij 100% vanaf geholpen. Heb nog [lees meer...]steeds geen pijn in mijn been. Ik hoop dat het weer gemaakt wordt.
30-03-2017

Dementie

02-09-2016

Tinnitus

Eerder is mijn Tinnitus (oorsuizen, piep) bijna genezen geweest voor 3 weken lang en dit kwam ná 5 weken ginkgo biloba. Daarna ook direct gestopt met het nemen, want ik dacht dat het echt over zou zijn... Toen begon de ellende met Tinnitus (oorsuizen) opnieuw. Nu ga ik nogmaals 5 weken lang weer proberen om te kijken of het weer zoiets gaat opleveren. Gelukkig merk ik geen[lees meer...] bijwerkingen in een dosis van 240mg per dag. Erg jammer dat dit merk niet meer in Nederland te krijgen is. Nu moet het uit Duitsland komen, zonder recept verkrijgbaar. Tevens is het belangrijkste dat er een oplossing komt voor oorsuizen, ik heb een sterk gevoel dat oorsuizen niet goed onderzocht is.
29-08-2016

Etalagebenen

probaat middel gebleken. Wel i.h.a. vaatpatiënt met aneurysma operatie in 2004, maar nog steeds in goede conditie. Hoop nu maar, dat er een goed alternatief is voor Tavonin, dat om (onbegrijpelijke) commerciële redenen uit de handel zou zijn genomen.
09-08-2016

Etalagebenen

Was binnen 14 dagen van mijn pijn in de kuit af, maar is nu jammer genoeg uit de handel genomen??
26-01-2016

Tavonin (gingko biloba)

Heb al jaren last van migraine-aanvallen, maar de laatste maanden; vermoedelijk door de overgang; soms 3 aanvallen/maand. Ook mijn concentratie was erg verminderd en had ook geheugenproblemen. Ik gebruik nu 6 weken Tavonin en voel me veel alerter. Ook mijn aanvallen zijn duidelijk minder. En als ik er 1 heb, dan is hij lichter van vorm en duurt de aanval ook geen 72 uren z[lees meer...]oals voorheen.
24-09-2015

Tinnitus

Ik nam Tanovin® wegens tinnitus. Ik kreeg erge pijnen in mijn beide benen, ben bijgevolg gestopt met de inname (na zes dagen).
02-08-2015

Etalagebenen

Ik ben dit medicijn gaan gebruiken, omdat ik veel last had en heb van zeer pijnlijke benen tijdens het lopen. Bij een zware hartoperatie in 1990 in het UMCU is er een bloedvat (ader) uit mijn rechterbeen gebruikt voor diverse bypasses en herstel aneurysma. Dit heeft mij tot op heden het leven gered, waarvoor ik zeer dankbaar ben. Nu 26 jaar later, zijn de bloedvaten in [lees meer...]mijn benen langzaam weer dichtgeslibd, aan de rechterkant dus het ergst, waardoor lopen steeds moeilijker gaat. Dacht door Tavonin te gebruiken, dat de perifere bloedvaatjes weer open zouden gaan staan, waarvoor men dus dit middel ook voorschrijft. Helaas hielp niet. Wat er wel gebeurde, dat was dat ik plotsklaps Maculaire Degeneratie in mijn rechteroog kreeg. Hier kan je dus gedeeltelijk blind van worden. Er stond op internet, dat je gelijk naar het ziekenhuis moest gaan, om de verdere verslechtering middels injecties in het oog tegen te gaan. Bij de foto's bleek dat achter mijn netvlies een adertje spontaan was opgezwollen en zodoende voor het vertekende beeld zorgde. Nadat ik de afgelopen maanden 5 injecties in mijn oog heb gehad, is de vertekening bijna verdwenen. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat deze spontane MD kwam door het gebruik van Tavonin, maar ik ben er toch maar mee gestopt, want voor mijn benen hielp het ook niet. Ik heb hiervan melding aan zowel de producent VSM als het Lareb gedaan. Moet het eerste antwoord nog krijgen!!!!
28-10-2012

Tavonin (gingko biloba)

voor paarse benen en buik.
29-01-2012

Tavonin (gingko biloba)

Ik heb tavonin 120 gekregen voor mijn tinnitus, nu heb ik meer problemen, het geluid is erger geworden!... Ik was met hoofdpijn, misselijkheid, bloeddrukverlagend, en flauw... Het was redelijk duur, en ik heb niets terug gekregen van de mutualiteit... Best tinnitus aanvaarden en geniet elke dag van mijn leven! Groetjes!
09-10-2010
Man

CLAUDIO INTERMITTENS

20 jr. geleden hartoperatie 4 x bypass en weghalen aneurisma cordis. Uit rechterbeen ader gebruikt. Dat wreekt zich nu na al die jaren. Kan niet meer dan 200 mtr. pijnloos lopen. Linkerbeen perfekt. Dacht dat Tavonin zou helpen, maar helaas. Blijf het toch slikken want ik heb toendertijd ook een kleine TIA gehad. Alle haarvaatjes rond hart blijken dicht te zitten. Dus sli[lees meer...]k preventief.
23-11-2009
Man

Oorsuisen ,slechte bloedsomloop

begon gebruik na goede en slechte ervaringen van bekenden met oorsuisen,slechte bloedsomloop en slecht geheugen. De een heeft baat bij af en toe inname van Tavonin of ook wel Bilobil , en de ander wordt er misselijk van.Ik merk jammer genoeg totaal niets.Heb namelijk steeds meer last van oorsuisen vooral in mijn linker oor en het bloed loop wel goed naar beneden maar niet[lees meer...] omhoog waardoor mijn onderbenen erg pijnlijk en onrustig zijn. Moet verder zoeken.Wie weet?

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum