clopidogrel

Beroerte (45 meningen)
Aderverkalking (5 meningen)
Bloedverdunnen (4 meningen)
Trombose (2 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

21-11-2020 | Man | 46
clopidogrel (75mg)
Regelrecht vergif ik weet nie waarom de cardiologen en neurologenzo willen vashouden aan dit gif ,alsof er niks anders bestaat.. nooit last van iets gehad sinds ik deze neem alleen maar problemen bij gekregen nu ook hart en bloeddruk.. 3 infarcten door zware val op rug en nadien bloedklonters vertokken in de hersenen..als ze niet snel stoppen met dit vrees ik dat ik alle [lees meer...]medicatie in vuilbak steek en zonder verder doe..liever een korter leven dan geen leven

16-11-2020 | Man | 69
Beroerte
Hm,het komt mij voor dat er een aantal fake (zeer positieve ) ervaringen door de advertiser zelf worden vermeld. Daarnaast, hoe weet men nu als patiënt of bijv. in dit geval Clopidogrel ook werkt waar het voor bedoelt is ?? De bijwerkingen merk je natuurlijk wel. ////// (Red. mijn medicijn.nl: ter informatie, de meningen zijn op dit platform van gebruikers afkomstig. D[lees meer...]us naar waarheid voor elk gebruiker)

22-10-2020 | Vrouw | 81
TIA
Na vermoedelijke TIA Clopidogrel voorgeschreven gekregen, een week later ook simvastatine en perindopril. Door barstend koppijn gestopt met simva, vervangen door atorvastatine, daarna doofgevoel in eerst hele rechterkant, later teruggetrokken tot hand (twee vingers) en voet. Als pianist bijna niet te verdragen! Zowel atorvastatine als clopidogrel kan deze bijwerking geve[lees meer...]n. Ik ben (op eigen houtje) gestopt met alle medicatie, neem nu rodegist-rijst met Q10 en Gingko Biloba. Hoop hiermee de bijwerkingen weg te werken.

25-09-2020 | Man | 69
Hartinfarct

04-09-2020 | Man | 91
clopidogrel (75mg)
Ik heb het ontvangen als bloedverdunner na een herseninfarct met alle bijwerkingen op de koop toe. Er is toch echt wel wat beters te krijgen. Ik geloof ook niet dat het een echte bloedverdunner is

29-08-2020 | Vrouw | 63
Herseninfarct
Veel last van de medicatie clopidogrel, 4 maanden er mee bezig, pas 2 dagen gestopt om te kijken of het inderdaad aan de clopidogrel lag , en ja de oorsuizing ging weg , ook de duizeligheid. Contact op genomen met de arts , word hier nog over terug gebeld.

16-08-2020 | Vrouw | 78
Beroerte
Ik heb in maart 2019 3 lichte TIA's gehad. Kreeg daarvoor clopidogrel 75mg van teva. 2 maanden later kreeg ik lichtgevoel in mijn hoofd. Heb dat nog steeds. Kan dit een bijwerking zijn. Is nu al ruim 1 jaar!

14-07-2020 | Man | 81
Trombose
Ik zou willen weten iets over welke eventuele bijwerkingen ?

09-07-2020 | Vrouw | 45

03-07-2020 | Vrouw | 48
Hartfalen

25-05-2020 | Man | 76
Angina pectoris
na dotterbehandeling van de kransslagader van het hart rond 2000, preventief. geringe bijwerking lichte huiduitslag.

22-05-2020 | Vrouw | 67
Hartinfarct
Wat iedereen MOET weten over dit middel. Mijn moeder 67 Jr in 2018 geopereerd aan d'r hart slikt dit middel nu bijna 1,5 jaar terwijl 't maar 6 mnd mocht van de cardioloog... Ik denk wegens nalatigheid ziekenhuis, huisarts en specialisten krijgt zij nu tia' 's van dit middel. Ook staat haar onderrug vol bloed blaartjes en zoals ik hier dus iid meer lees... Ze mag niet s[lees meer...]toppen... Ze moet 't blijven slikken volgens de 'kwakzalvers'... Maar er is helemaal niemand die ons inzicht geeft, helpt, mee zoekt naar 'n ander alternatief... Ze kijken toe hoe een mens tia' 's krijgt en sluiten alle deuren voor spoed hulp. Wat is dit voor zieke shit mensen 😳😳😳 laat je niet snel iets wijsmaken en vecht voor je klachten hierop... 't is niet geschikt voor teveel mensen 😔

20-05-2020 | Vrouw | 51
TIA
Nu gebruik ik clopidogrel 75mg, daarvoor slikte ik symvastatine dat was een heel wat een vreselijke bijwerkingen ik dacht dat ik dement werd, viel overal overheen en gooide de gekste dingen weg, na een gesprek met de huisarts moest ik direct stoppen, dit waren de bijwerkingen. Nu ik clopidogrel heb gaat het perfect en is alles goed gekomen. Wel vraag ik mij af of je dit me[lees meer...]dicijn iedere dag moet slikken of kan dit na 3x per week, kan het antwoord nergens vinden, misschien weet iemand hier antwoord op want ik ben van mening dit tot je dood te gebruiken ook niet gezond kan zijn?

08-05-2020 | Vrouw | 60
CVA (cerebrovasculair accident)
Kreeg clopidogrel in plaats van Persantin 200 en acetylsalisylzuur. In maart 2019. Na ca 6 weken begonnen de eerste klachten van misselijkheid, overgeven . Da resulteerde in een maagslijmvliesontsteking en een ontsteking van de pancreas. Bij bloedcontrôle bleek suikerwaarde verhoogd te zijn, dus Metformine erbij. Daarna nog veel zieker. Heb in oktober 2019 aangegeven die C[lees meer...]lopidogrel niet meer te willen slikken en terug te willen naar de Persantin. Heb zelf contact opgenomen met de fabrikant Boehringer Ingelheim en die verklaarde, dat Persantin 150 gewoon geleverd kon worden. Meteen gestopt met die Clopidogrel (puur vergif) en overgegaan op de Persantin 150 2x daags + acetylsalisylzeer 1x daags. In november ook Metformine voor te hoge suikerwaarden laten staan. Nu na half jaar eindelijk iets beter, maar de maag blijft erg gevoelig, die heeft veel te lijden gehad van die Clopidogrel.

12-04-2020 | Man | 56
Lokale verdoving
Als ik een medicijn niet kan verdragen, dan krijg ik van mijn huisarts een ander medicijn, dat ik wel kan verdragen. Dus ik begrijp niet dat jou huisarts, niet een ander medicijn voorschrijft. Het geeft meerdere bloedverdunners hoor, en anders zeg je maar dat je er mee stopt, op hun verantwoording. Trouwens ik heb hier ook nooit problemen mee met mijn huisarts.

12-04-2020 | Man | 56
TIA
Ik weet niet wat jij voor arts heb, maar als ik een medicijn niet kan verdragen krijg ik een ander. Zo niet stop ik er mee, maar zo ver is het nog nooit gekomen. We proberen zo lang tot ik een medicijn heb dat ik kan verdragen

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum