ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

05-10-2017

Acne/puistjes

Hoi, ik gebruik dit medicijn nu ongeveer een half jaar. Het resultaat is verbluffend en het is jammer dat ik niet foto's kan toevoegen en al mijn bevindingen niet hier in kwijt kan. wel heb ik een niet google vindbare simpele site gemaakt waar ik met de billen bloot ga. Wekelijks voeg ik foto's toe van het resultaat en beschrijf ik uitgebreid wat ik merk en voel, je kan z[lees meer...]elfs op woorden zoeken voor bijwerkingen mocht je willen kijken: isotretinoine . webnode . nl haal even de spaties weg en je zit op mijn site. mocht je dan nog vragen hebben stuur gerust een mailtje of vul het vragen formulier in. Als je onder de acne zit en je weet van ellende niet meer wat te doen... Dit is je antwoord! beetje moeier droge huid, lippen en keel maar goed drinken en smeren en er is niks aan de hand. Top sporter? ok dan is het een ander verhaal....
22-09-2017

Acne/puistjes

vanaf mijn puber jaren heb ik altijd last gehad van puistjes, iedereen zei altijd wel tegen me dat het weg zou gaan naarmate ik ouder zou worden. Na me 25e verjaardag en na jaren van verschillende cremes,antibiotica etc geprobeerd.. waarbij niks hielp voor de laatste keer naar de dokter gegaan. ik kon dit niet meer volhouden en schaamde me dat ik op mijn leeftijd nog acne [lees meer...]kon hebben. dokter schreef mij deze antibiotica kuur voor en ik moest elke dag met 30 mg beginnen. dit heb ik uiteindelijk ook gedaan 6 maanden lang. 15 augustus was mijn laatste dag... en ik kan je vertellen mijn huid is nog nooit zo zacht en glad geweest... in afgelopen maand heb ik niet vaker dan 2 a 3 keer een puistje gehad. qua bijwerkingen had ik het echt meeste moeite met mijn droge lippen het enige wat werkte was witte potje van blistrex. maar alsnog werd ik wakker met een kapotte lip omdat ik ging gapen en vergeten was dat mijn lippen zo droog waren en het zag er soms gewoon niet smakelijk uit omdat je niet elke 10 min je lippen kan inssmeren. ik heb geen ernstige bijwerkingen gehad en elke maand werd mijn bloed getest alles was oke. ik zou dit product echt aanraden.. mijn leven is veranderd ik durf mensen weer in de ogen aan te kijken en heb zelf vertrouwen.
21-09-2017

Acne/puistjes

Ik heb eigenlijk al vanaf groep 7 puistjes en dit altijd al geprobeerd te verbergen met smeersels en foundations. Het werd eigenlijk steeds erger. In de zomermaanden ging het altijd heel goed met mijn huid en het was ook echt in periodes. Tot mijn 20e altijd alle rotopmerkingen geprobeerd te negeren of er grapjes mee te maken. Op een duur was er een moment op vakantie dit [lees meer...]jaar waarbij een jongen letterlijk tegen me zei, je bent een mooie en lieve meid maar wat vreselijk die huid van je. Dat was voor mij echt de druppel. Ik had altijd foundation op naar het strand, zwembad, bij het sporten. Had in al die jarel al veel geprobeerd met andere kuren en crémes dat ik deze x gelijk aan de roaccutane kon beginnen. Ik ben begonnen met 30mg per dag en na 1 maand kon ik dit verhogen naar 40mg. Ik had eigelijk alleen last van een droge huid, vervelde bijna elke week, en mn lippen irriteerden ook heel erg. Daarnaast was het ook vervelend dat ik vanwege het medicijn echt een overgevoeligheid voor alcohol ontwikkelde. Ik was na 2 glazen wijn al helemaal van de kaart en kon niks binnenhouden.. ik lees ook veel anderen over spier en gewrichtspijn, hier had ik totaal geen last van. Sportte 3 á 4 x per week met looptraining en ging echt super. Nu ben ik klaar met mijn kuur en zijn alle puistjes weg. Ik heb nog wel wat littekens over maar deze neem ik voor lief. Ik raad het echt iedereen aan, je moet er wat voor over hebben maar als je het niet probeert blijf je met de ellende rondlopen. Het was wel een duur grapje, de hele kuur heeft me makkelijk 300/400€ gekost. Succes!
17-09-2017

Acne/puistjes

Nog geen week bezig met de kuur en bijna alle acne is verdwenen! Geen last van bijwerkingen dus ik ben super tevreden.
30-08-2017

Acne/puistjes

Ik slik nu ongeveer 3 maanden isotretinoïne. werkt op zich goed, puisten en rode vlekken trekken langzaam weg. maar wat is dit een naar spul. Ik heb enorm last van stemmingswisselingen moeheid etc. Hierdoor wordt zelfs mijn relatie op de proef gezet, ik baal hier uiteraard heel erg van. Ik heb het nagevraagd bij mijn dermatoloog en die zei: Vroeger dachten ze dat je stemm[lees meer...]ingswisselingen kon krijgen maar dit is een mythe. Ik ben het internet af gaan zoeken voor mensen die dit ook gebruikten en het komt wel vaker voor. Ik ga het toch nog doorzetten aangezien ik van mijn acné af wil. Gr B.
18-08-2017

Acne/puistjes

Heb zelf sinds me 18e last van Acne. Gebruikte eerst altijd benzac maar dat hielp niet meer. Naar de huisarts gegaan en gelijk dit Isotretinoine voorgeschreven. Slik het nu al een week elke dag 2x 20mg en merk gelijk een verschil. Andere zie je zeggen dat dit een "helse" kuur is, kunnen gewoon zelf niet tegen de medicijn (zwakke immuunsysteem). Velen slikken het, hadden na[lees meer...]uwelijks bijwerkingen en een goed resultaat, maar laten helaas nooit hun mening achter. Het zijn vaak mensen die een slechte ervaring hadden een mening achterlaten, waardoor Isotretinoine in een kwaad dag licht wordt geplaatst . Bijwerkingen zoals depressiviteit komt nauwelijks voor wat je veel hier in de meningen leest, vooral niet bij mannen in ieder geval. Maar goed slik het nu al 8 dagen en zie direct resultaat. Er werd gezegd dat de acne nou verergeren wat ik dus niet heb gemerkt. Enige bijwerking die ik heb zijn droge lippen maar daar smeer ik gewoon een vette crème op en dan is het opgelost.
16-08-2017

Acne/puistjes

Nu in mijn derde maand 30 mg per dag. Enorme uitbraak gehad na 1 maand, durfde zowat de straat niet meer op. Mijn rug is in maand 2 al enorm verbeterd! Mijn gezicht begint nu op te knappen, ondanks de eczeem op armen en de enorm droge lippen (purol: smeren, smeren, smeren * helpt echt!), is mijn huid velen malen zachter aan het worden! Je moet er even doorheen, maar het is[lees meer...] het zeker waard! Nog een tip: Biodemal acne crème werkt ontzettend goed. En niet aanzitten/ aan krabben. I
06-08-2017

Acne/puistjes

Mijn zoon loopt al 3 à 4 jaar met hevige puistjes op zijn rug en dan praat ik over zijn hele rug met hele rode vlekken. Na van alles geprobeerd te hebben, is hij nu ongeveer 3 maanden met de isotretinoine bezig. Het droogt de puistjes nu wel uit, maar komen met lichte mate ook wel bij, maar raak moedeloos want de rode vlekken komen des te meer op zijn rug. Mijn zoon raakt [lees meer...]er ook van overstuur, want hij verbergt het, gaat niet zwemmen, het belemmerd zijn leven. O wat zou ik het graag over willen nemen, hij is pas 16 en het word niet minder, maar erger lijkt het kwa rode vlekken. Het zit ook over zijn hele rug tot aan zijn nek. Help een bezorgde moeder!
Pagina 1 van 7

Mirena (2005) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (817) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (420) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (420) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!