benzoylperoxide/ clindamycine

Acne/puistjes (17 meningen)

09-01-2020 | Vrouw | 26
Acne/puistjes
Na jaren last te hebben van acne en diverse crèmes van zowel de apotheek als de parfumerie geprobeerd te hebben is dit het eerste wat echt helpt. In het begin smeerde ik de crème alleen op puistjes, maar op deze manier werd de acne niet minder. Nu smeer ik de crème over mijn hele gezicht. Zodra de crème getrokken is smeer ik een dikke nachtcrème er overheen. Op deze m[lees meer...]anier werkt de crème voor mij perfect. Alle puistjes zijn verdwenen. Minpunt is dat je huid enorm uit droogt van de crème. Overdag een dikke crème erop smeren.

10-04-2019 | Vrouw | 27
Acne/puistjes
Wauw! Dit is echt een wonderzalf. Ik had plotseling in mijn twintiger jaren 3 jaar last gekregen van acne. Voornamelijk op mijn wangen en kin. Het werd van kwaad tot erger totdat ik hulp zocht en via de huisarts naar een dermatoloog ging. Sinds ik deze gel 1 x savonds opbreng heb ik werkelijk zelden last meer van acne. Ik ben nu al ruim 2 maanden acnevrij en na van alles g[lees meer...]eprobeerd te hebben is dit eindelijk mijn oplossing. Ik denk dat deze gel ook voor vele anderen zeer geschikt kan zijn. De enige bijwerking wat ik had was dat ik na een paar dagen last had van een droge schilverige huid op bepaalde gebieden rondom mijn kin. Smeer daarom je huid dan ook smorgens goed in met een vochtinbrengende hydraterende creme. Ook ben ik overgestapt op een betere schoonmaak- verzorgings gezichtsroutine dmv La roche Posay. Je kunt je via je apotheek laten informeren wat past bij jouw huid. Het is goed betaalbaar en je hebt niet veel nodig. De kunst is om het gewoon basic te houden. Heb je last van rode vlekjes/ rest acne littekens waar je vanaf wilt? Bezoek dan via je dermatoloog een huid zorg kliniek. Zij bieden diversen behandelingen aan waarmee heel veel te verhelpen is. Denk aan peelings/ microdermabrasie of laser. Ik hoop dat ik iemand met mijn verhaal kan helpen. Ik begrijp heel goed wat je doormaakt maar er is dus echt een oplossing! ♡

29-09-2019 | Man | 31
Folliculitis
Eerst Duac acné gel voorgeschreven gekregen wat in de eerste instantie goed werkte. Op een bepaald moment brak de huiduitslag er door heen en bleek uiteindelijk het folliculitis (ontsteking van de haarzakjes) te zijn, waar het middel niet voor helpt.

11-04-2019 | Vrouw | 34
Ik gebruik hem nu 3 weken ik zie geen verschil

25-05-2016 | Man | 34
prima spul tegen acne

Thyrax Duotab (862) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (573) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (526) - Antibiotica - penicillines breedspectrum