Ervaringen met AnaMel

enzymrijke honing

Rectale / anale fistel (6 meningen)
Aambeien en vaatscheurtjes (4 meningen)
Jeuk (3 meningen)

09-07-2023 | Man | 67
Jeuk
Sinds vele jaren heb ik last van perianale jeuk. Ook heb ik al tientallen jaren een kleine aambei, maar deze heeft nooit echt tot ongemak geleid. De jeuk was altijd redelijk onder controle te houden door te douchen zonder gebruik van zeep en het gebied zeer goed droog te houden. Ook gebruikte ik wel eens een beetje Bepanthen. Maar omdat het toch met enige regelmaat hinderl[lees meer...]ijk was leek het me de moeite waard n.a.v. een commercial op de radio eens AnaMel zalf te proberen. Ik bestelde een tubetje bij Bol.com en bracht de zalf aan volgens voorschrift. Reeds na twee dagen c.q. 6 keer aanbrengen ging het helemaal mis. Hevige huiduitslag met randen blaasjes aan weerszijden van de anus en ernstige roodheid. Zeer pijnlijk en jeukend. Na ruim een week waren deze klachten afgenomen. Ik ben niet allergisch voor ingrediënten van AnaMel. Dit heb ik ook getest door 6 keer de zalf aan de binnenkant van m’n elleboog te smeren. Geen reactie.

19-01-2022 | Vrouw | 34
Rectale / anale fissuur
Enorme pijn bij de stoelgang en de uren er na ivm twee fissuren zorgden er voor dat ik meerdere dingen ging proberen. Curanol hielp niet, Theranal hielp een beetje, en vreemdgenoeg hielp Anamel het beste van de drie terwijl het natuurlijker is dan de rest. Hield toch zoveel pijn dat ik toch naar de huisarts moest. Ivm borstvoeding kon ik de juiste medicijnen niet gaan ge[lees meer...]bruiken. Uiteindelijk Macrogol gekregen om de stoelgang nog makkelijker te laten gaan en na een paar dagen voor het eerst sinds maanden zonder enorme pijn het toilet bezocht. Nu hopen dat het gaat helen maar ik kan weer lachen met wat hoop hier op. Succes iedereen die hier mee loopt want ik weet hoeveel pijn dit kan doen. Niet te lang blijven lopen. Ik wou dat ik eerder naar de dokter had gedurfd.

22-11-2021 | Vrouw | 40
Rectale / anale fissuur
Deze zalf heeft mij echt gered! Na een coloscopie kreeg ik enorme anale pijn bij toiletgang. Het heeft anderhalve maand geduurd: ik schreeuwde het uit van de pijn als ik op het toilet zat. Ik durfde gewoon niet meer eten omdat elke stoelgang aanvoelde als het uitpersen van glasscherven. Ik kreeg ISDN zalf voorgeschreven voor een anale fissuur. Het hielp helemaal niets! Ik [lees meer...]ben dan zelf wanhopig op het internet gaan zoeken naar oplossingen en kwam uit op Anamel anale honingzalf. En het was gewoon ongelooflijk! Na een paar keer smeren, was ik van de pijn verlost! Ik had zo hard afgezien en dit eenvoudige, natuurlijke zalfje heeft mij gewoon vrijwel meteen genezen! Ik ben heel erg overtuigd van honingzalf: het helpt zeer goed tegen moeilijk te genezen wonden die niet dichtgeraken met de klassieke medische middeltjes.

13-01-2020 | Man | 60
enzymrijke honing (10mg/g)
GEPLAATST DOOR DE FABRIKANT: Ik vind het heel vervelend voor u dat u last had van de klachten die u beschreef. Te meer omdat het de eerste week blijkbaar geen problemen gaf. Juist vanwege werkzaamheid én omdat AnaMel zo goed wordt verdragen is het een gewaardeerd product bij klachten rondom de anus. Maar een allergie of huidirritatie kun je niet altijd voor zijn, tenzij [lees meer...]je het weet dat je voor één van de ingrediënten overgevoelig bent. Dat wordt ook als zodanig in de bijsluiter vermeld. Nogmaals voor deze mevrouw heel vervelend, maar gelukkig leidt het gebruik van AnaMel zeer zelden tot bijwerkingen. Dat kunnen we wel concluderen omdat het al 10 jaar op de markt is. De fabrikant van AnaMel.

17-12-2019 | Vrouw | 49
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb de zalf ongeveer 8 dagen gebruikt wegens kloofje en jeuk anus. Na 8 dagen kreeg ik erge jeuk en een ontzettend brand gevoel bij anus en bil. Het was er roodgloeiend. Ik ben er voor naar de huisartsenpost gegaan en de volgende ochtend de huisarts. Heb een ernstige huidirritatie, allergische reactie, eczeem. Dat had ik voor gebruik van Anamel zalf niet. Dus ik zou z[lees meer...]eggen niet gebruiken, ook al is het wat ze claimen 100% natuurlijk. Het zalfje geeft ernstige bijwerkingen. Nu moet ik een hormoon zalf gebruiken tegen deze vervelende bijwerkingen. Gebruik dus niet zomaar dit zalfje. Ga naar de huisarts.

03-05-2019 | Man | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik had branderig/pijnlijk gevoel en kon bijna niet meer op mijn billen zitten. Ik bleef maar smeren met aambeienzalf maar geen verbetering. Gaan Googlen en kwam deze zalf tegen. Na ontvangst, gisteren, aangebracht en na elke stoelgang met lauw water schoongemaakt, Anamel aangebracht, wat een verlichting. Ik heb geen pijn meer. Dus de reden was niet de aambei maar vaatsc[lees meer...]heurtjes want de prijs is weg. Ik beveel het aan, voor die kleine prijs geen ellende!

20-09-2018 | Vrouw | 47
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik Anamel regelmatig. Omdat ik door Gluten Intoleratie aambeien heb (door slechte stoelgang) heb ik vaak last van pijn en jeuk, vooral net na ontlasting. De zalf verzacht enorm. Ik ben dan ook erg blij met deze zalf.

05-11-2017 | Man | 59
Jeuk
Mij hielp Anamel niet afdoende. Ik heb de inwerking 2 weken gegeven, in de derde week heb ik de behandeling gestaakt. Het leek verzachting te geven, maar deze suggestie was snel over.. Ik heb nu veel baat bij Nestosyl. Dit hielp mij eigenlijk direct goed. Ik voelde meteen voor langere tijd de werking ervan. Gebruik het nu met steeds ruimere tussenpozen.

02-02-2012 | Man | 46
enzymrijke honing
ook ik had in het begin goede hoop want het werkte echt , maar dat was van korte duur ,ik hoop ooit nog eens het juiste wonder middel te vinden voor mijn anale jeuk

02-10-2011 | Man | 51
enzymrijke honing
Jeukende en daarna schrale huid rondom anus
Had veel last van een jeukende (en door het krabben?) schrale huid rond om mijn anus. Eigenlijk al direct na de eerste keer smeren minder last. Na een paar dagen (3 - 4 per dag smeren) geen klachten meer. Smeer nu nog incidenteel. Gaat prima. Vind het overigens wel raar dat als iets niet helpt mensen meteen over 'oplichterij' spreken. Wel erg kort door de bocht. Ik ben [lees meer...]in ieder geval wel tevreden.

19-09-2011 | Vrouw | 34
Anale fissuren
Deze zalf heeft mij prima geholpen tijdens en na mijn zwangerschap. Door de druk op mijn onderlichaam had ik last van anale fissuurtjes (open wondjes) en deze zalf verlichtte de klachten erg goed. De zalf plakte wel een beetje, maar dat schijnt het werkzame bestanddeel (honing) te zijn. Ik las dat iemand klaagde over de prijs? Ik heb de zalf via internet gekocht, en dan wa[lees meer...]s het ongeveer 10 euro per tube, incl verzendkosten (als je ze per 2 tubes kocht)

17-09-2011 | Vrouw | 58
Jeuk en rode pukkeltjes
ik heb in totaal 5 tubes gebruikt, eerst werd het iets beter maar later werd het steeds erger en het is nu nog niet over. Ik ben op zoek naar iets anders

10-08-2011 | Man | 42
Kloofjes, jeuk en bloed
15 à 20 euro voor een tubetje wat totaal geen effect heeft. Pure oplichterij; had voor dat geld ook drie potten honing kunnen kopen!

12-11-2010 | Man
Aambeien
De huisarts adviseerde mij Anamel. Heb vaker last van aambeien. Het stilt de jeuk en is erg effectief. Zeer tevreden over en is bovendien een natuurlijk product gebaseerd op medicinale honing.

26-04-2010 | Man
Jeuk . scheurtjes
Jeuk verminderde snel en de scheurtjes had ik ook geen last meer van . Was al tijdje met andere middelen aan het proberen maar niets hielp . Nu weer zonder jeuk . erg tevreden.