ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
19-01-2019

COPD

Ik slaap sinds het gebruik nog maar 2 à 2 en een half uur per nacht. Heb het idee dat ik aan de speed zit. Ik voel mij een wrak.
10-01-2019

Claritromycine (claritromycine)

Als u mijn bijwerkingen leest, snapt u wel dat het een zware dobber was, over het algemeen gaat medicijnen innemen gemakkelijk. Voor de bittere smaak hielp een zout dropje een beetje.
27-09-2018

Sinusitis

tijdens de kuur ging het prima . Wel een hele vieze aanhoudende smaak tijdens de kuur.Maar na het stoppen kreeg ik zweet aanvallen en angst aanvallen. En een gevoel van depressief zijn. Nergens grip op krijgen . En vooral enorm vermoeid.En voel me in een vicieuze cirkel zitten. Ik hoop dat de bijwerkingen snel voorbij zijn.geen aanrader dit medicijn.
11-08-2018

Helicobacter pylori

Mijn klacht was hoesten en slijm soms tot overgeven toe nu na de kuur 80 procent vermindering hiervan.
25-07-2018

Amandelontsteking

Het duurde een paar dagen voordat de antibiotica zijn werk ging doen en de klachten verminderde. De bijwerkingen zijn vervelend geweest. Vooral de extreme vermoeidheid, kon overdag gewoon niet wakker blijven. Van darmen en maag dan weer weinig last gehad dus dat is een meevaller in vergelijking met veel andere antibioticum.
07-05-2018

Luchtweginfectie

Deze antibiotica voorgeschreven gekregen ivm aanhoudende luchtweginfectie. Veel spookverhalen gelezen, maar toch aan de kuur (1 week) begonnen. Eerste dag merkte ik niets. Van de tweede tot en met de vierde dag werd ik in de nacht telkens wakker met het gevoel ik dat ik een koortsaanval had. Dit duurde een half uurtje en trok daarna weg. Vanaf dag vijf wat darmproblemen. V[lees meer...]erder geen schokkende bijwerkingen gehad en na de kuur redelijk opgeknapt (wel nog wat moe).
26-04-2018

Longontsteking

Na eerst een kuur van Amoxilline met clavulaanUur van 10 dgn deze had niet geholpen, kreeg ik Claritromycine 500mg na de eerste dag al meteen verbetering, wel een bittere smaak en heel moe. Was blij met het fesultaat en nam de bijwerking maar voor lief. Na een week weer op geknaot. Nu nig mijn energie weer opbouwen.
27-01-2018

Luchtweginfectie

Bij het eerste pilletje kreeg ik na 4 uur ernstige maagpijn. huisarts gebeld. Vervolgens 2x 40mg panthoprozol als maagbeschermer gebruikt. De pijn zakte. Tweede pilletje geprobeerd, zelfde effct. Ik heb nooit problemen met antibiotica gehad en ik ben 60. Ik heb die rommel meteen weggegooid (ingeleverd).
Pagina 1 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!