Duac Acne gel

benzoylperoxide/ clindamycine

Acne/puistjes (14 meningen)

29-09-2019

Folliculitis

Eerst Duac acné gel voorgeschreven gekregen wat in de eerste instantie goed werkte. Op een bepaald moment brak de huiduitslag er door heen en bleek uiteindelijk het folliculitis (ontsteking van de haarzakjes) te zijn, waar het middel niet voor helpt.
12-06-2019

Acne/puistjes

Ik heb dit medicijn ongeveer 1,5 jaar gebruikt tegen acne. In het begin was het zeer effectief, later (na een jaar ongeveer) kreeg ik het idee dat ik er resistent voor werd. Na nog een half jaar doorsmeren ben ik geswitched naar isotretinoïne.
21-04-2019

Uitdroging

De crème is echt een WONDERMIDDEL!! Op het begin lijkt alles een beetje erger doordat de wonden/puisjes rood worden. Gewoon door blijven met smeren, want het resultaat zal er zijn! Let er wel op dat je de creme heeeeeeel lichtjes aanbrengt, zodra je het te dik aanbrengt gaat alles opzwellen en wordt het erger. De creme is dus goe bruikbaar, alleen zorg ervoor dat je het he[lees meer...]el dun aanbrengt. En bouw op! Begin eerst met op kleine plekjes aanbrengen, en bouw op tot op het oppervlak dat je wenst.. Succes!! 😘
11-04-2019

Ik gebruik hem nu 3 weken ik zie geen verschil
10-04-2019

Acne/puistjes

Wauw! Dit is echt een wonderzalf. Ik had plotseling in mijn twintiger jaren 3 jaar last gekregen van acne. Voornamelijk op mijn wangen en kin. Het werd van kwaad tot erger totdat ik hulp zocht en via de huisarts naar een dermatoloog ging. Sinds ik deze gel 1 x savonds opbreng heb ik werkelijk zelden last meer van acne. Ik ben nu al ruim 2 maanden acnevrij en na van alles g[lees meer...]eprobeerd te hebben is dit eindelijk mijn oplossing. Ik denk dat deze gel ook voor vele anderen zeer geschikt kan zijn. De enige bijwerking wat ik had was dat ik na een paar dagen last had van een droge schilverige huid op bepaalde gebieden rondom mijn kin. Smeer daarom je huid dan ook smorgens goed in met een vochtinbrengende hydraterende creme. Ook ben ik overgestapt op een betere schoonmaak- verzorgings gezichtsroutine dmv La roche Posay. Je kunt je via je apotheek laten informeren wat past bij jouw huid. Het is goed betaalbaar en je hebt niet veel nodig. De kunst is om het gewoon basic te houden. Heb je last van rode vlekjes/ rest acne littekens waar je vanaf wilt? Bezoek dan via je dermatoloog een huid zorg kliniek. Zij bieden diversen behandelingen aan waarmee heel veel te verhelpen is. Denk aan peelings/ microdermabrasie of laser. Ik hoop dat ik iemand met mijn verhaal kan helpen. Ik begrijp heel goed wat je doormaakt maar er is dus echt een oplossing! ♡
11-03-2019

Acne/puistjes

Gebruik het nu al bijna 2 jaar en enorm tevreden. Resultaat was pas na een maand of 2 zichtbaar maar sindsdien nooit meer zo erg last gehad als tevoren. Af en toe een puistje maar so what? Nadeel; de huid wordt licht gebleekt en handdoeken, washandjes en kussenslopen krijgen bleekvlekken.
13-02-2019

Acne/puistjes

ik had een egale huid maar altijd wel last van onstekingen eens in de korte tijd, maar ineens ook last van puistjes mijn huid was erg bobbelig en ongemakkelijk voelde k me er altijd bij wanneer iemand dichtbij me zat. na veel geprobeerd te hebben (benzyl en acid a etc eindelijk dit voorgeschreven gekregen. eerste tube continue gebruikt daarna nu al me 3 e losse tube ge[lees meer...]kocht. wanneer ik weer last krijg van onstekingen smeer ik direct en heb er geen last meer van. enigste vervelende is dat je eerste keer met gebruik van je huid erg rood en droog wordt maar als dat het enigste is voor een week , gewoon goed overdag nivea soft gebruiken en snachts de duac creme topspul!!!
03-08-2017

Acne/puistjes

Na altijd een hele egale huid te hebben gehad, heb ik sinds een paar maanden een enorme acne uitbraak. Na van alles te hebben geprobeerd (salicylzuur, milde huidverzorging, benzoylperiode) stapte ik radeloos naar de huisarts omdat het alleen maar erger leek te worden. Die schreef Duac Acne gel voor. Ik gebruik het nu 2 weken en mijn acne is bijna weg!
25-05-2016

prima spul tegen acne
03-09-2013

Acne/puistjes

Beste mensen, Ik heb de duac acne gel maar een paar dagen gebruikt en mijn acne was volledig weggetrokken en niet meer terug gekomen. Ik heb de afgelopen jaren heel veel medicijnen, cremes en supplementen gebruikt en niets heeft resultaat opgeleverd. Ook ben ik naar een natuurgeneeskundige gegaan en dat heeft er alleen maar voor gezorgd dat mijn acne toenam. Het enige w[lees meer...]at belangrijk is, is regelmatig en goed eten. Verder is het van belang om je huid goed schoon te houden en de duac acne gel 1 maar per dag te gebruiken. Ook is het van belang om van je gezicht af te blijven! Succes allemaal.
26-02-2013

Acne/puistjes

Hoi, mijn dochter van 10jaar had veel acne op voorhoofd, neus en kin. Ik heb zwaar acne gehad tot mijn 35tigste en wou mijn dochter dit niet aandoen. (Het enige dat mijn geholpen heeft was Isotretinoïne.) Volgens de dokters was ze nog te jong voor medicatie. Ze werdt gepest door haar aandoening, ik moest iets doen. Daarmee kocht ik Duac gel, super product. Ze gebuikt dit n[lees meer...]u elke dag (elke avond voor het slapen gaan) en ze heeft al veeeeeel minder uitslag. Ze gebruikt dit nu 2 weken en ik sta versteld van het resultaat. Een echte aanrader.
21-01-2012

Acne/puistjes

Echt geniaal spul dit, veel beter dan alle andere zalfjes en pillen. Ik heb dit nu een week en het is al bijna weg! ik had niet een ernstige vorm maar bijna alles is weg! Ik heb meerdere zalfjes gehad en gebruikt en deze schiet er echt boven uit. Ik raad dit zeer aan, je kan het altijd proberen. Ik hoop ook dat dit bij andere zal werken. Ik heb 4 sterren gegeven bij de bij[lees meer...]werkingen omdat je huid een klein beetje uitdroogt maar als je gaat kijken naar bijvoorbeeld die pillen dan zijn dat er 1000 keer meer. Probeer het en je zelfvertrouwen is weer helemaal terug! gr
08-01-2012

Acne/puistjes

Geniaal spul ! Ik gebruik het nu voor de 2de keer. Ik heb echt al heel veel geprobeerd en niks werkte, totdat ik naar de dokter ging en de Duac Acme Gel kreeg. Na 1 week zag ik al resultaat en na 4 weken was het helemaal weg. Mijn gel was toen op. 2 maanden later kwam het weer net zo erg als in het begin terug. Dus dat is eigenlijk het enigste negatieve punt, ik moet bli[lees meer...]jven smeren. Maar dat heb ik er wel voor over ! Echt degene die dit heeft uitgevonden is geniaal.
28-03-2011

Acne

Na veel uitproberen heeft de huisarts Duac voorgeschreven, helemaal goed! Na een aantal weken smeren ben ik bijna helemaal vrij van Acne. Aanrader!
14-12-2010
Vrouw

Duac Acne gel (benzoylperoxide/ clindamycine)

ik had heel erg last van acne. ik ging naar de huisart en gaf duac acne gel. en binne een week kon je echt al duidelijk zien dat het hielp. 2e week kon je er haast niets meer zien van die puistjes
17-06-2010
Vrouw

Acne

Na zowat alles te hebben geprobeerd, kreeg ik duac acnegel voogeschreven,Het heeft mijn huid geweldig hersteld, totaal acne vrij. Ik had een vrij ernstige vorm van acne, mensen vragen mij nu hoe ik aan zo een mooie huid kom, wie had dat gedacht.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum