diltiazem

13-02-2017 | Man | 59
diltiazem (90mg)
Rectale / anale fissuur
Goed aan te brengen, helpt ook wel wat maar de jeuk in mijn hele lijf neemt steeds meer toe.

15-12-2021 | Man | 64
diltiazem (200mg)
Aambeien en vaatscheurtjes
Hier idem, brand als gek rond de anus!

12-02-2022 | Man | 68
diltiazem (120mg)
Aambeien en vaatscheurtjes
Ook ik heb al meer dan anderhalve maand last van een fiks anaal fissuur en heb zelden zoveel pijn gehad tijdens en na de stoelgang dat doorgaans de hele dag aanhield. Zoals u zult herkennen had mijn huisarts daar wel uitstekende zalfjes voor die helaas voor geen meter helpen. Ik begrijp dat ik niet de enige ben met deze ervaring. Ik nam meerdere keren per dag Paracetamol [lees meer...](in totaal 8 stuks) en zelfs dat hielp niet of nauwelijks. Lopen was pijnlijk evenals zitten en slapen was er nauwelijks meer bij en ben op zoek gegaan naar een alternatief en heb die gevonden. Als klassiek homeopaat ben ik met een en ander bekend waaronder de werking van medicinale cannabis en de toepassingen. Onderzoeken hebben aangetoond dat door gebruik van Olie en zalf zelfs de meest niet-genezende wonden geheeld kunnen worden. Ik ben de zalf en olie zelf gaan maken en al na enkele dagen was er verbetering. Het is bekend dat THC, CBD en andere elementen van cannabis die ontstekingsremmende eigenschappen hebben. Mijn medicijn op basis van cannabinoïden herstart het genezingsproces van de wond. Ik gebruik de olie nu ruim een week en mijn klachten zijn meer dan de helft afgenomen en het wondje is dicht waardoor ik mijn dingen weer kan doen. Mocht geïnteresseerd zijn dan mag u me een berichtje sturen.(..). Vriendelijke groet. Cornell /////////////(red. Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd - in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

02-03-2020 | Vrouw | 70
diltiazem (20mg)
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb deze creme paar dagen gebruikt helpt wel Maar ik heb 1 nare bijwerking het brandt heel erg met aanbrengen

25-08-2022 | Vrouw | 71
diltiazem (60mg)
Aambeien en vaatscheurtjes
Gebruik nu 3 weken de crème. Het helpt goed . Wel voel ik. Mij erg moe, klammig en mijn hartslag in ruste is ook 4 punten hoger dan normaal. Dat dit bijwerkingen kunnen zijn van de pillen kan ik mij voorstellen. Maar van de crème op de anus lijkt mij vreemd. Heeft iemand ook zulke ervaringen ?

24-01-2016 | Man | 77
diltiazem
Aambeien en vaatscheurtjes
eindelijk iets wat helpt. de eerste weken veel jeuk rond de anus en bilnaad. na 3 weken is dit over en nu zijn de vaatscheurtjes genezen. gebruik nu minder zalf. wordt dagelijks beter.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum