ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 5

10-09-2018

Acne/puistjes

Top middel !!! Ik loop al vanaf mijn 14de met acne rond, jaren lang bij de dokter geweest en nooit heeft iets geholpen ! Ik werd er zelf zwaar ongelukkig van.. tot dat ik van narigheid maar voor de zoveelste keer weer aanklopte bij de dermatoloog... ik gebruik deze gel nu een paar maanden en het is nog nooit zo goed gegaan met me huid !! Eindelijk geen ontstekingen meer![lees meer...]! Jammer genoeg nog wel littekens maar dat is stap 2.. ik ben erg blij met deze gel en hoop dat het veel mensen gelukkig kan maken.
07-07-2018

Acne/puistjes

Al jaren heb ik een onrustige huid door acne maar ook door eczeem, lange tijd geprobeerd met producten of voorgeschreven medicatie zalven de eczeem te behandelen en/of de acne, echter als het ene beter werd, werd het andere slechter. Toch weer naar de huisarts gestapt en die schreef mij eerst 12/weken een antibiotica kuur voor, mijn acne en ontstekingen trokken geheel weg,[lees meer...] mijn huid werd steviger en minder pijnlijk. Na de antibiotica kuur overgestapt naar de diffirin gel om de huid rustig te houden. De puistjes blijven weg alleen ik houd last van wondjes, rode vlekjes. De gel doet zn werk wat betreft Acne maar mijn huid is nog niet geheel rustig, ik gebruik het nu vier weken, en het kan nog beter worden volgens de arts. Geduld is bij deze zalf echt van toepassing en vertrouwen dat door regelmatig smeren de acne rustiger wordt. Voor de wondjes gebruik ik nu de cicaplast baume b5 gel van La Roche Posay, dit werkt erg fijn en laat mijn huid sneller genezen. Puistjes komen hiervan niet terug.
04-07-2018

Acne/puistjes

Na een jaar aansukkelen met puistjes en bulten op mijn kin ben ik toch naar de huisarts gestapt. Dit ging eigenlijk tegen mijn gevoel in want ik dacht dat wat ik aan puistjes had niet ernstig genoeg zou zijn voor een bezoek aan de huisarts. Ik gebruik nu 4 weken differin en ben zo blij! Inderdaad heeft de eerste 2 weken veel schommelingen gehad van goed naar alleen maar me[lees meer...]er puistjes maar volhouden is echt 'the key'. Ook was mijn huid droog en schilferig maar ik gebruik daarvoor overdag een puistjes stick met teatree olie/ jojoba olie van het merk Chi. De acne wordt al veel en veel minder, eigenlijk heb ik nu alleen nog vlekjes/littekentjes maar echt geen pukkeltjes/bultjes. Mijn huid is glad en ik blijf lekker doorsmeren. Heel blij met dit spul!
26-06-2018

Acne/puistjes

Ik gebruik nu meer dan twee weken de differin gel en mijn acne is eigenlijk nog nooit zo erg geweest als nu. Het kan vier weken duren voordat je resultaat ziet en het is normaal dat de acne de eerste weken verergert, maar dit is het bijna niet eens waard.... Hoop echt dat mijn acne binnenkort afneemt anders begin ik er nooit meer aan.
15-05-2018

Acne/puistjes

Gebruik tegen fijne onderhuidse puistjes/bultjes. Droogt huid wel uit maar ik zie al na 2 weken verbetering. Branderigheid is wel vervelend, hopelijk trekt het gauw weg.
28-03-2018

Acne/puistjes

Ik gebruik dit product nu 1 week en het begon eerst heel erg te branden en mijn huid werd erg droog daarna begonnen de puistjes langzaam maar zeker te verwijden. Dit vond ik opmerkelijk aangezien de huisarts mij vertelde dat het pas na 4 weken effect zou hebben. Dus de mensen die na 1 week opgeven blijf nog even doorgaan en hopelijk gaat het branderige gevoel ook weg.
25-03-2018

Acne/puistjes

Gebruiksvriendelijk, en ik zie wel degelijk verbetering. Wel heb ik al 2 weken kang voortdurend last van het vervellen van mijn huid en roodheid/droogte. Ik hoopndat dit nog weg gaat trekkken
25-12-2017

Acne/puistjes

Ik had al jaren last van diepe, onderhuidse puisten op mijn kin/kaak. Benzoylperoxide hielp helemaal niet. Antibiotica hielp op korte termijn, maar het voorkwam de vorming van dit soort puisten niet. Sinds ik Differin gebruik, heb ik hier geen last meer van. Nu, na drie weken, is mijn huid al behoorlijk verbeterd, en het kan alleen nog maar beter worden.
Pagina 1 van 5

Mirena (2071) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (464) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (452) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (367) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!