Flucloxacilline

flucloxacilline

Wondroos (25 meningen)
Infectie (wond) (18 meningen)
Bacteriële infectie (9 meningen)
Ontsteking in de borst (8 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Oorontsteking (4 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

21-06-2019

Flucloxacilline (flucloxacilline)

Ga op dit moment de 5e dag in en het werkt super wbt de ontsteking, moest gister wat meer dan normaal naar de toilet maar moest vandaag verdorie werk afbellen moest zowat vanaf de wc bellen😖 kuur heeft nog tot zondag te gaan nog 3 dagen ai ai ai
11-05-2019

Flucloxacilline (flucloxacilline)

NOOIT MEER! Wat een verschrikkelijke antibiotica. Ik heb een abces bij mijn lies/schaamstreek ze hebben die losgesneden en mij dit voorgeschreven na de eerste tablet al gelijk misselijk braken hoofdpijn duizeligheid en je nog meer ziek voelen, ik ben er mee gestopt dat mocht van de dokter als de klachten aan bleven houden moest ik terug naar het ziekenhuis waarschijnlijk[lees meer...] word ik dan opgenomen. Nooit meer dit medicijn en raad het iedereen af!!
04-05-2019

Wondroos

Ik had een pijnlijke neus na een verkoudheid, ik dacht hooikoorts. Maar na een bezoek aan de huisarts bleek ik wondroos te hebben. Na 2 dagen medicijnen werd mijn gezicht roder en dikker. Daarna zijn de klachten snel afgenomen en na een week bijna geheel verdwenen. In combinatie met paracetemol was de pijn goed te onderdrukken.
14-01-2019

Wondroos

Na 4 dagen ziekenhuis(kreeg daar antibiotica via infuus) ivm wondroos in het gezicht, thuis verder gegaan met de flucloxacilline. 4x daags 500mg. De wondroos nam snel af. Enige minpunt, soms misselijk.
24-12-2018

Eczeem

Door een voorgeschreven zalfje werd mijn exceem op mijn onderbeen alleen maar erger en ging ontsteken. Medicijn werkt redelijk, het wordt steeds minder rood. Alleen in vlagen enorm misselijk en hoofdpijn.
22-11-2018

Flucloxacilline (flucloxacilline)

Pijn ging niet over,voet bleef opgezet,rood
05-11-2018

Flucloxacilline (flucloxacilline)

Ik slik het omdat er een onsteking zit in mijn penis. In 2016 heb ik een pyronie operatie gehad, en blijkt dat er op de blijvende hechting(en) een bacterie zit. Ik kan nog niet erg veel over de afname vertellen maar wel een bijwerking. Ik had na de eerste inname van de 1e pil, 2 uur later een opgezette buik en maag. Ik weet niet of dat nog verdwijnt, maar misschien iemand [lees meer...]met de zelfde ervaring???
20-10-2018

Wondroos

Meteen de eerste dag al misselijk erdoor. Vooral na inname en paar uur daarna met eten last. Na paar happen eten kotsneiging. Werkt voor de wondroos goed maar zou het niet nog is willen hebben. Ook gevoelig voor een migraine aanval.
19-10-2018

Flucloxacilline (flucloxacilline)

Voorgeschreven vanwege atheroom cyste in borst. Was pijnlijk en gezwollen. Het medicijn werkt maar kreeg na eerste dag inname een migraine aanval. Voor de rest hele tijd misselijk en hoofdpijn. De wond van de borst is wel aan het genezen. Ik hoef dit middel maar een week te nemen. Gelukkig want vier keer per dag twee uur voor inname niet eten en een uur na inname ook niks [lees meer...]eten is nogal een gepuzzel met tijd en wel mogen eten. Is niet handig.
28-09-2018

Bacteriële infectie

Forse ontsteking bij mijn grote teen, kon geen sok 9f schoen meer aan. Slechte bloedvoorziening ivm diabetes
20-09-2018

22-07-2018

Wondroos

Preventief begonnen met het slikken van Flucloxacilline. Ik voelde een wondroos in mijn rechteronderbeen opzetten. Onderbeen werd warm en in voelde een algehele malaise opkomen. Meteen gestart met de kuur. Na drie dagen was het effect van de Flucloxacilline al merkbaar. Zwelling nam af. Na vijf dagen (20 capsules) kreeg ik enorme huiduitslag op schouders, rug en armen. Jeu[lees meer...]k is niet te harden. Koude douches helpen voor even. Straks maar weer langs de huisarts.
13-07-2018

18-06-2018

Ontsteking in de borst

Voorgeschreven gekregen ivm borstontsteking. Ik was heel optijd erbij dus het hielp al na 2 pillen. Kuur was 21 pillen over 7 dagen. In de nacht van dag 6 op 7 gigantisch maagzuur dat niet weg te krijgen was met Rennie en melk. Ook een dag of 3 andere ontlasting gehad. Ook bij de baby. Df gekolfde melk dus niet gegeven. Kuur moet afgemaakt worden maar ik kijk er gi[lees meer...]gantisch tegenop.
12-06-2018

Flucloxacilline (flucloxacilline)

Medicijn is goed en makkelijk in gebruik.. apotheker vertelde mij dat het geen kwaad kan met de anticonceptie. Ik bleek begin januari toch zwanger te zijn. Totaal niet gepland maar we gaan er voor.
11-06-2018

Bacteriële infectie

Paarse gezwollen arm na daas beet. Middel leek effectief, duurde wel een paar dagen. Wel behoorlijke gewrichtspijn knie nog steeds anderhalve week na inname. Ook heftige netelroos aanval gehad. Beide heb ik nooit eerder gehad.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum