Wondroos (37 meningen)
Infectie (wond) (26 meningen)
Bacteriële infectie (22 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

20-05-2018 | Man | 64
Krentenbaard
De krentenbaardklachten waren na drie dagen duidelijk minder. Echter na de derde dag kreeg ik wat problemen op de nuchtere maag van hevige maagzuur en krampen. Onmiddeljk een maagzuurremmer ingenomen waarna de klachten afnamen. Toch voel ik me niet fit en heb af en toe lichte duizelingen en transpireren. Klachten worden minder na veel water te hebben gedronken. Neem bij[lees meer...] gebruik 2 glazen water dat helpt. Ik ga nu de 6e dag in en kijk uit na de 10e dag dan is de kuur voorbij.

12-03-2018 | Vrouw | 24
Krentenbaard
Ik gebruik dit medicijn nu 6 dagen en heb helaas veel last van bijwerkingen terwijl ik nog geen tot weinig verbetering zie in de krentenbaard (in mijn nek/op mijn achterhoofd). Ik heb met name last van misselijkheid, vermoeidheid en pijn bij het plassen. Ook is het vrij veel puzzelen met de tijden aangezien je het 4x per dag moet slikken en hierbij rekening moet houden met[lees meer...] de tijd voor + na het eten.

16-01-2017 | Vrouw | 35
Krentenbaard
Ik heb dit middel gekregen ivm. krentenbaard in mijn gezicht. Na een dag of drie was de werking duidelijk zichtbaar. Dat is fijn. Wat ik echt heel lastig vind is het innemen. Vier keer per dag een capsule op de lege maag en dat ook nog goed verdeeld is een crime. Zeker op bijv. een werkdag. Het is puzzelen om tot een goed schema te komen. Ik ervaar ook veel bijwerkingen,[lees meer...] te weten: Candida, Lusteloosheid, Misselijkheid, Darmkrampen, Oprispingen, Maagzuuraanvallen. Ik zal echt blij zijn als ik klaar ben... Dan nog even van de Candida af en alles is hopelijk weer normaal.

26-05-2014 | Man | 20
Krentenbaard
Ik had krentenbaard in de buurt van mijn mond. het was vrijwel na 2 dagen bijna helemaal weg. maar ben wel heel erg misselijk en de ontlasting is ook niet zo best. ook ben ik heel erg moe. Voor de rest tevreden ermee!

19-11-2013 | Vrouw | 37
Krentenbaard
Lichte huiduitslag rondom de wond, verder geen bijwerkingen.

09-10-2013 | Man | 23
Krentenbaard
Na mogelijk huid op huid contact vallen de gaten eigenlijk mn benen in, zeer vervelend, gelukkig een hoge pijngrens, na begin inname misselijkheid, extreem maagzuur tot diep in de nacht, te snel opstaan? Maagzuur. Maar goed, je kan klagen, het is gewoon nodig, mijn advies, bijt op je tanden, ga lekker op de wc zitten. What doesnt kill you makes you stronger. Dus innemen en[lees meer...] gebruik rennies. Voor de rest? Wil je genezen? Dan niet zo zeuren!