ziekte

Krentenbaard

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor krentenbaard

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Flucloxacilline 6 4
3,33333333333333
Claritromycine 2 4
Fucidin crème/ intertulle/ zalf 2 2,5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: krentenbaard

Claritromycine

01-10-2020 | Man | 64
claritromycine
Krentenbaard
Na het 5 weken aangezien te hebben, toch maar naar de huisarts voor consult. Wangen en hals zaten vol ontstekingen. Bleek dus infectie te zijn, vandaar dat de arts mij Claritromycine voorschreef. Op vrijdag begonnen met innemen en op de woensdag erna werd resultaat zichtbaar. Bultjes en puistjes waren verdwenen. Wél tal van rode vlekken in het gezicht, mogelijk een van d[lees meer...]e bijwerkingen volgens de bijsluiter.

Claritromycine

24-09-2019 | Vrouw | 43
claritromycine
Krentenbaard
Is een grote pil maar is toch te doen ik heb me angst overwonnen. Ik ben blij dat me krentebaard in me neus en oor zo goed als weg is na 4 dagen al resultaat. Als bijwerkingen heb ik in de 1e 2 dagen een vieze smaak in me mond gehad. Ook had ik buikkrampen met diaree . Verder geen klachten krentebaard is al bijna weg is een goed middel.

20-05-2018 | Man | 64
Krentenbaard
De krentenbaardklachten waren na drie dagen duidelijk minder. Echter na de derde dag kreeg ik wat problemen op de nuchtere maag van hevige maagzuur en krampen. Onmiddeljk een maagzuurremmer ingenomen waarna de klachten afnamen. Toch voel ik me niet fit en heb af en toe lichte duizelingen en transpireren. Klachten worden minder na veel water te hebben gedronken. Neem bij[lees meer...] gebruik 2 glazen water dat helpt. Ik ga nu de 6e dag in en kijk uit na de 10e dag dan is de kuur voorbij.

12-03-2018 | Vrouw | 24
Krentenbaard
Ik gebruik dit medicijn nu 6 dagen en heb helaas veel last van bijwerkingen terwijl ik nog geen tot weinig verbetering zie in de krentenbaard (in mijn nek/op mijn achterhoofd). Ik heb met name last van misselijkheid, vermoeidheid en pijn bij het plassen. Ook is het vrij veel puzzelen met de tijden aangezien je het 4x per dag moet slikken en hierbij rekening moet houden met[lees meer...] de tijd voor + na het eten.

16-01-2017 | Vrouw | 35
Krentenbaard
Ik heb dit middel gekregen ivm. krentenbaard in mijn gezicht. Na een dag of drie was de werking duidelijk zichtbaar. Dat is fijn. Wat ik echt heel lastig vind is het innemen. Vier keer per dag een capsule op de lege maag en dat ook nog goed verdeeld is een crime. Zeker op bijv. een werkdag. Het is puzzelen om tot een goed schema te komen. Ik ervaar ook veel bijwerkingen,[lees meer...] te weten: Candida, Lusteloosheid, Misselijkheid, Darmkrampen, Oprispingen, Maagzuuraanvallen. Ik zal echt blij zijn als ik klaar ben... Dan nog even van de Candida af en alles is hopelijk weer normaal.

Fucidin crème/ intertulle/ zalf

23-10-2016 | Vrouw | 30
fusidinezuur
Krentenbaard
Helpt zeer goed tegen krentebaard. Na 2 dagen werd het al rustig en nu na 5 dagen alleen nog rood.

Fucidin crème/ intertulle/ zalf

06-12-2015 | Man | 36
fusidinezuur
Krentenbaard
Ik heb een soort rode vlekken in mijn hals, het begon met 1 vlekje dag later zit mijn halve nek al vol. Bij de nightcare geweest en die zegt dat is krentenbaard. Dus fusidine zalf gekregen, ik smeer het op 2-3 uur lang met tranen in mijn ogen gezeten, het bijt verschrikkelijk natte theedoeken op mijn hals om het er af te krijgen. Vanmorgen zag het er een stuk rustiger uit,[lees meer...] maar ik moet die zalf er 3x per dag op smeren dus vandaag nogmaals aangebracht en weer zelfde verhaal, lijkt wel of ik parfum op mijn hals heb gesmeerd na het scheren. En dat een paar uur lang, echt wat een troep. Dit kan toch niet goed zijn!

26-05-2014 | Man | 20
Krentenbaard
Ik had krentenbaard in de buurt van mijn mond. het was vrijwel na 2 dagen bijna helemaal weg. maar ben wel heel erg misselijk en de ontlasting is ook niet zo best. ook ben ik heel erg moe. Voor de rest tevreden ermee!

19-11-2013 | Vrouw | 37
Krentenbaard
Lichte huiduitslag rondom de wond, verder geen bijwerkingen.

09-10-2013 | Man | 23
Krentenbaard
Na mogelijk huid op huid contact vallen de gaten eigenlijk mn benen in, zeer vervelend, gelukkig een hoge pijngrens, na begin inname misselijkheid, extreem maagzuur tot diep in de nacht, te snel opstaan? Maagzuur. Maar goed, je kan klagen, het is gewoon nodig, mijn advies, bijt op je tanden, ga lekker op de wc zitten. What doesnt kill you makes you stronger. Dus innemen en[lees meer...] gebruik rennies. Voor de rest? Wil je genezen? Dan niet zo zeuren!

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2658)
Depressie (2147)
Angst & paniekstoornis (2110)
Hoge bloeddruk (1528)
Blaasontsteking (1110)