clopidogrel

Beroerte (52 meningen)
Aderverkalking (5 meningen)
Bloedverdunnen (4 meningen)
Trombose (2 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

01-08-2021 | Vrouw | 68
Beroerte
Ik heb mijn beroerte 1,5 jaar geleden op 67 jarige leeftijd meegemaakt en mijn hele leven nooit geen tabletten geslikt ofwel heel weinig alleen in erge noodsituaties , daardoor is me het slikken van de huidige medicijnen erg zwaar gevallen en ik moet heel duidelijk zeggen dat er verdere problemen bijgekomen ipv verminderd. Door de vele bijwerking van clopidogel heb ik er e[lees meer...]norme spierpijn bij gekregen waardoor me het lopen zwaar valt en ik zwaar overweeg of ik voortaan niet al deze troep uit mijn lichaam laat, want ik kan dit geen verbetering noemen maar wel verslechtering ... Jammer dat in deze huidige tijd de meeste dokters alleen maar over chemische middelen kunnen met té veel bijwerkingen kunnen praten ipv over natuurlijke werkzame middelen en zónder bijwerkingen ... Dan moet ik me helaas aansluiten bij dat bericht van 21-11-2020 van die meneer van 46 jaar : ,, Liever een korter leven dan geen leven..."

27-07-2021 | Man | 73
Hartinfarct
Voorgeschreven ivm hartinfarct, en TIA

27-07-2021 | Man | 73
clopidogrel (75mg)
Hoegenaamd géén bijwerkingen, voorgeschreven ivm TIA en hartinfarct..

14-06-2021 | Man | 69
Beroerte
Na 3 jaar gebruik ben ik toevallig achter gekomen dat er een middel bestaat met dezelfde werking en zonder enige bijwerking: acetylsalicylzuur. Ik heb dat met mijn behandelend arts besproken en hij bleek dat een goed idee te vinden

16-05-2021 | Man | 62
Beroerte
Gebruikt het al zes jaar, alleen een beetje spierpijn. Geen problemen.

22-04-2021 | Man | 69
Beroerte
Sportte veel en had zéér goede conditie. Toch herseninfarct, na onderzoeken geen aanwijsbare oorzaak. Eigen interpretatie: waarschijnlijk door stress (Te zware mantelzorgtaak). Zelfs het kleinste wondje geeft veel bloed. Moet dan nog wel eens uitleggen dat het niet ernstig is, door bloedverdunner komt en het zo weer over gaat. Gebruik ook maagbeschermer Pantaprazol 20 m[lees meer...]g en heb verder geen bijwerkingen.

10-04-2021 | Vrouw | 62
Beroerte
Kreeg van apotheek vorig jaar deze voorgeschreven Vreselijk bijna jaar niet kunnen lopen naar voetzorg geweest podotherapeut zei ik weet niet wat dit is had zooltjes aangemeten gekregen het werd steeds erger . Toen bedacht ik heb andere medicijn huisarts gebeld direct stoppen met clopidogrel Ontstoken bloedvaten komt zelden voor.... Ben gestopt en vorige medicijnen weer e[lees meer...]n het is over.

08-04-2021 | Man | 68
TIA
Zoals eerder gemeld ben ik dit medicijn als bloedverdunner gaan gebruiken op aangeven van de neuroloog na een lichte Tia. Ook na enkele maanden zijn de bijwerkingen echt niet normaal. Vooral duizeligheid en maagklachten. Wat een troep !! Ga eens vragen of er een alternatief is ...

28-03-2021 | Vrouw | 28
Beroerte
Hee mensen, Op mijn 23e heb ik 2 beroertes gehad. Ik slik clopidogrel 75mg en een maagbeschermer elke dag en moet dit m'n hele leven lang. Begonnen in 2016. Ik heb mega veel klachten en ben me er in de jaren hierop volgend niet beter gaan voelen. Duizelig ook vaak weinig energie. Ik heb nu bijna een jaar thuis gezeten omdat ik zo moe was en licht in m'n hoofd dat ik 't [lees meer...]niet meer aan kon. Ook heb ik verdenking van MS maar dit kunnen ze niet vinden. En is meerdere malen getest. Ook heb ik elk ziekenhuis al gehad in Nederland. ( kleine vlekjes hersenen) ik mag niet stoppen maar iets in mij zegt dat ik me echt slechter ben gaan voelen na gebruik van dit medicijn. En als ik jullie dingen lees erg herkenbaar. Is dit echt mogelijk denken jullie? En zijn er mensen die gestopt zijn en zich beter voelen? Ik ben wel benieuwd maar ook bang om te stoppen met de bloedverdunner. Weet iemand een alternatief en de ervaringen met een ander soort? Ik hoor het graag!

13-01-2021 | Man | 68
clopidogrel (75mg)
Nadat er een vermoeden was van een lichte Tia is mij Clopidogrel voorgeschreven en een aantal onderzoeken in het vooruitzicht. De schrik zat er even goed in, maar na 2 dagen diamedicijn innemen ben ik helemaal van het padje... Voel me als een Zombie met duizelingen, maagklachten, spierpijn en somberheid ... Ga het proberen vol te houden tot aan de onderzoeken volgende wee[lees meer...]k, maar heb er een hard hoofd in. Wat is dit voor vergif ???

11-12-2020 | Man | 47
clopidogrel (75mg)
Na een Tia gehad te hebben, met hart ritme stoornissen, clopidogrel voorgeschreven gekregen. Droge huid, huid uitslag op voorhoofd(Nivea helpt) na inname wordt ik er eerst half uurtje duf van, daarna nergens meer last van op de huiduitslag na dan.

21-11-2020 | Man | 46
clopidogrel (75mg)
Regelrecht vergif ik weet nie waarom de cardiologen en neurologenzo willen vashouden aan dit gif ,alsof er niks anders bestaat.. nooit last van iets gehad sinds ik deze neem alleen maar problemen bij gekregen nu ook hart en bloeddruk.. 3 infarcten door zware val op rug en nadien bloedklonters vertokken in de hersenen..als ze niet snel stoppen met dit vrees ik dat ik alle [lees meer...]medicatie in vuilbak steek en zonder verder doe..liever een korter leven dan geen leven

16-11-2020 | Man | 69
Beroerte
Hm,het komt mij voor dat er een aantal fake (zeer positieve ) ervaringen door de advertiser zelf worden vermeld. Daarnaast, hoe weet men nu als patiënt of bijv. in dit geval Clopidogrel ook werkt waar het voor bedoelt is ?? De bijwerkingen merk je natuurlijk wel. ////// (Red. mijn medicijn.nl: ter informatie, de meningen zijn op dit platform van gebruikers afkomstig. D[lees meer...]us naar waarheid voor elk gebruiker)

22-10-2020 | Vrouw | 81
TIA
Na vermoedelijke TIA Clopidogrel voorgeschreven gekregen, een week later ook simvastatine en perindopril. Door barstend koppijn gestopt met simva, vervangen door atorvastatine, daarna doofgevoel in eerst hele rechterkant, later teruggetrokken tot hand (twee vingers) en voet. Als pianist bijna niet te verdragen! Zowel atorvastatine als clopidogrel kan deze bijwerking geve[lees meer...]n. Ik ben (op eigen houtje) gestopt met alle medicatie, neem nu rodegist-rijst met Q10 en Gingko Biloba. Hoop hiermee de bijwerkingen weg te werken.

25-09-2020 | Man | 69
Hartinfarct

04-09-2020 | Man | 91
clopidogrel (75mg)
Ik heb het ontvangen als bloedverdunner na een herseninfarct met alle bijwerkingen op de koop toe. Er is toch echt wel wat beters te krijgen. Ik geloof ook niet dat het een echte bloedverdunner is

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum