AnaMel

enzymrijke honing

Rectale / anale fistel (4 meningen)
Aambeien en vaatscheurtjes (3 meningen)
Jeuk (2 meningen)
03-05-2019

Aambeien en vaatscheurtjes

Ik had branderig/pijnlijk gevoel en kon bijna niet meer op mijn billen zitten. Ik bleef maar smeren met aambeienzalf maar geen verbetering. Gaan Googlen en kwam deze zalf tegen. Na ontvangst, gisteren, aangebracht en na elke stoelgang met lauw water schoongemaakt, Anamel aangebracht, wat een verlichting. Ik heb geen pijn meer. Dus de reden was niet de aambei maar vaatsc[lees meer...]heurtjes want de prijs is weg. Ik beveel het aan, voor die kleine prijs geen ellende!
20-09-2018

Aambeien en vaatscheurtjes

Ik gebruik Anamel regelmatig. Omdat ik door Gluten Intoleratie aambeien heb (door slechte stoelgang) heb ik vaak last van pijn en jeuk, vooral net na ontlasting. De zalf verzacht enorm. Ik ben dan ook erg blij met deze zalf.
05-11-2017

Jeuk

Mij hielp Anamel niet afdoende. Ik heb de inwerking 2 weken gegeven, in de derde week heb ik de behandeling gestaakt. Het leek verzachting te geven, maar deze suggestie was snel over.. Ik heb nu veel baat bij Nestosyl. Dit hielp mij eigenlijk direct goed. Ik voelde meteen voor langere tijd de werking ervan. Gebruik het nu met steeds ruimere tussenpozen.
02-02-2012

AnaMel (enzymrijke honing)

ook ik had in het begin goede hoop want het werkte echt , maar dat was van korte duur ,ik hoop ooit nog eens het juiste wonder middel te vinden voor mijn anale jeuk
02-10-2011

AnaMel (enzymrijke honing)
Jeukende en daarna schrale huid rondom anus

Had veel last van een jeukende (en door het krabben?) schrale huid rond om mijn anus. Eigenlijk al direct na de eerste keer smeren minder last. Na een paar dagen (3 - 4 per dag smeren) geen klachten meer. Smeer nu nog incidenteel. Gaat prima. Vind het overigens wel raar dat als iets niet helpt mensen meteen over 'oplichterij' spreken. Wel erg kort door de bocht. Ik ben [lees meer...]in ieder geval wel tevreden.
19-09-2011

Anale fissuren

Deze zalf heeft mij prima geholpen tijdens en na mijn zwangerschap. Door de druk op mijn onderlichaam had ik last van anale fissuurtjes (open wondjes) en deze zalf verlichtte de klachten erg goed. De zalf plakte wel een beetje, maar dat schijnt het werkzame bestanddeel (honing) te zijn. Ik las dat iemand klaagde over de prijs? Ik heb de zalf via internet gekocht, en dan wa[lees meer...]s het ongeveer 10 euro per tube, incl verzendkosten (als je ze per 2 tubes kocht)
17-09-2011

Jeuk en rode pukkeltjes

ik heb in totaal 5 tubes gebruikt, eerst werd het iets beter maar later werd het steeds erger en het is nu nog niet over. Ik ben op zoek naar iets anders
10-08-2011

Kloofjes, jeuk en bloed

15 à 20 euro voor een tubetje wat totaal geen effect heeft. Pure oplichterij; had voor dat geld ook drie potten honing kunnen kopen!
12-11-2010
Man

Aambeien

De huisarts adviseerde mij Anamel. Heb vaker last van aambeien. Het stilt de jeuk en is erg effectief. Zeer tevreden over en is bovendien een natuurlijk product gebaseerd op medicinale honing.
26-04-2010
Man

Jeuk . scheurtjes

Jeuk verminderde snel en de scheurtjes had ik ook geen last meer van . Was al tijdje met andere middelen aan het proberen maar niets hielp . Nu weer zonder jeuk . erg tevreden.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum