enzymrijke honing

Aambeien en vaatscheurtjes (4 meningen)
Rectale / anale fistel (4 meningen)
Jeuk (2 meningen)

13-01-2020 | Man | 60
enzymrijke honing (10mg/g)
GEPLAATST DOOR DE FABRIKANT: Ik vind het heel vervelend voor u dat u last had van de klachten die u beschreef. Te meer omdat het de eerste week blijkbaar geen problemen gaf. Juist vanwege werkzaamheid én omdat AnaMel zo goed wordt verdragen is het een gewaardeerd product bij klachten rondom de anus. Maar een allergie of huidirritatie kun je niet altijd voor zijn, tenzij [lees meer...]je het weet dat je voor één van de ingrediënten overgevoelig bent. Dat wordt ook als zodanig in de bijsluiter vermeld. Nogmaals voor deze mevrouw heel vervelend, maar gelukkig leidt het gebruik van AnaMel zeer zelden tot bijwerkingen. Dat kunnen we wel concluderen omdat het al 10 jaar op de markt is. De fabrikant van AnaMel.

17-12-2019 | Vrouw | 49
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb de zalf ongeveer 8 dagen gebruikt wegens kloofje en jeuk anus. Na 8 dagen kreeg ik erge jeuk en een ontzettend brand gevoel bij anus en bil. Het was er roodgloeiend. Ik ben er voor naar de huisartsenpost gegaan en de volgende ochtend de huisarts. Heb een ernstige huidirritatie, allergische reactie, eczeem. Dat had ik voor gebruik van Anamel zalf niet. Dus ik zou z[lees meer...]eggen niet gebruiken, ook al is het wat ze claimen 100% natuurlijk. Het zalfje geeft ernstige bijwerkingen. Nu moet ik een hormoon zalf gebruiken tegen deze vervelende bijwerkingen. Gebruik dus niet zomaar dit zalfje. Ga naar de huisarts.

03-05-2019 | Man | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik had branderig/pijnlijk gevoel en kon bijna niet meer op mijn billen zitten. Ik bleef maar smeren met aambeienzalf maar geen verbetering. Gaan Googlen en kwam deze zalf tegen. Na ontvangst, gisteren, aangebracht en na elke stoelgang met lauw water schoongemaakt, Anamel aangebracht, wat een verlichting. Ik heb geen pijn meer. Dus de reden was niet de aambei maar vaatsc[lees meer...]heurtjes want de prijs is weg. Ik beveel het aan, voor die kleine prijs geen ellende!

20-09-2018 | Vrouw | 47
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik Anamel regelmatig. Omdat ik door Gluten Intoleratie aambeien heb (door slechte stoelgang) heb ik vaak last van pijn en jeuk, vooral net na ontlasting. De zalf verzacht enorm. Ik ben dan ook erg blij met deze zalf.

05-11-2017 | Man | 59
Jeuk
Mij hielp Anamel niet afdoende. Ik heb de inwerking 2 weken gegeven, in de derde week heb ik de behandeling gestaakt. Het leek verzachting te geven, maar deze suggestie was snel over.. Ik heb nu veel baat bij Nestosyl. Dit hielp mij eigenlijk direct goed. Ik voelde meteen voor langere tijd de werking ervan. Gebruik het nu met steeds ruimere tussenpozen.

02-02-2012 | Man | 46
enzymrijke honing
ook ik had in het begin goede hoop want het werkte echt , maar dat was van korte duur ,ik hoop ooit nog eens het juiste wonder middel te vinden voor mijn anale jeuk

02-10-2011 | Man | 51
enzymrijke honing
Jeukende en daarna schrale huid rondom anus
Had veel last van een jeukende (en door het krabben?) schrale huid rond om mijn anus. Eigenlijk al direct na de eerste keer smeren minder last. Na een paar dagen (3 - 4 per dag smeren) geen klachten meer. Smeer nu nog incidenteel. Gaat prima. Vind het overigens wel raar dat als iets niet helpt mensen meteen over 'oplichterij' spreken. Wel erg kort door de bocht. Ik ben [lees meer...]in ieder geval wel tevreden.

19-09-2011 | Vrouw | 34
Anale fissuren
Deze zalf heeft mij prima geholpen tijdens en na mijn zwangerschap. Door de druk op mijn onderlichaam had ik last van anale fissuurtjes (open wondjes) en deze zalf verlichtte de klachten erg goed. De zalf plakte wel een beetje, maar dat schijnt het werkzame bestanddeel (honing) te zijn. Ik las dat iemand klaagde over de prijs? Ik heb de zalf via internet gekocht, en dan wa[lees meer...]s het ongeveer 10 euro per tube, incl verzendkosten (als je ze per 2 tubes kocht)

17-09-2011 | Vrouw | 58
Jeuk en rode pukkeltjes
ik heb in totaal 5 tubes gebruikt, eerst werd het iets beter maar later werd het steeds erger en het is nu nog niet over. Ik ben op zoek naar iets anders

10-08-2011 | Man | 42
Kloofjes, jeuk en bloed
15 à 20 euro voor een tubetje wat totaal geen effect heeft. Pure oplichterij; had voor dat geld ook drie potten honing kunnen kopen!

12-11-2010 | Man
Aambeien
De huisarts adviseerde mij Anamel. Heb vaker last van aambeien. Het stilt de jeuk en is erg effectief. Zeer tevreden over en is bovendien een natuurlijk product gebaseerd op medicinale honing.

26-04-2010 | Man
Jeuk . scheurtjes
Jeuk verminderde snel en de scheurtjes had ik ook geen last meer van . Was al tijdje met andere middelen aan het proberen maar niets hielp . Nu weer zonder jeuk . erg tevreden.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum